Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I na co Ci kupować drugiego kota w worku? Nikt Ci nie każe kupować Big bora, możesz kupić kit ze standardową pojemnością, wyremontować normalnie i cieszyć się przez długie lata bezawaryjną jazdą.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nikt Ci nie każe kupować Big bora, możesz kupić kit ze standardową pojemnością, wyremontować normalnie i cieszyć się przez długie lata bezawaryjną jazdą.

 

tylko że on ma do roboty jeszcze korbę , nierząd , obstawiam że zawory i głowicę bo

 

 

Okazało się najpierw ze jest mega luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył co spowodowało zatarcie silnika.

 

zatrzeć od przeskoczenia łańcuszka to się nie zatrze , conajwyżej będzie starcie tłoka z zaworami.......w jakim stanie jest w ogóle głowica ??

 

 

Suzuki odpalało na zimno, ale bardzo nieładnie pracowało. Motor jednak rozgrzany ciężko palił-okazało sie ze nie ma kompresji(po zmierzeniu ok 2bar).

 

coś cię ten mechanik w h***a chyba robi :D -sory ale jak dłubie przy padlinach wszelkich nigdy nie słyszałem żeby przy 2 barach coś paliło :D dt 80 przy 5 nie pali zimna w ogóle a ciepła czasem a to 2T, przy 4 nie pali nawet ogar 200.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tylko że on ma do roboty jeszcze korbę , nierząd , obstawiam że zawory i głowicę bo

 

 

zatrzeć od przeskoczenia łańcuszka to się nie zatrze , conajwyżej będzie starcie tłoka z zaworami.......w jakim stanie jest w ogóle głowica ??

 

 

coś cię ten mechanik w h***a chyba robi :D -sory ale jak dłubie przy padlinach wszelkich nigdy nie słyszałem żeby przy 2 barach coś paliło :D dt 80 przy 5 nie pali zimna w ogóle a ciepła czasem a to 2T, przy 4 nie pali nawet ogar 200.....

Odpowiedziałem tylko na big bora, wiadomo że zrobić trzeba wszystko. Za to raz zrobisz i akurat w S masz spokój w sumie na lata . Na thumpertalk ktoś się chwalił że od nowości 49 tysięcy na silniku zrobił. 40 tysięcy zapewne większość dobrze zrobiona przejedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszło 2bary bo pewnie automat deko zadziałał

w mojej dmuchało niecałe 5bar ale to była wersja E z wyższym stopniem sprężania

 

łańcuch pewnie strzelił przez napinacz, albo był uszkodzony albo już na końcu zakresu ale to przecież słychać, sieczkarnia się robi pod pokrywą

propo cylindra to przy takim przytarciu jak w opisie z tłumika powinno się kopcić jak w 2T

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszło 2bary bo pewnie automat deko zadziałał

w mojej dmuchało niecałe 5bar ale to była wersja E z wyższym stopniem sprężania

 

łańcuch pewnie strzelił przez napinacz, albo był uszkodzony albo już na końcu zakresu ale to przecież słychać, sieczkarnia się robi pod pokrywą

propo cylindra to przy takim przytarciu jak w opisie z tłumika powinno się kopcić jak w 2T

 

Łańcuch możliwe że strzelił przez napinacz-był na końcu zakresu i wiadć ze ktoś próbował go jeszcze "dokręcać".

Ale żeby sie kopciło to bym nie powiedział.

 

 

 

tylko że on ma do roboty jeszcze korbę , nierząd , obstawiam że zawory i głowicę bo

 

 

zatrzeć od przeskoczenia łańcuszka to się nie zatrze , conajwyżej będzie starcie tłoka z zaworami.......w jakim stanie jest w ogóle głowica ??

 

 

coś cię ten mechanik w h***a chyba robi :D -sory ale jak dłubie przy padlinach wszelkich nigdy nie słyszałem żeby przy 2 barach coś paliło :D dt 80 przy 5 nie pali zimna w ogóle a ciepła czasem a to 2T, przy 4 nie pali nawet ogar 200.....

Przy 2 barach na zimno palił-też bym nie uwierzył gdybym nie zobaczył, ale jak już troche pochodził i sie rozgrzał to nie było mowy o odpaleniu.

Jak już odpalił to moc, przyspieszenie-wszystko było.

 

Głowica nie wygląda na zniszczoną, zawory wydają sie ok i korba też jest w dobrym stanie. Jedynie to pieprzone łożysko od strony rozrządu, przez które trzeba robić cały silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 

Z tego co pamietam oficjalnie wersji Y nie można było zarejestrować?

 

każdy mówi co innego :D E teoretycznie bez kitu homologacyjnego też nie dało się zarejestrować

 

 

Taj spokój to wersja "Y" bez rozrusznika.

 

Y był najlżejszy , jak ktoś lata ostro a nie po pyry za rogiem to te kilka kg mniej mu się przyda, a odpalić to z kopa żaden dramat chyba że ktoś chce jeździć w japonkach, pozatym nie martwisz się o aku czy rozrusznik a w DRZ też były z tym jaja....

 

cały rzal i bul Y polega na tym że on miał wszystkie możliwe wady fabryczne DRZ400 , padały napinacze rozrządu , rozklejał się stator, blaszki w gaźniku pękały , i masa innych wad , jeśli ktoś to naprostował to będzie ok, jak nie to jest spore potencjalne ryzyko....

 

 

drz to raczej uzytkowy motocykl

 

nie przesadzaj S jest zamuł straszny , ale E i Y z tymi 49KM przy 9 tys obr idą zdrowo , może jak yuby lata na litrowym sporcie to dupy mu nie urwie , z 5 biegu na koło nie idzie ( takie rzeczy to tylko w husce klasy 600 , xr650r czy bergu albo ktm klasy 600 ) ale myśle że nudził się nie będzie......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie przesadzaj S jest zamuł straszny , ale E i Y z tymi 49KM przy 9 tys obr idą zdrowo , może jak yuby lata na litrowym sporcie to dupy mu nie urwie , z 5 biegu na koło nie idzie ( takie rzeczy to tylko w husce klasy 600 , xr650r czy bergu albo ktm klasy 600 ) ale myśle że nudził się nie będzie......

Zacznijmy od tego ze S to dual sport. Na seryjnym przelozeniu to mul, tyle ze w trasie mozna leciec 120 km/h. Na 15/47 juz jest przyzwoicie, 100 na trasie i w terenie mozna polatac. A na 14/47 juz jest bardzo wporzadku tylko ze bardzo krotkie biegi. Tyle ze to jest opcja budzetowa. Na miasto bralbym cos z silnikiem e/y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...