rodman Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Te osłony przydały by się też na drugą stronę. Jestem w kontakcie z twórcą tych dekli i dowiedziałem się ze lewa strona jest juz projektowana a będą tez dodatkowe graty modelowane, osłna hamulca tylnego, silnika itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Mam tkaie pytanie odnoscie filtra powietrza K&N warty jest kupna za swoja cene ponad 250 zł ?? daje on cos ?? I drugie pytanie Czy wasze Drz'tki tez tak wywalaja paliwo z gaznikow jak stawiacie je na koło ?? ( przednie lub tylne) :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Mam tkaie pytanie odnoscie filtra powietrza K&N warty jest kupna za swoja cene ponad 250 zł ?? daje on cos ?? Trudno mi powiedziec w obydwu DRZ-tach mam K&N od poczatku i nie mam porownania do wersji z gabkowym Ale ostatnio kumpel kupil wersje E z rozrusznikiem (ja mam tylko kopana) i jego duzo gorzej sie wkreca na obroty :) Za duzo jednak jest jednak roznic (wydech, kolanko, filtr, tylna opona itd) zeby definitywnie okreslic ze sam filtr duzo daje... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Sam filtr raczej da zmianę nieodczuwalną, ale w połączeniu własnie z akcesoryjnym wydechem ( razem z kolektorem wylotowym) i z przestrojeniem gaźnika pod filtr K&N i nowy wydech już można coś odczuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Tylko czy to była by zasługa samego filtru czy reszty modyfikacji? W tym wypadku filtr był by tylko "wisienką" na całym torcie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Zapewne jest to zasługa całej tej modyfikacji w której kazdy z wyzej wymienionych elementów jest równie ważny. Niestety sama wymiana filtra powietrza nie spowoduje nie wiadomo czego. Wiem bo przechodzilem przez ten temat u siebie w 400E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Zapewne jest to zasługa całej tej modyfikacji w której kazdy z wyzej wymienionych elementów jest równie ważny. Niestety sama wymiana filtra powietrza nie spowoduje nie wiadomo czego. Wiem bo przechodzilem przez ten temat u siebie w 400E. Nie zapewne a na 100%, sam filtr to lekka kosmetyka. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 (edytowane) Tylko czy to była by zasługa samego filtru czy reszty modyfikacji? W tym wypadku filtr był by tylko "wisienką" na całym torcie :) I tu wlasnie nie wiadomo Ja mam akcesoryny kpl wydech - czyli lacznie z kolankiem. Do tego keihin 39 z dysza standardowa 165 i K&N -a i opone na tyle zjechanego juz Mitasa C02 niestety nie doszla jeszcze nowa Kumpel mial gabkowy zwykly filtr (nie Twina) Gaznik Keihina ale nie wiadomo co w srodku wydech z KTM-a i standardowe kolanko. Opona na tyle nowka. Ogolnie roznica jest taka ze u mnie moc oddawana jest liniowo - od samego dolu do gory idzie ciagiem od razu jak tylko mu pompka mu dostarczy paliwo - u kumpla dol jest duzo slabszy, gora odczuwalnie niewiele. Zeby sprawdzic co i jak trzeba by przekladac moj wydech do niego i testowac z gabkowym i oryginalnym. Co ciekawe zauwazalem roznice przy nasaczaniu filtra. Po nasaczeniu oryginalnym olejem K&N moto tracilo troche impetu na srednich obrotach. Po nasaczeniu olejem do filtrow gabkowych (Castrol) moto idzie duzo lepiej :) Zeby nie bylo - tak samo kumple nasaczaja swoje K&N-y w quadach i to od dosc dawna i nie ma zadnych problemow. Edytowane 29 Września 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 .......... i standardowe kolanko........... i to chyba to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam nie wiem czy to normalny dziwek czy nie, dlatego chcialbym zebyscie wy ocenili http://www.youtube.com/watch?v=YkmsWMOMh0M moto jest nowe 400mil dopiero na liczniku, i nie pamietam czy ten dzwiek(klikanie) byl od poczatku czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Gdzie w Warszawie mozna kupic uszczelke pod pokrywke filtra oleju? I jakie ma wymiary? Chcialbym sie zoapatrzyc w cos takiego zanim zdejme pokrywke. pozdrawiam Piotrek Edytowane 1 Października 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 http://www.youtube.com/watch?v=YkmsWMOMh0M Moja DR 350 chodzi identycznie. Też jest takie charakterystyczne stukanie, ale wkońcu to Suzuki (stuki puki) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Gdzie w Warszawie mozna kupic uszczelke pod pokrywke filtra oleju? I jakie ma wymiary? Chcialbym sie zoapatrzyc w cos takiego zanim zdejme pokrywke. pozdrawiam Piotrek Tam jest zwykły O RING (d:2.4,D:52.6) taki podaje serwisówka, a identycznego nie znalazłem i kupiłem taki: d: 2,7 D:51,7 i pasuje idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Jestem w kontakcie z twórcą tych dekli i dowiedziałem się ze lewa strona jest juz projektowana a będą tez dodatkowe graty modelowane, osłna hamulca tylnego, silnika itp. Kolego, a mógłbyś nam podać jakiś kontakt do tego producenta (lub sprzedającego) bo jakoś opornie mi idzie znaleziego go na Alledrogo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 witam nie wiem czy to normalny dziwek czy nie, dlatego chcialbym zebyscie wy ocenili http://www.youtube.com/watch?v=YkmsWMOMh0M moto jest nowe 400mil dopiero na liczniku, i nie pamietam czy ten dzwiek(klikanie) byl od poczatku czy nie tez tak mam, jestem po remoncie i wymianie rozrządu, mechanik mowi że to automatyczny dekompresator, ale możesz sprawdzić napinacz rozrzadu (wyjąć go, jak będzie wysunięty na maxa, to wcisnąć, i zobaczyć jak daleko wchodzi) A ja mam pytanie z tym związane, DRZ chodzi super, nic nie stuka oprócz właśnie takiego lekkiego pukania, a czy jakby wlać gęstrzy olej (teraz mam 10w40, wlac 20w40 czy 10w50?) to bedzie ciszej? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.