Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panów, zastanawiam się nad kupnem tuningowego modułu do drz z tej aukcji http://moto.allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-suzuki-drz-400-rmz-450-00-07-i1492375204.html , jak myślicie panowie jaka jest realna poprawa osiągów po zamontowaniu tego modułu. Dodam ,że wszystko mam seryjne.

 

 

realnie....ZADNEJ POPRAWY.

 

Ciekawy jest dopisek "podpina się i ma działac" a co jeśli nie??Zważywszy na to że wersja S/SM i E mają zupełnie inne moduły.....

 

Takie głupie pytanie: jak założyć zębatkę przednią? Tym "dystansem" do silnika czy do zewnątrz?

 

 

Podzielam pogląd RafRaf-a w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego modułu to chyba zmienia moment kiedy jest odcięcie zapłonu, a dokładnie dzieje się to później. W praktyce pewnie może się okazać tak jak pisze davopl, bo w enduro rzadko kiedy idzie się samą górą. Lepiej kase w wydech zainwestować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już mowa o mocy - to wczoraj mój znajomy polatał moim DRZtem i stwierdził że nie "idzie" tak jak jego. Okazało sie że w papierach mam 23 kW - czyli ok 30 kucyków. Moto jest ze Szwacarii - Pytanko - jak to oddławić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś doświadczenia czy jakieś inne koła enduro będą pasowały do DRZ - głownie chodzi mi o tył.

Mam SM i jakoś nie trafia się nic do kupienia w rozsądnej cenie lub na zamianę . Tulejki to nie problem dorobić - ale głównie chodzi o tarczę tył aby miała 240 mm, łożyska na ośkę 20 i zębatkę na łańcuch 520.

Tak dla potomnych - wczoraj spotkałem na żwirowni DRZ SM na kołach enduro - przednie miał kolega zamontowane z RMZ - tylko mówił że musiał z łożyskami i tulejkami pokombinować, nie miał tez napędu licznika a tylne 19" z CRF tu była tylko kwestia tulejek i pozostawienia tarczy z CRF.

Może się komuś przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną dobicia zawiechy przedniej w DRZ E? Zjeżdżałem z wysokiej i stromej skarpy w miarę szybko i w momencie wjeżdżania na poziom dobiło mi. Nie jakoś tragicznie, ale jednak. Na DR 350 mi tam nie dobija nigdy. Dodam, że zawiecha ustawiona na fabryczne nastawy i podczas jazdy po dziurach czy w cięższym terenie zawiecha jest twarda.

Może to być stary/zużyty olej w lagach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania:

1. Uczylem sie zmieniac biegi bez sprzegla i raz czy dwa zgrzytnelo, teraz znacznie czesciej wpada mi neutralny i mam wrazenie ze biegi nie wchodza juz tak dobrze. Czy da sie to jakos naprawic samodzielnie ?

 

2. Slysze (najlepiej na luzie) jakies dziwne cykanie (troche metaliczne) po prawej stronie - sprawdzilem luzy i lancuszek i jest ok - co to moze byc ? Slysze to raczej po jezdzie, a nie zaraz pod odpaleniu.

Edytowane przez sdsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1, jeśli wbiłem biegi na pałe bez wyczucia z dużą siłą to mogłeś pokrzywić wodziki. ale to jest takie gdybanie. Jeśli biegi nie wypadają i wchodzą dobrze to jest ok

 

Ad 2 Piszesz , że po jeździ słyszysz cykanie , czyli mam rozumieć że już na wyłączonym silniku to słyszysz ? Jeśli tak , to jest to normalnie bo nagrzana blacha z wydechu kurczy się i z tad te dźwieki. Jeśli zaś na włączonym silniku to musisz bardziej sprecyzować z którego miejsca dochodzi ten dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, cyka na rozgrzanym - luzy zaworowe sprawdzalem i sa blizej gornych granic. Łancuch sprawdzalem ale bez zdejmowania auto napinacza - niewiem czy takie sprawdzenie wystarczy.

Dodatkowo mam wrazenie ze motocykl stracil troche mocy - czy przeczyszczenie gaznika ma sens ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

zauwazylem dzis w mojej drz ze po wcisnieciu sprzegla na 1-ce kolo caly czas sie kreci, butem ciezko bylo je zatrzymac, jak docisnalem do podloza to przestalo ale po puszczeniu sprzegla zaczelo krescic i ponowne wcisniencie znowu go nie zatrzymalo(moto ustawione na centralnym podnosniku) pozostale biegi tez nie zatrzymywaly.

 

przeczytalem gdzies ze to obiaw zimnego silnika, wiec ok, przejechalem sie z 5km(moze za malo na rozgrzanie) i sprawdzilem to ponownie, kolo dalej sie krecilo ale zdecydowanie latwiej bylo je zatrzymac butem, dalej sie krecilo po puszczeniu i wcisnieciu sprzegla, na wyzszych biegach juz sie zatrzymywalo.

 

 

i teraz pytanie czy to jest normalne? pamietam jak kiedys smarowalem lancuch i robilem to samo to kolo sie zatrzymywalo normalnie na sprzegle, tylko nie pamietam czy silnik byl zimny czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie wygląda że ślizga ci sie sprzęgło............a jak wbijesz luz i zatrzymasz koło noga to sie zatrzyma ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...