Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za 4 tysiące nie da rady kupić zdrowego full crossa, chyba, że z wielkim szczęściem.

Weź sobie Yamahe Dt 125, mocy nie braknie i Ci starczy na trochę.

85 nie bierz, później będziesz musiał od razu zmieniać bo Ci braknie

ja chcem full cross żeby sobie na torze pośmigac :)

 

te 85 ma więcej mocy jak dt 125.

A czy 85 na dużych kołach 19/16 nie będzie na mnie zamały czy będzie w sam raz ? :)

 

ja chcem full cross żeby sobie na torze pośmigac :)

 

A czy 85 na dużych kołach 19/16 nie będzie na mnie zamały czy będzie w sam raz ? :)

Np taka cr 85 albo yz 85

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie ma czegoś takiego jak full cross

2.nie kupi się za 4 tys sensownego crossa bo chyba o to chodziło ?? chyba że chce kupić padlinę zajechać i oprawić w ramkę ew karmnik dla ptaków na zimę zrobić..

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 15 lat, więc musisz mieć kartę motorowerową lub prawo jazdy kat. AM. Możesz jeździć motorowerami, a nie motocyklami ;).

Chcem full cross żeby polatać z ekipa po lasach lub jakis wypad na tor :D

 

no to jak chcesz fulla to 125 ale raczej nei kupisz w tej kasie, moze i ma mocy ale jest drozsza w utrzymaniu, a koleś ma tylko 4 tysiące.

będzie za mała :P

Czyli taka YZ 85 na duzych kołach będzie ma mnie zamała ? (to będzie moj pierwszy motor)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypadku będzie problem, jeśli zamontujesz większy silnik. 125ccm i 50ccm to duża różnica i gołym okiem będzie widać. Rozumiem, że 50ccm może być dla kogoś za małe i można zamontować 72 lub 80, ale 125 z prawkiem na 50 to chyba trochę za dużo. Masz 15 lat, za rok możesz robić prawo jazdy A1 na motocykle do pojemności 125ccm. Weź po uwagę, że to twój pierwszy motorek. Większa pojemność jest trudniejsza do opanowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany ja 7 lat siedze w tym sporcie ale oświeci mnie ktoś co to jest za typ motocykla full cross ?? jak jest full cross to jak wygląda 1/2 cross i nie wiem dual cross ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

full cross to u mnie się mówiło na jawę ts 350 bez lamp z amorem od kadeta na środku wahacza i podgiętym błotnikiem -to takiego full crossa kupi za 4kpln i będzie tani w eksploatacji :D

 

Ludzie ja rozumiem -forum jest żeby sobie pomagać , ale wykażcie minimum dobrej woli bo jak się widzi kolejny post w stylu -oglądałem eurosport tam skakali na krosach, i chce krosa , mam doświadczenie na ogarze 200 po asfalcie ale chce minimum 600 żeby dobrze szedł na koło , czy africa twin to dobry wybór do trialu ??

 

 

Chcem full cross żeby polatać z ekipa po lasach lub jakis wypad na tor :D

 

no to jakbyś łaskawie przeczytał choć 4 ostatnie strony tego tematu , to byś wiedział że cross do lasu dla amatora to totalna pomyłka , chyba że macie w lesie tylko płaskie szutrowe drogi , i latanie to każdy zakręt bokiem i na kole przez kałużę -wtedy ma to ciut sensu choć mnie by wkurzał zasięg , brak lamp i remonty......

 

Z dwojga złego przy proporcji 50/50 tor/las lepszyym wyjściem jest chyba hard enduro niż cross -mnie lepiej śmigało się drz400E po torze niż yz426f po lesie, na moim skillu nie odczuwałem braku zawieszenia , nadwagi czy braku mocy w drz na torze , bardziej mi brakowało skilla niż jemu czegokolwiek , natomiast 426 w lesie to porażka -zawias wybija zęby przez korzenie , dołu brak , jedynka długa podjazd jest jak lot kamikadze , do tego brak rezerwy , i moto męczące w serwisie.....

 

cross do lasu ma sens tylko wtedy kiedy jesteś totalnym wymiataczem, takim że błażusiak nie chce z tobą jeździć bo nadążyć nie może i latasz w bardzo ciężkim terenie (przy czym ciężki to nie piach do kolan , tylko wąsko , grząsko , stromo ) wtedy liczy się każdy kilogram a enduro zawsze jest cięższe....

 

w dt 125 też możesz wywalić lampy i zapodać tablicę i masz full crossa :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zależy jakie :D

 

DT kupisz pozłacaną

XR 600 w stanie bardzo dobrym, 400 kiepskim albo wcale

KTM EXC 4T raczej nie, drz też nie

exc 2T czy gas tak...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...