Skocz do zawartości

rodman

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rodman

  • Urodziny 07/19/1983

Informacje profilowe

  • Lubię
    Lotnictwo :)
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    DR-Z 400ESM'04
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9211754
  • Strona www
    http://bikepics.com/members/91rodman/

Osiągnięcia rodman

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. ile Cie kosztowała ta robota (zawory, synchro przepustnic) gdzie teraz aktualnie serwisujesz swojego Triumpha
  2. W ten wknd stałem sie posiadaczem Speed Triple 1050 z 2006 roku. Przeglądam od pewnego czasu net i nigdzie nie mogę znaleźć katalogu z częsciami on-line do tej rakiety, czy Triumph takich fiszek w sieci nie udostępnia? Jesli wiecie gdzie można znaleźć takie rzeczy to dajcie cynk. Będę też potrzebował odwiedzić jakiegoś dobrego/sprawdzonego mechanika zeby sprawdzić zawory i łańcuszek rozrządu, moto ma już prawie 24 tyksy, możecie kogos polecić?
  3. mozna zakupic samo pokrycie siedzenia. Szukaj w olekmotocykle itp. Nie wiem który model MRD kupujesz i jaki masz aktualnie gaźnik, ale jak wczesniej mialeś standard wydech a teraz chcesz wstawić przelot do gaźnik na pewno będzie wymagał zmiany dysz i regulacji pod nowy układ wydechowy.
  4. Taka owiewka wchodziła w skład pakietu homologacyjnego dodawanego do motocykli dr-z 400E zakupionych w UK! ! ! w pakiecie były jeszcze kierunki, przełaczniki na kiere itp.
  5. Może w przyszlości ktos będzie miał taki problem jak ja więc: Po połaczeniu modułu z wersji E do instalacji okablowania z wersji S/SM trzeba wyciąć z wtyczki która dochodzi do modułu zielony przewód. Jest to zewnetrzny przewód zlokalizowany z lewej strony od gory jak sie patrzy na modul po sciągnięciu kanapy, nad białym przewodem!!! Ja dodatkowo musiałem zmostkować sobie przewody od stopki i sprzegła bo nie posiadam tych czujników u siebie. Po tych zabiegach odpala i lata jak wcześniej.
  6. to jak nikt nie przechodził przez łączenie modułu z wersji E do instalacji w wersji S/SM to może chociaż gdzieś o tym czytaliście? Jak widzieliście gdzies takie tematy to dajcie info Czy regulator napięcia w drz 400e jest taki sam jak w drz400 s/sm ?
  7. Orinetuje się ktoś z Was może, który kabel z wiązki 8 pinowej trzeba wyciąć jak się do modułu z wersji E podczepia wiązkę elektryczną/okablowanie z wersji S/SM? Załozyłem teraz u siebie w wersji E instalację elektryczną/kable z wersji S/SM i motocykl kręci rozrusznikiem ale nie chce odpalić. Dodam od razu ze po włożeniu mojego modułu do innej dr-z z instalacją E wszystko gra motocykl odpala czyli moduł jest ok, ja natomiast jak włoże do swojedo dr-z już instalacją z wersji S/SM moduł z wersji SM to tez odpala. Po rozmowie z kolegą Davopl, wiem że przy takiej kombinacji, moduł z wersji E a kable z S/SM muszę wyciąć jeden przewód z kostki, która dochodzi do modułu, ale nie mamy pewności który, może ktoś z Was przechodził już przez ten problem.
  8. Po czym wnosisz, bo według mnie jest to 100% wersja S czyli 40 koni a nie 50 tak jak wpisane w aukcji i więcej masy niz w E :smile:
  9. Przez dłuższy czas jeżdziłem z lampa podłączona na sztywno, bezpośrednio do kostki od lampy przedniej ale podłączyłem na raz dwie żarowki, czyli łącznie lampa przód pobierała 110W od razu po tym jak tylko włączałem zapłon i tak dalej przez cały czas jazdy. Teraz juz tylko podłacze jedna żarówkę i mam nadzieje ze bedzie ok.
  10. A regulatory są takie same? W serwisówce do wersji E z 2004 roku znalazłem info ze max prąd na wyjsciu z altka to 200W a max obciązenie nie może przekraczać 150W. Ja w swoim motungu poza przednią lampą wszystkie inne graty mam w ledzie ( w zasadzie to jest tylko lampka led na tył i podswietlenie tablicy, kierunków, licznika, syganału ani innych dupereli nie mam) ale za to lampę z przodu miałem taką jak w avatarze u Fishera i jak ją podlączyłem bezpośrednio pod instalkę z wersji E to instalacja się zjarała ( dosłownie stopiła się istalacja a pożniej doszło do zwarcia i się podpaliła ). Przyczyną pewnie było to ze instalka w wersji E jest przygotowana do 35W lampy na przód a ja tam wpiąłem lampę o duzo mocniejszym obciążeniu( na początku podłaczyłem wszystko na stałe-110W obciązenia). Teraz wkładam okablowanie z wersji S i się zastanawiam czy jak podłaćze zarówkę 55W przy altku i regulatorze z wersji E to czy znowu nie dojdzie do pożaru na pokładzie?
  11. Hej, orientuje się ktoś z Was może czy alternator i regulator napięcia w dr-z w wersjach S,SM i E są takie same? Sprawdzałem numery część poszczególnych modeli na stronie www.alpha-sports.com i wychodzi na to ze tylko wersja kopana ma inny altek i regulator, pozostałe według numerów częsci mają takie same graty. MOże znacie jakies inne strony gdzie można sprawdzac częsci po numerach? Dla pewności sprawdziłbym jeszcze w innym źródle. Potrzebuje to info bo spaliła mi się ostatnio instalacja elektryczna w E- pożar na pokładzie był :) (najprawdopodobniej za duze obciązenie przez lampę z przodu i kilka innych dodatków) teraz zakładam instalkę- okablowanie z wersji S i tak się zastanawiam czy jak ta instalacja jest przystosowana do większej ilości urządzeń na pokłdzie ( lampy, kierunki licznik itd) to czy nie ma przypadkiem mocniejszego alternatora albo innego regulatora Będe wdzięczny za kazde info
  12. ja mam Jak jestes zainteresowany to zapraszam do licytacji :icon_mrgreen: http://www.allegro.pl/item1128864413_suzuk...ch_przelot.html
  13. może będzie ktoś zainteresowany oddam za 130zł, ewentualnie przyjmę w rozliczeniu korek z bagnetem wkręcany do ramy do wersji E :) http://allegro.pl/item979515213.html
  14. A czy dopuszczalne jest latanie z takim małym wyciekiem spod pompy wody, oczywiscie mam na uwadze koniecznosc sprawdzania stanu cieczy w chłodnicy ( wyciek jest tak mały ze jak na razie nie zauważyłem zadnego ubytku w chłodnicy). Czy w takiej sytuacji jestem zmuszony na brak jazdy do całkowitego wyeliminowania usterki?
  15. zarówno za pierwszym jak i za drugim razem pompa była w rękach Super Fachowców z autoryzowanego salonu i serwisu Suzuki Free & Fun. W jaki sposób można sprawdzić czy ta pompa w ogóle prawidłowo działa? W niedziele w garażu odpaliłem moto i po ok 3-4 minutach na ssaniu zostawiłem maszyne odpalona na ok 15 minut na wolnych obrotach. Po tym czasie ciecz chłodzaca się zagotowała, zborniczek wyrównawczy się wypełnił wrzącym płynem a z odpływu od zbiorniczka poszła para jak z lokomotywy. Czy możliwe jest żeby dr-z chodząc na wolnych obrotach w garażu ( nie na dworze) mógł się tak zagotować. mam wersję E czyli bez żadnego wentylatora na chlodnicy. Czy moze to byc powiązane z tym wyciekiem z pompy ( nie był to duzy wyciek, podczas całych tych ok 20 minut wyleciało kilkanaście kropli, ktore utworzyły małe oczko pod motocyklem)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...