Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jeszcze Huska wr 250, niektórzy twierdzą że lepsza od exc, nie wiem, ciężko ją znaleźć.Z tego co widzę tańsze od ktm, generalnie huśki po roczniku 2000 dobrze utrzymane są.Jak widzę niektóre ktm exc niby z rocznika 2002 a tu wszystko styrane, rdza itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę tańsze od ktm, generalnie huśki po roczniku 2000 dobrze utrzymane są.Jak widzę niektóre ktm exc niby z rocznika 2002 a tu wszystko styrane, rdza itp.

 

Bo KTMy caly czas jeżdzą :icon_mrgreen:

A tak na poważnie to jedno i drugie ciężko kupic, ponadto w przypadku pomarańczy jednak trochę płacisz za samą markę i nie ma co się czarowac-jest drogo.Dla porównania znajomy kupił husqe wr 250 07r za 1000ojro, fakt ze do remontu kapitalnego silnika. Poza tym często zadbane sprzęty rozchodzą się po znajomych bez ogloszeń, tez szukałem 250-300 enduro 2T, byla straszna posucha 1,5 roku temu i w końcu kupiłem 4T, mi tam wystarcza, ale na 100% następne enduro będzie 2T, raz że mniej męczy, dwa że zwyczajnie szkoda by mi było kasy i czasu na dbanie o nowsze delikatne 4T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są tez bardzo wysokie

 

to zależy od ridera, drzeta jest wyraźnie większa od całej reszty i chyba najwyższa, chociaż katy do 2002r były podobne, te nowsze to są maleństwa

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnnie chodzi o gabaryty całego sprzęta a nie wysokość siodła.

drzecie siodło miałem na 96cm i dla mnie było ok, jak stanąłem na nogach to mogła wyjechać spod tyłka z zapasem :D

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciężko znaleźć EXC 250, a jak się już jakiś pojawi to zakatowany. Wydaje mi się, że większość 125 i 250 pochodzi od zawodników. Dwusetką raczej nikt na zawodach nie jeździ, bo po prostu nie ma takiej klasy. Kupiłem rok temu EXC 200 w dobrym stanie, postanowiłem do niego dołożyć trochę kasy i doprowadzić go do przyzwoitego stanu. Jak na razie zrobiłem 45mth i jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Jestem od niedawna posiadaczem DRZ 400 SM. Nie miałem do tej pory kranika i oczywiście zapomniałem go po jeździe zamknąć. Pozostał na 2 dni w pozycji on. Dziś widze paliwko pod motocyklem. Czytałem wczesniej, że odpalanie może być niebezpieczne poprzez ryzyko wymieszania paliwa z olejem , a drugiej strony chyba tylko wtedy, gdy cytuje "są nieszczelne zawory iglicowe w gaźnikach" . Rano sprawdzę, czy nie jest wyższy poziom oleju niż zwykle. W serwisowce jest uwaga, że "jesli pozostawisz kranik w pozycji on lub res to paliwo może się przelać do cylindrów. Może to spowodować znaczne uszkodzenia mechaniczne po uruchomieniu silnika"

 

Czy jesli poziom oleju nie będzie wyższy mogę odpalic i podjechac do serwisu na wymiane oleju i filtra, czy jednak ryzyko jest zbyt duże i lepiej załatwiać transport do serwisu.

Pozdrawiam

Z.

Edytowane przez zaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w drzecie nie sprawdzisz poziomu oleju bez odpalenia

olej jest w ramie

jeśli przelewy są drożne to nie widzę szans żeby paliwo poszło do cylindra

ale lepiej odkręcić świecę i go zakręcić bez niej

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w drzecie nie sprawdzisz poziomu oleju bez odpalenia

olej jest w ramie

jeśli przelewy są drożne to nie widzę szans żeby paliwo poszło do cylindra

ale lepiej odkręcić świecę i go zakręcić bez niej

Nie ryzykowałem i moto poszlo na przegląd, ktory i tak był planowany. W cenie przeglądu serwis przyjechał i zabrali drz do siebie. Nie bylo koniecznosci odpalania.

I tu mam pytanie do użytkowników. Wam także się coś takiego przydażylo? Czy jednak paliwo nie powinno się wylewac,nawet jak zapomni się zamknac kranik? (u mnie lało się tą węższą rurką)

pzdr Zaz

Edytowane przez zaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Wszystkich!

Potrzebuje kompletny silnik do suzuki drz 400SM. Kupiłem miesiąc temu motor, pojeździłem jeden dzień (nie przekroczyłem 80km/h bo to moj pierwszy motor) i nagle silnik stanął. Zablokowało sie tylne koło i nie szło go ruszyć. Pacan od którego kupiłem(mieszka 400km ode mnie) nie odbierał, więc oddałem motocykl do mechanika. Okazało się najpierw ze jest mega luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył co spowodowało zatarcie silnika. Zrobiłem rozrząd(koszt ok. 300zl) mimo ze sprzedawca sie zarzekal ze wszystko zrobione. Suzuki odpalało na zimno, ale bardzo nieładnie pracowało. Motor jednak rozgrzany ciężko palił-okazało sie ze nie ma kompresji(po zmierzeniu ok 2bar). Mechanik zdjął góre silnika okazało sie ze pierscienie ch****e, tłok i cylinder zatarte pionowo, ale co najgorsze poszło łożysko i korba cała lata ;/ Sprzedawca sie zarzeka ze sprzedął mi dobry motor mimo ze mu mechanik powtarza ze w zyciu bym tak nie wyciągnąl łańcucha rozrządu przez (już teraz) miesiąc-mimo ze jezdziłem nim jeden dzień, już tym bardziej nie wywalił łożyska! ;/ Z tą sprawą na pewno udam sie do adwokata, bo nie mam wyjscia, ale kwestia jest tego typu ze za caly remont silnika zapłace ok 3-4 tys, więc raczej wolałbym poszukać juz kompletny silnik do DRZ, bez jakiego pieprzonego BIg Bore'a. Jakbyście Drodzy forumumowicze byli w stanie mi coś pomóc to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...