Riczard Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ten dekielek w lewej masz zaspawany? Spróbuj go nacisnąć w dół, tak jest mocowane prawidłowo, widać go w prawej, wciskasz w dół, wyjmujesz pierścień zabezpieczający i wszystko wychodzi, razem ze sprężyną. Jeśli nie jest zaspawane tylko wciśnięte metalowe kuleczko zamiast dekielka z zaworkiem, to wystarczy poszukać takiego dekielka. Raczej zawieszenie od innej kawy nie będzie pasować, w razie czego pojedyncze lagi też są wymienne. Dwie strony wcześniej (strona 25) masz podobny opis i zdjęcia dekielków oryginalnych. z lewej nie mam dekielka tylko jest takie cos jak na zdjęciu. nie wydglada to na zaspawane lecz na pordzewiałe. Po prawej mam taki chromowany dekielek który był zdjety do zdjecia zeby pokazać róznice miedzy lewa a prawa lagą. Czyli zamiast wymiany jednej lagi lepiej poszukać góry z wentylem i zamontowac ? A lagi nie róznia sie jakos konstrukcyjnie miedzy tymi z wentyalami a bez ? środek jest ten sam i róznią sie tylko góra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Czyli zamiast wymiany jednej lagi lepiej poszukać góry z wentylem i zamontowac ? Dokładnie. Spróbuj tylko czy da się go zdemontować. Wystarczy go nacisnąć w dół i wyjąć drucik (seger) zabezpieczający i wszystko powinny wyskoczyć do góry, tylko uwaga, pod spodem jest sprężyna i dość mocno może wystrzelić. A lagi nie róznia sie jakos konstrukcyjnie miedzy tymi z wentyalami a bez ? środek jest ten sam i róznią sie tylko góra ? Nie spotkałem się w LTD żeby był bez regulacji (wentyli), tak że tu nie powinno być problemu. Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 potrzebuje linki ssania, nie mogę dostać takowej do mojego EN'a i chce od czegoś dobrać, może ma ktoś na to jakiś patent od czego pasuje? Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1981 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Potrzebuje napis-logo "KAWASAKI" na zbiornik paliwa i napis-logo "LTD 440" na boczek do tytułowego Kawasaki ltd 440 z 1981. Czy ktoś wie gdzie można je zdobyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korki1 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Ja tez posiadam LTD 440 1983 z przebiegiem 35 tys.Jezdze z powodzeniem caly rok i oprocz Wymiany linki licznika nic sie nie dzieje.Mam satysfakcje ze na zlotach nigdy takiego drugiego nie widzialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam! Czy ktoś wie jak były blokowane kawasaki kz 440 ltd?? Słyszałem, że tylko na gaźnikach, a dokładnie iglice bylły tylko przesuwane.Ale wole spytać bo może jestem w błędzie :) Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ano były blokowane gaźnikami. Z tego co znalazłem w necie to chodziło o takie coś gażnik. A jaki masz problem z moto? Nie licz że słaby silnik to wina zblokowanego gaźnika, czasem wystarczy tylko czyszczenie i synchro a może się okazać, że winna jest dziurawa membrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Dziękuje za szybką odpowiedź. Problemu z moto nie mam. Ale mam zablokowaną wersję i chciałem sobie ją odblokować i zobaczyć różnicę. Co o tym sądzisz warto czy nie warto się bawić??? PS: Moto wyregulowane, synchro gaźników zrobione, zawory również, 43 tys przebieg, nowe świece i filtr powietrza. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) Jeżeli chodzi o osiągi to warto się bawić, chociaz nie wiem jakie są twojej maszyny. Te kawy miały oprócz kombinacji z walcem membrany miały także rozmaite zestawy dysz, w zależności od kraju docelowej sprzedaży a także różne średnice gardzieli:) Kupić gaźniki od wersji otwartej to kupić używki 20 letnie czyli ryzyko sparciałych membran. Edytowane 21 Marca 2012 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Niestety, membrany to dość spory wydatek. Ja kiedyś kupowałem podróbki w niemczech, do suzuki gs. Ceny o 2/3 niższe. Sprawdziły się. Z tego co pamietam, to mieli też do kz440. Dalej z pamięci, to pomagalem koledze odnowić taki motorek. Były dwa różne gaźniki, różniące się średnicą kolektorów dolotowych. Jeżeli masz chęć, czas i trochę kasy, to warto się tym sprzętem bawić. Jest naprawdę wdzięczny a i dupę łojii niejednemu vtx-owi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 No szczegolnie temu VTX 1800, mam taką kawke to wiem co mówie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 No szczegolnie temu VTX 1800, mam taką kawke to wiem co mówie :biggrin:To było tak pół żartem, pół serio :biggrin: Jednak bardziej serio :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 A co powiecie, jak na początek, pobawić się samymi dyszami??? (wersja dla ubogich) :blush: Może wiecie z jakimi rozmiarami popróbować ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Witam Wie ktoś może co jest przyczyną dziury w gazie między 4,5 -5,5 tyś. obrotów na minute???? Kawasaki 440 ltd 1981 rok.(nowe króćce, synchro, zawory regulowane, komora pływakowa ok) Z góry dziękuje za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 A silnik kręci wyżej niż te 5,5 tyś? Jak objawia się ta dziura, czy silnik dostaje czkawki, czy tylko obroty rosną a moto nie przyspiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.