easy nomad Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 mam pytanko do moich szanownych kolegów. jak myślicie czy opłaca się do cruisera zakładać zestawy dysz, filtr k/n? posiadam w motocyklu wydechy tuningowe v/h. czy rzeczywiście jest jakiś znaczący efekt w postaci zmniejszenia spalania, a odczuwalnego wzrostu mocy? czy to tylko bajer pozwalający zajżeć do naszego portfela. pisałem gdzieś o hypercharger, ale nikt nie potrafił udzielić mi fachowej odpowiedzi. noszę się z zamiarem wydania paru groszy na filtr i kit do gażnika, ale chciałbym usłyszeć wasze opinie. dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) Kolega zamontowal hypercharger do VTX1800 - znaczacych wzrostow mocy i spadku spalania nie odczul . poprawila sie jedynie elastycznosc silnika. Przy pojemnosci 1600 ccm i typowi motocykla nie wiem czy warte jest wydawanie pieniedzy - niemalych zreszta bo hyper to 1200-1500 pln - dla uzyskania kilku koni kompletnie nie do wykorzystania?? wybor nalezy do ciebie. Zapodaj wyszukiwarke - czytalem juz kilka razy na forum o takich zestawach. tylko w dziale technicznym. Edytowane 12 Października 2007 przez ar2r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja kiedys chcialem sie bawic w Dyno Jety itd. Po kilku wizytach na hamowni, wydaniu kupy kasy wrocilem do oryginalnego rozwiazania. Co prawda mam filtr K&N ale glownie ze wzgledow oszczednosciowych - nie trzeba co rok wymieniac. Hypercharger lepiej dozuje powietrze w stosunku do paliwa i tyle - stada koni nie daje. Sa motocykle przy ktorych zabiegi zmiany dysz oraz filtra i wydechow daja odczuwalna poprawe osiagow jak podobno w intruzie ale jaki bedzie efekt w nomadzie nie mam pojecia. U mnie byl odwrotny do zamierzonego. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Warto. Im prostsza konstrukcja i mniej wysilony silnik tym większy (%) przyrost mocy. Od kilku lat kazdy mój motocykl ma wymieniane wydechy, filtr powietrza i dysze w gaźniku/gaźnikach. Różnica jest duża. Widac ją zwłaszcza jak porównasz seryjny motocykl do zmodyfikowanego. Obecnego sprzeta nie badałem na hamowni ale różnicę w porównaniu od seryjnego czuć jak diabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja zamontowalem swojego czasu taki zestawik w wildku - i przyrost mocy był wyczuwalny zwłaszcza w dolnych obrotoch pracy silnika ale nie szlo to w parze z ekonomią - na logike zakladając dysze o większej średnicy oraz filtr ułatwiający oraz lepiej dozujący powietrze - przyrost mocy musi być - natomiast spalanie równiez nieznacznie skacze do góry - NO PRZECIEŻ KONIKI NIE BIORĄ SIĘ TYLKO Z POWIETRZA, wybor nalezy do ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 ... zawsze wymieniałem tylko filtr i wydech i już była różnica ... ... a przy okazji zapytam jak z zestawem do moto na wtrysku ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex36 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Witam!ja tez mam zamiar zmienic wydechy na V/H Bigshot,filtr K&N Hypercharger oraz Dynojet Research PowerCommander PCIII .Koledzy maja pozakladane w kawie 2000 i 1600.Dziala extra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy nomad Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 mam pytanko do moich szanownych kolegów. jak myślicie czy opłaca się do cruisera zakładać zestawy dysz, filtr k/n? posiadam w motocyklu wydechy tuningowe v/h. czy rzeczywiście jest jakiś znaczący efekt w postaci zmniejszenia spalania, a odczuwalnego wzrostu mocy? czy to tylko bajer pozwalający zajżeć do naszego portfela. pisałem gdzieś o hypercharger, ale nikt nie potrafił udzielić mi fachowej odpowiedzi. noszę się z zamiarem wydania paru groszy na filtr i kit do gażnika, ale chciałbym usłyszeć wasze opinie. dzieki i pozdrawiamdzięki za szybką odpowiedż, generalnie z przeczytanych postów wnioskuję iż decyzja należy do mnie, bo chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi. no cóż na razie zacznę może od samego filtra bo jest to zakup na lata, a z kitem do gaznika się wstrzymam. dzięki i pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMASZ MILEWSKI Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 dzięki za szybką odpowiedż, generalnie z przeczytanych postów wnioskuję iż decyzja należy do mnie, bo chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi. no cóż na razie zacznę może od samego filtra bo jest to zakup na lata, a z kitem do gaznika się wstrzymam. dzięki i pozdrawiam wszystkich zwlaszcza bracie ze niedawno pokonales bariere 100 km/h..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczimi Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Korzystając z okazji,ze jest temat to i ja mam pytanko. Czy montował ktoś taki zestaw do hondy Shadow vt750c2 ACE. No i co najważniejsze czy stosunek osiągniętych korzyści w stosunku do kwoty jest wart zachodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Zgadzam sie z tym co powiedział Pompka... ale jeśli już macie przelotowe wydechy ... i szkoda wam kasy na zestaw Dyno Jet to już lepiej zostać przy oryginalnym filtrze powietrza... pusty wydech i sam K&N bez zmiany dysz w gaźniku to kiepski pomysł...pusty wydech zubaża mieszankę , a K&N jeszcze bardziej... tak więc efekt może być taki że osiągi spadną..zwłaszcza moment obrotowy na dole... jeśli już szkoda kasy na zestaw Dyno Jet... można kupić delikatnie większe dysze główne dedykowane do konkretnego gaźnika (koszt pewnie kilkadziesiąt złotych) no i można spróbować delikatnie podnieść iglicę... w silnikach na wtrysku można obyć się bez dodatkowych ustrojstw...ale najlepszym rozwiązaniem jest Power Commander albo do Motocykli Suzuki Yoshi Box albo Teka ... ustrojstwa pozwalające zmieniać mapy wtrysku zakodowane w oryginalnym ECU. Oczywiście trzeba liczyć sie z większym spalaniem... aczkolwiek nie koniecznie .. mój ZZR1100 miał zestaw dyno jet... kompletny układ wydechowy Muzzy i oryginalny filtr powietrza... po świecach było widać że spalanie miał idealne... żadnych dziur w obrotach, mocny dół i co dziwne niskie spalanie...spokojnie mogłem mieścić się w5 litrach ... przy delikatnej jeździe oczywiście.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczimi Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 (edytowane) Ja mam standartowe wydechy,to w co warto zainwestować.? Nie ukrywam,że brakuje mi trochę mocy w VT750... Edytowane 15 Października 2007 przez arczimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ja mam standartowe wydechy,to w co warto zainwestować.? Nie ukrywam,że brakuje mi trochę mocy w VT750... W wydech, filtr i dysze. Odnosnie wtrysku to założenie sportowego wydechu i tak wymaga wgrania nowych map czy instalacji jakiegoś PC, Cobra FI czy czegoś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 A ja mysle ze najlepiej w VT1100. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczimi Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 W wymianę wydechów nie zamierzam inwestować,po prostu szkoda mi kasy.. bo to kasa niemała.Ale pozyskanie mocy w inny sposób jest dla mnie jak najbardziej pożądane:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.