rafael Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) DT ma 28.Huske za 6000tys WR byś dorwał a to jest już naprawde poważne moto którym mozna poszaleć ostro :biggrin: a jak chcesz mieć taką łagodniejszą WR ktora ma 30 koni i remonty są zadsze a zawias lepszy niz w DT,KMX to kup WRE 125 ;)Oczywiscie nie bedą to roczniki pow 2000 no chyba ze WRE gdzies by sie trafiła ;) Edytowane 15 Lutego 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Według mnie z tych motorków najlepszym dla ciebie byłaby Aprilia RX 125, ponieważ nie ma tak bardzo wysilonego silnika(33KM), więc myśle, że przy w miare normalnej jeździe remoncik powinien wyjść tak mniej więcej raz na 2 lata. Po drugie za 5-6k wyrwiesz już ładną sztuke podchodzącą pod 2000r. Po trzecie ma dobre zawieszenie( przód USD, tył gazówka). Po czwarte wyglądem podchodzi pod hard-enduro. I po piąte ma ROTAX-a, a podobno te silniki są wyśmienite. Wrażenia z jazdy... mhh :lapad: Pozdr. Tylko nie mówcie, że mnie Aprilia jako reklame ztrudniła :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Według mnie z tych motorków najlepszym dla ciebie byłaby Aprilia RX 125, ponieważ nie ma tak bardzo wysilonego silnika(33KM), więc myśle, że przy w miare normalnej jeździe remoncik powinien wyjść tak mniej więcej raz na 2 lata. Po drugie za 5-6k wyrwiesz już ładną sztuke podchodzącą pod 2000r. Po trzecie ma dobre zawieszenie( przód USD, tył gazówka). Po czwarte wyglądem podchodzi pod hard-enduro. I po piąte ma ROTAX-a, a podobno te silniki są wyśmienite. Wrażenia z jazdy... mhh :biggrin: Pozdr. Tylko nie mówcie, że mnie Aprilia jako reklame ztrudniła :icon_mrgreen:Właśnie tak myślałem nad RX a CRM. Ale cóż, zobaczymy co się trafi w pobliżu :)) Ile KM ma CRM, RX, DT, Husqa WR, EXC? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 CRM chyba 30,DT 28,RX 33, EXC i WR pod 40.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 http://moto.allegro.pl/item312797805_kawas...allegro_4t.html Już kiedyś chyba stał na allegro? Był ktoś oglądać albo wie co to za maszyna? lAlbo coś ze zdjęć? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ten motorek widzialem juz pol roku temu na allegro,ale jak dzwonilem to gość coś kręcił z papierami ze cos brakuje... ale zadzwon bo teraz to nie wiem co i jak :notworthy: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam! Chciałbym się dowiedzieć co będzie lepszym rozwiązaniem peugeot xp6 czy derbi senda. Dokładnie chodzi o osiągi która maszyna ma większą moc. Ewentualnie z czasem tuning. Która z nich jest lepsza do tuningu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Moim skromnym zdaniem tuning takich maszyn jest pozbawiony sensu.Włożysz dużo kasy a zyskasz pare km.To już lepiej od razu kup dt 80 zarejestrowana na motorower i napewno będziesz bardziej zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 DT 80 ze stuningowanym derbi czy pugiem nie ma szans.Oba silniki maja dobre tylko ze rama i zawias jak rower z biedronki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canuto Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam Mam dylemat nad kupnem motoru Chciałbym coś do polatania po terenach bez jakiś tam skoków typu Pastrana. Zastanawiam sie nad ktm exc 125 a suzuki drz 400e Bardziej suzuki tylko czy jest dobry na poczatek z enduro czy mnie z niego zmiecie. Mam 175 cm wzrostu i jakies 65 kg Chciałbym moto bezawaryjne dlatego moze 4t Moc tych motorów jest porównywalna ale suzuki bardziej narowiste ponoć Może ktośmiał kontakt z tymi moto i potrafiłby cos laikowi poradzić :icon_razz: Z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam! Chciałbym się dowiedzieć co będzie lepszym rozwiązaniem peugeot xp6 czy derbi senda. Dokładnie chodzi o osiągi która maszyna ma większą moc. Ewentualnie z czasem tuning. Która z nich jest lepsza do tuningu. PozdrawiamZ tego co wiem, jakieś tam roczniki Derbi Sendy mają wadliwe, pękające ramy. Pomyśl też nad DT 50, od 2000wzwyż. Silniki minarelli am6 mają 9KM. Nie wiem jaki silnik na derbi, od któregoś tam rocznika ma też Am6 :icon_razz: Oczywiście idzie zwiększyć moc do ponad 20KM, ale w taki tuning trzeba włożyć 3-5 tys zł. Poprostu nie opłaca się. DT 80 ze stuningowanym derbi czy pugiem nie ma szans.Oba silniki maja dobre tylko ze rama i zawias jak rower z biedronkiW DT zawieszenie jest zbyt miękkie. A co do zawieszenia SHOWA w Xp6 i podobnych sprzętach, to niezbyt wybiera nierówności, ale jest dobre do skoków. Twardsze niż w DT 80 :rolleyes: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) byś musiał gaz zblokować w drzecie żeby nie poniosła , w miarę nabijania kolejnych kilometrów czuje że ten motorek robi się coraz bardziej silniejszy :icon_razz:i tu nie jest tak że się zdławi, bydle po prostu wyrwie do przodu , do ruszania używam 2 albo 3ki zależy od terenu , jedynka to tylko do jazdy wręcz trialowejprzy kierowcy 65kg to będzie zapier*alał :rolleyes: , ja z ubiorem waże ~95kg Edytowane 17 Lutego 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 zależy jak chcesz jezdzić ale jak enduro to raczej DRZ-ta bo to baaardzo dobry motocykl :lalag: bezawaryjny z dobrym zawiasem i dość lekki no chyba że chcesz dzike 2T i jazde bokami,skoki itd to EXC bedzie lepszy napewno choć DRZ też można wysoko latać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canuto Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 chodzi o jazde po lesie jakies tam małe chopki zalezy mi na tym azeby za duzo przy nim nie rozkrecac bo nie mam za duzo czasu tylko czy dla początkującego nie bedzie to za mocny motor Czy dam rade go opanowac a nie bedzie lezał w garażu bo bede bał sie na niego wsiąść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 nie no kolego to bierz DRZ bedzie dobra, przy 2T wymiany tłoków itd widze że to chyba nie dla ciebie,DRZ napeno sobie poradzi,to znowu nie jest CR 500 zeby go nie opanować ;) Kup DRZ i bedziesz na 100% zadowolony :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.