RafRaf Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Moim zdaniem do wewnątrz.Zobacz jak układa ci się łańcuch.Źle nie założysz, bo nie dokręcisz w linii z tylną zębatką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Witam panów, zastanawiam się nad kupnem tuningowego modułu do drz z tej aukcji http://moto.allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-suzuki-drz-400-rmz-450-00-07-i1492375204.html , jak myślicie panowie jaka jest realna poprawa osiągów po zamontowaniu tego modułu. Dodam ,że wszystko mam seryjne. realnie....ZADNEJ POPRAWY. Ciekawy jest dopisek "podpina się i ma działac" a co jeśli nie??Zważywszy na to że wersja S/SM i E mają zupełnie inne moduły..... Takie głupie pytanie: jak założyć zębatkę przednią? Tym "dystansem" do silnika czy do zewnątrz? Podzielam pogląd RafRaf-a w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Co do tego modułu to chyba zmienia moment kiedy jest odcięcie zapłonu, a dokładnie dzieje się to później. W praktyce pewnie może się okazać tak jak pisze davopl, bo w enduro rzadko kiedy idzie się samą górą. Lepiej kase w wydech zainwestować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 A jak już mowa o mocy - to wczoraj mój znajomy polatał moim DRZtem i stwierdził że nie "idzie" tak jak jego. Okazało sie że w papierach mam 23 kW - czyli ok 30 kucyków. Moto jest ze Szwacarii - Pytanko - jak to oddławić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babel69 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Macie jakieś doświadczenia czy jakieś inne koła enduro będą pasowały do DRZ - głownie chodzi mi o tył. Mam SM i jakoś nie trafia się nic do kupienia w rozsądnej cenie lub na zamianę . Tulejki to nie problem dorobić - ale głównie chodzi o tarczę tył aby miała 240 mm, łożyska na ośkę 20 i zębatkę na łańcuch 520.Tak dla potomnych - wczoraj spotkałem na żwirowni DRZ SM na kołach enduro - przednie miał kolega zamontowane z RMZ - tylko mówił że musiał z łożyskami i tulejkami pokombinować, nie miał tez napędu licznika a tylne 19" z CRF tu była tylko kwestia tulejek i pozostawienia tarczy z CRF.Może się komuś przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam.Chciałbym dorobic klucz do odkręcenia tłoczyska w lagach przedniego zawieszenia w DRZ 400E taki jak widac na zdjeciach w serwisówce. Moze ktos wie jak wyglada jego koncowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Co może być przyczyną dobicia zawiechy przedniej w DRZ E? Zjeżdżałem z wysokiej i stromej skarpy w miarę szybko i w momencie wjeżdżania na poziom dobiło mi. Nie jakoś tragicznie, ale jednak. Na DR 350 mi tam nie dobija nigdy. Dodam, że zawiecha ustawiona na fabryczne nastawy i podczas jazdy po dziurach czy w cięższym terenie zawiecha jest twarda.Może to być stary/zużyty olej w lagach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Z tego co wiem zawias ma czasem dobic, to znak ze pracuje w całym zakresie. Jeśli stało się to raz to jeszcze nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 (edytowane) Mam dwa pytania:1. Uczylem sie zmieniac biegi bez sprzegla i raz czy dwa zgrzytnelo, teraz znacznie czesciej wpada mi neutralny i mam wrazenie ze biegi nie wchodza juz tak dobrze. Czy da sie to jakos naprawic samodzielnie ? 2. Slysze (najlepiej na luzie) jakies dziwne cykanie (troche metaliczne) po prawej stronie - sprawdzilem luzy i lancuszek i jest ok - co to moze byc ? Slysze to raczej po jezdzie, a nie zaraz pod odpaleniu. Edytowane 4 Kwietnia 2011 przez sdsw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ad 1, jeśli wbiłem biegi na pałe bez wyczucia z dużą siłą to mogłeś pokrzywić wodziki. ale to jest takie gdybanie. Jeśli biegi nie wypadają i wchodzą dobrze to jest ok Ad 2 Piszesz , że po jeździ słyszysz cykanie , czyli mam rozumieć że już na wyłączonym silniku to słyszysz ? Jeśli tak , to jest to normalnie bo nagrzana blacha z wydechu kurczy się i z tad te dźwieki. Jeśli zaś na włączonym silniku to musisz bardziej sprecyzować z którego miejsca dochodzi ten dźwięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A jeżeli cyka na odpalonym, rozgrzanym silniku to są to zawory. W DRZ cykają lekko nawet dobrze ustawione. Ale jeżeli nie patrzyłeś to sprawdź luz zaworowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Tak, cyka na rozgrzanym - luzy zaworowe sprawdzalem i sa blizej gornych granic. Łancuch sprawdzalem ale bez zdejmowania auto napinacza - niewiem czy takie sprawdzenie wystarczy. Dodatkowo mam wrazenie ze motocykl stracil troche mocy - czy przeczyszczenie gaznika ma sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 No jeżeli górnej granicy to bym obstawił właśnie je za powód cykania, ale to taki osąd przez neta nie zawsze bedzie git. Najlepiej weż rurke pcv ok 1m albo stetoskop, przytkaj wydech szmatą i szukaj źródła cykania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 witam! zauwazylem dzis w mojej drz ze po wcisnieciu sprzegla na 1-ce kolo caly czas sie kreci, butem ciezko bylo je zatrzymac, jak docisnalem do podloza to przestalo ale po puszczeniu sprzegla zaczelo krescic i ponowne wcisniencie znowu go nie zatrzymalo(moto ustawione na centralnym podnosniku) pozostale biegi tez nie zatrzymywaly. przeczytalem gdzies ze to obiaw zimnego silnika, wiec ok, przejechalem sie z 5km(moze za malo na rozgrzanie) i sprawdzilem to ponownie, kolo dalej sie krecilo ale zdecydowanie latwiej bylo je zatrzymac butem, dalej sie krecilo po puszczeniu i wcisnieciu sprzegla, na wyzszych biegach juz sie zatrzymywalo. i teraz pytanie czy to jest normalne? pamietam jak kiedys smarowalem lancuch i robilem to samo to kolo sie zatrzymywalo normalnie na sprzegle, tylko nie pamietam czy silnik byl zimny czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 generalnie wygląda że ślizga ci sie sprzęgło............a jak wbijesz luz i zatrzymasz koło noga to sie zatrzyma ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.