Skocz do zawartości

nec82

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nec82

  • Urodziny 10/04/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Gpz 500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Jugów

Osiągnięcia nec82

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich motocyklistów.Mój problem tkwi w tym że mój motocykl nie wkręca sie na wysokie obroty tak max.do 8 tyś,tylko moje pytanie jest takie,że miałem robiony generalny remont silnika i zrobiłem na moto po remoncie ok 500 km i zastanawiam się czy w tym serwisie nie ustawili mi gażników abym spokojnie mógł docierać moto?Powiedzieli mi ze musze zrobic 1000km i wtedy mi zrobia regulacje gażników itp.Prosze napiszcie czy to jest normalne czy poprostu jest jakas inna przyczyna???Pozdrawiam nec82
  2. Witam.Jeśli chodzi o wymiane koła magnesowego to ja zrobiłem taki manewr,kupiłem koło od gpz z 94 roku a moja gpz jest z 1991 roku.Koło z pierscieniem pasuje tylko musisz idealnie dopasowac impulsatory te co znajduja sie na kole magnesowym na bocznej sciance.Chodzi o to że w starym kole miałem tylko jeden taki impulsator a w nowym były trzy takie impulsatory,także musisz kupując koło sprawdzić czy ten jeden chociaz pokrywa sie z któryms z tych trzech.Jeśli tak to musisz idealnie wymierzyc i zeszlifować dwa pozostałe gumówką.Ja tak zrobiłem i moto od razu odpaliło i jest ładowanie ok.Jesli chodzi o ten pierscień to o nic nie trze wszystko jest ok.Pozdrawiam i powodzenia
  3. Witam wszystkich.Mam mały problem od pewnego czasu zaczelo mi sie slizgać sprzęgło rozrusznika w mojej gpz,chcę kupic nowy zestaw trzech rolek i sprężynek ale nie mam pojęcia gdzie mogę to kupić.Szukałem tego w wielu sklepach ale mieli w komplecie po 10 sztuk ale mi potrzebne są tylko 3szt.Jeśli ktos mógłby mi pomóc gdzie moge dostac taki komplet to byłbym bardzo wdzięczny. Czekam i pozdrawiam wszystkich motocyklistów.Grzegorz
  4. Witam,a czy jest możliwośc zeszlifowania tylko gdy impulsator ze starego koła pokrywa sie z impulsatorem z tego co kupiłem tylko na tym nowym jest ten impulsator dłuższy,no i te dwa pozostałe czymozna zeszlifowac?Czy bedzie to miało jaks wpływ.Prosze o info
  5. Witam wszystkich.Mam problem.Zmieniałem kolo magnesowe w gpz 500 s,wszystko zrobiłem jak trzeba tylko poprostu nie chce mi teraz odpalic moto.Raz mi kichnął a jak próbuje krecic rozrusznikiem to jakby zacząl powoli łapac ale nie chce odpalić.Może spróbowac go na popych?To koło co miałem nie ładowało akumulatora i miało tylko jeden tzw.impulsator a te nowe kolo ma 3 impulsatory i czy to może miec wpływ na odpalenie motocykla.Czy może trzeba ustawić zapłon???Pomózcie jak wiecie cos na ten temat ???Pozdrawiam Grzegorz
  6. Witam.Ja też ,,regenerowałem,,koło u goscia z okolic Rzeszowa i po tej naprawie mam ten sam problem ze praktycznienie mam ładowania ale znalazłem uzywke koło magnesowe w super stanie i jestem w trakcie wymiany koła.Mysle ze powinienies się zastanowic nad kupnem uzywanego kola???Pytaj na wszystkich aukcjach gpz na allegro.Pozdrawiam Grzegorz
  7. Witam.Mam mały problem chcę sciągnąc kolo magnesowe w swoim motocyklu,tylko niewiem jak odkręcic śrubę na klucz 14 co jest na kole magnesowym???Jak może mi ktoś pomóc to bardzo prosze,chodzi mi jaki gwint ma ta sruba lewy czy prawy???Dzięki wszystkim i pozdrawiam Grzegorz
  8. Witam wszystkich.Mam dylemat jaki motorek wybrać czy cbr 600 f czy yzf 600 thundercata.Chodzi mi oczywiscie o porade i krótkie opisy tych moto?Jakie spalanie i osiagi a również o prowadzenie się moto na drodze?Preferuje rodzaj jazdy bardziej turystyczny ale zeby tez była dobra moc:-)proszę o jakieś info.Pozdrawiam Grzegorz
  9. Własnie chodzi o to ze aku jest nowe takze napewnoto nie akumulator. ok,dzięki za info,będe szukał koła a moze w tym własnie jest problem?Pozdrawiam
  10. WITAM WAS.MAM PROBLEM POPROSTU NIE MAM ŁADOWANIA W MOIM MOTORZE?JAK JEST NAŁADOWANY AKU TO MOTO PALI BEZ PROBLEMU I WSZYSTKO JEST OK,ALE PO TYGODNI GDY AKU JUZ JEST SŁABY TO ZACZYNA CIEZKO KRECIC I ZACZYNA PALIC NA JEDEN CYLINDER???nIEWIEM CO TO MOZE BYĆ.SPRAWDZAŁEM ZE ZNAJOMYM TO ŁADOWANIE JEST BARDZO SŁABIUTKIE DOCHODZI MAX DO 13 V NA WYSOKICH OBROTACH?UZWOJENIE ALTERNATORA JEST DOBRE ,MARTWI MNIE JESZCZE KOŁO MAGNESOWE BO MIAŁEM KLEJONE ALE CHYBA TEN FACHOWIEC SIE NIE POMYLIŁ Z MAGNESAMI.PRZED REGENERACJĄ KOŁA WSZYSTKO BYŁO OK.JAK MOZECIE TO NAPISZCIE MI JAKI PRAD POWINIEN DOCHODZIC Z ALTERNATORA DO REGULATORA NAPIECIA???Z GÓRY DZIĘKUJE.GRZEGORZ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...