Songo Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) I na co Ci kupować drugiego kota w worku? Nikt Ci nie każe kupować Big bora, możesz kupić kit ze standardową pojemnością, wyremontować normalnie i cieszyć się przez długie lata bezawaryjną jazdą. Edytowane 3 Lipca 2014 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Nikt Ci nie każe kupować Big bora, możesz kupić kit ze standardową pojemnością, wyremontować normalnie i cieszyć się przez długie lata bezawaryjną jazdą. tylko że on ma do roboty jeszcze korbę , nierząd , obstawiam że zawory i głowicę bo Okazało się najpierw ze jest mega luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył co spowodowało zatarcie silnika. zatrzeć od przeskoczenia łańcuszka to się nie zatrze , conajwyżej będzie starcie tłoka z zaworami.......w jakim stanie jest w ogóle głowica ?? Suzuki odpalało na zimno, ale bardzo nieładnie pracowało. Motor jednak rozgrzany ciężko palił-okazało sie ze nie ma kompresji(po zmierzeniu ok 2bar). coś cię ten mechanik w h***a chyba robi :D -sory ale jak dłubie przy padlinach wszelkich nigdy nie słyszałem żeby przy 2 barach coś paliło :D dt 80 przy 5 nie pali zimna w ogóle a ciepła czasem a to 2T, przy 4 nie pali nawet ogar 200..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 tylko że on ma do roboty jeszcze korbę , nierząd , obstawiam że zawory i głowicę bo zatrzeć od przeskoczenia łańcuszka to się nie zatrze , conajwyżej będzie starcie tłoka z zaworami.......w jakim stanie jest w ogóle głowica ?? coś cię ten mechanik w h***a chyba robi :D -sory ale jak dłubie przy padlinach wszelkich nigdy nie słyszałem żeby przy 2 barach coś paliło :D dt 80 przy 5 nie pali zimna w ogóle a ciepła czasem a to 2T, przy 4 nie pali nawet ogar 200..... Odpowiedziałem tylko na big bora, wiadomo że zrobić trzeba wszystko. Za to raz zrobisz i akurat w S masz spokój w sumie na lata . Na thumpertalk ktoś się chwalił że od nowości 49 tysięcy na silniku zrobił. 40 tysięcy zapewne większość dobrze zrobiona przejedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 wyszło 2bary bo pewnie automat deko zadziałałw mojej dmuchało niecałe 5bar ale to była wersja E z wyższym stopniem sprężania łańcuch pewnie strzelił przez napinacz, albo był uszkodzony albo już na końcu zakresu ale to przecież słychać, sieczkarnia się robi pod pokrywąpropo cylindra to przy takim przytarciu jak w opisie z tłumika powinno się kopcić jak w 2T Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N_E_R_V_O_U_S Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 wyszło 2bary bo pewnie automat deko zadziałałw mojej dmuchało niecałe 5bar ale to była wersja E z wyższym stopniem sprężania łańcuch pewnie strzelił przez napinacz, albo był uszkodzony albo już na końcu zakresu ale to przecież słychać, sieczkarnia się robi pod pokrywąpropo cylindra to przy takim przytarciu jak w opisie z tłumika powinno się kopcić jak w 2T Łańcuch możliwe że strzelił przez napinacz-był na końcu zakresu i wiadć ze ktoś próbował go jeszcze "dokręcać". Ale żeby sie kopciło to bym nie powiedział. tylko że on ma do roboty jeszcze korbę , nierząd , obstawiam że zawory i głowicę bo zatrzeć od przeskoczenia łańcuszka to się nie zatrze , conajwyżej będzie starcie tłoka z zaworami.......w jakim stanie jest w ogóle głowica ?? coś cię ten mechanik w h***a chyba robi :D -sory ale jak dłubie przy padlinach wszelkich nigdy nie słyszałem żeby przy 2 barach coś paliło :D dt 80 przy 5 nie pali zimna w ogóle a ciepła czasem a to 2T, przy 4 nie pali nawet ogar 200..... Przy 2 barach na zimno palił-też bym nie uwierzył gdybym nie zobaczył, ale jak już troche pochodził i sie rozgrzał to nie było mowy o odpaleniu. Jak już odpalił to moc, przyspieszenie-wszystko było. Głowica nie wygląda na zniszczoną, zawory wydają sie ok i korba też jest w dobrym stanie. Jedynie to pieprzone łożysko od strony rozrządu, przez które trzeba robić cały silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Taj spokój to wersja "Y" bez rozrusznika. Ponadto chyba przeszczep z crossówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Wersja Y jest akurat najlepsza jeżeli ktoś nie potrzebuje rozrusznika, zawiecha z RMZ to też na plus. Generalnie wygląda ładnie, ale przebieg wątpliwy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Z tego co pamietam oficjalnie wersji Y nie można było zarejestrować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 w okolicach 10k można kupic husaberga 650 fs, okrutnie mocny sprzęt na dobrych podzepłołach i lekki, drz to raczej uzytkowy motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Z tego co pamietam oficjalnie wersji Y nie można było zarejestrować? każdy mówi co innego :D E teoretycznie bez kitu homologacyjnego też nie dało się zarejestrować Taj spokój to wersja "Y" bez rozrusznika. Y był najlżejszy , jak ktoś lata ostro a nie po pyry za rogiem to te kilka kg mniej mu się przyda, a odpalić to z kopa żaden dramat chyba że ktoś chce jeździć w japonkach, pozatym nie martwisz się o aku czy rozrusznik a w DRZ też były z tym jaja.... cały rzal i bul Y polega na tym że on miał wszystkie możliwe wady fabryczne DRZ400 , padały napinacze rozrządu , rozklejał się stator, blaszki w gaźniku pękały , i masa innych wad , jeśli ktoś to naprostował to będzie ok, jak nie to jest spore potencjalne ryzyko.... drz to raczej uzytkowy motocykl nie przesadzaj S jest zamuł straszny , ale E i Y z tymi 49KM przy 9 tys obr idą zdrowo , może jak yuby lata na litrowym sporcie to dupy mu nie urwie , z 5 biegu na koło nie idzie ( takie rzeczy to tylko w husce klasy 600 , xr650r czy bergu albo ktm klasy 600 ) ale myśle że nudził się nie będzie...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 nie przesadzaj S jest zamuł straszny , ale E i Y z tymi 49KM przy 9 tys obr idą zdrowo , może jak yuby lata na litrowym sporcie to dupy mu nie urwie , z 5 biegu na koło nie idzie ( takie rzeczy to tylko w husce klasy 600 , xr650r czy bergu albo ktm klasy 600 ) ale myśle że nudził się nie będzie......Zacznijmy od tego ze S to dual sport. Na seryjnym przelozeniu to mul, tyle ze w trasie mozna leciec 120 km/h. Na 15/47 juz jest przyzwoicie, 100 na trasie i w terenie mozna polatac. A na 14/47 juz jest bardzo wporzadku tylko ze bardzo krotkie biegi. Tyle ze to jest opcja budzetowa. Na miasto bralbym cos z silnikiem e/y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Siema, chłopaki wróciłem z DRZ S :)Szybkie pytanie, DRZ nie miały seryjnie wentylatorów na chłodnicy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 S miał E nie miał Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maczi Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ma ktoś informacje czy DR 400 jest jeszcze gdziekolwiek produkowana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 DRZ S w USA jest jeszcze nadal sprzedawana. http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/DR-Z400/2015/DRZ400S.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.