Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu niektóre DRZ'ty mają czerwona sprężynę amortyzatora centralnego a niektóe żółtą a nawet białą? Jakie wychodziły oryginalnie w wersji E?

Chodzi o stopien twardości czy tak sobie poprostu kolorki zmieniali?

 

 

ja mam 2003 wersje s i mam czerwoną sprężynkę ale czemu są takie to pojęcia nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest łatwiejsze ?

Do kopańca dołożyć rozrusznik czy do elektryka kopajkę ?

Moim zdaniem łatwiej i chyba taniej założyć kopkę - znalazłeś już cos ?

Tu masz opis jak założyć kopke:

http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...&postcount=2622

http://www.drzparts.com/2010/03/dr-z400-ki...tarter-install/

Edytowane przez babel69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie do ludzi którzy kupowali drz 400e z kitem homologacyjnym......

 

czy w zestawie homologacyjnym jest normalna lampa szklana asymetryczna z dwuwłóknową żarówką i do tego przełacznik postojowe/mijania/długie czy zostaje ta seryjna jaka jest w drz400e ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy to normalne, że w DRZ'cie jest luz wzdłużny około 3mm na wałku zmiany biegów? (na tym wałku gdzie na wieloklinie jest dźwignia zmiany biegów). Chodzi o ten luz jakby się chciało włożyć i wyjąć ten wałek.

 

2. W seryjnym tłumiku w wersji E jak sie zdejmie tą chromowaną koncówke to tłumik ma być pusty? Nie powinno tam być jakiegos wytłumienia? Wygląda jak przelotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Czy to normalne, że w DRZ'cie jest luz wzdłużny około 3mm na wałku zmiany biegów? (na tym wałku gdzie na wieloklinie jest dźwignia zmiany biegów). Chodzi o ten luz jakby się chciało włożyć i wyjąć ten wałek.

 

 

 

Mialem podobny problem okazalo sie ze wogole nie mialem zalozonego zabezpieczenia stad mialem luz i to chyba wiekszy a nizeli 3 mm

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy to normalne, że w DRZ'cie jest luz wzdłużny około 3mm na wałku zmiany biegów? (na tym wałku gdzie na wieloklinie jest dźwignia zmiany biegów). Chodzi o ten luz jakby się chciało włożyć i wyjąć ten wałek.

 

2. W seryjnym tłumiku w wersji E jak sie zdejmie tą chromowaną koncówke to tłumik ma być pusty? Nie powinno tam być jakiegos wytłumienia? Wygląda jak przelotowy

 

AD 1 jeśli nic niepokojącego się nie dzieję to nie ma co grzebać, u siebie w obu yamahach mam luz ok 1-2mm

AD 2 dla pewności zrób fotkę tego elementu jak to wygląda, ale jeśli po zdjęciu możesz zajrzeć w głąb tłumika to powinna być tam wata tłumiąca, jeśli masz tylko przestrzeń odpowiadająca wielkości zdjętej koncówki i nie widzisz przestrzeni w tłumiku to jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalnie jest przestrzeń

tylko głebiej tak w okolicy połowy tłumika jest scianka z otworem nie pamietam ale miał mała srednice i do piero za ta scianka jest włąsciwy tłumik :)

sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnym

sprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520

 

tel 698 672 101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś robił porównanie długości dźwigni zmiany biegów? Po zmianie silnika w DRZ 400 na silnik od S (chociaż właściciel twierdził, że to na 100% E) pojawił się problem i dźwignia nie sięga za osłonę magneta. Musi być pod, żeby można było biegi zmieniać. Pytanie czy ona była "krótsza", mniej odstawała, bo też sam silnik był węższy?

 

Pytanie bez sensu, ponieważ ja mam S i mogę to sam zmierzyć- podzielę się tą tajemną wiedzą z Szanownymi Forumowiczami...

Edytowane przez Harry_1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki w wersji E i S oraz SM z zewnątrz się nie różnią po za przewodem od kontrolki luzu

więc we wszystkich trzech silnikach nózka zmiany biegów powinna być taka sama

wymiary silnika są te same

 

a co do wersji podnieś w jednym i drugim pokrywę zaworów i porównaj wałki rozrządu

w E są inne powinienes na oko spokojnie to ocenić :)

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

posiadam części do DRZ 400 E

 

gg 6777220

tel 698 672 101

Edytowane przez bagins

sprzedam DRZ 400 E po remoncie generalnym

sprzedam części do DRZ-ety i EXC 400 / 520

 

tel 698 672 101

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie znacie kogoś kto by chciał się zamienić -mam kółka od DRZ SM a chciałbym enduro - interesują mnie tylko od DRZ s lub e bez tarcz- zamienię bez dopłat itp - 1 za 1

http://moto.allegro.pl/kola-drz-400-sm-i1480073992.html

Edytowane przez babel69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...