Skocz do zawartości

PROBLEM Z ŁADOWANIEM W MOJEJ GPZ 500 S!POMOCY


nec82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM WAS.MAM PROBLEM POPROSTU NIE MAM ŁADOWANIA W MOIM MOTORZE?JAK JEST NAŁADOWANY AKU TO MOTO PALI BEZ PROBLEMU I WSZYSTKO JEST OK,ALE PO TYGODNI GDY AKU JUZ JEST SŁABY TO ZACZYNA CIEZKO KRECIC I ZACZYNA PALIC NA JEDEN CYLINDER???nIEWIEM CO TO MOZE BYĆ.SPRAWDZAŁEM ZE ZNAJOMYM TO ŁADOWANIE JEST BARDZO SŁABIUTKIE DOCHODZI MAX DO 13 V NA WYSOKICH OBROTACH?UZWOJENIE ALTERNATORA JEST DOBRE ,MARTWI MNIE JESZCZE KOŁO MAGNESOWE BO MIAŁEM KLEJONE ALE CHYBA TEN FACHOWIEC SIE NIE POMYLIŁ Z MAGNESAMI.PRZED REGENERACJĄ KOŁA WSZYSTKO BYŁO OK.JAK MOZECIE TO NAPISZCIE MI JAKI PRAD POWINIEN DOCHODZIC Z ALTERNATORA DO REGULATORA NAPIECIA???Z GÓRY DZIĘKUJE.GRZEGORZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prąd jest rózny w zależności od obr i po pierwsze jest zmienny. Regulator pełni też funkcje prostownika. Ja bym zmienił akumulator, nawet od jakiegos kolegi bo 13V to niby troche mało, ale moto powinno na takim ładowaniu normalnie śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM WAS.MAM PROBLEM POPROSTU NIE MAM ŁADOWANIA W MOIM MOTORZE?JAK JEST NAŁADOWANY AKU TO MOTO PALI BEZ PROBLEMU I WSZYSTKO JEST OK,ALE PO TYGODNI GDY AKU JUZ JEST SŁABY TO ZACZYNA CIEZKO KRECIC I ZACZYNA PALIC NA JEDEN CYLINDER???nIEWIEM CO TO MOZE BYĆ.SPRAWDZAŁEM ZE ZNAJOMYM TO ŁADOWANIE JEST BARDZO SŁABIUTKIE DOCHODZI MAX DO 13 V NA WYSOKICH OBROTACH?UZWOJENIE ALTERNATORA JEST DOBRE ,MARTWI MNIE JESZCZE KOŁO MAGNESOWE BO MIAŁEM KLEJONE ALE CHYBA TEN FACHOWIEC SIE NIE POMYLIŁ Z MAGNESAMI.PRZED REGENERACJĄ KOŁA WSZYSTKO BYŁO OK.JAK MOZECIE TO NAPISZCIE MI JAKI PRAD POWINIEN DOCHODZIC Z ALTERNATORA DO REGULATORA NAPIECIA???Z GÓRY DZIĘKUJE.GRZEGORZ

 

Temat ładowania w GPZ był wielokrotnie wałkowany. Zobacz w szukajce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rowniez problem z zacietym klawiszem caps lock.

Pisanie wszystkiego z duzej litery jest odbierane w necie jako krzyk.

Pisz normalnie.

Kolo najlepiej wymien na dobre uzywane, ta "regeneracja" niestety nie sprawdza sie za dobrze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu wszyscy ci dobrze mowia,ja osobiscie przerabialem ten temat,napewno masz uszkodzone kolo,

a wklejanie magnesow z niewiadomego zrodla nie daje zadnego dobrego efektu,powinines miec

ladowanie na pozimie 13,9,14,2 prz wlaczonych swiatlach,napienie miedzy uzwojeniami alternatora

powinno wynosic 70 v,pradu zmiennego przy 5000 obr,kup uzywke kola i bedziesz mial po problemie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...