Skocz do zawartości

arkes

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bełchatów

Osobiste

  • Motocykl
    Ktm sx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia arkes

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Czego się spodziewać po allegro czy olx... jedyne zaufane ogłoszenia to przeważnie te od zaufanych użytkowników z forum. Weź ta suzi, będzie dobry wybór a za 2k ją odpicujesz elegancko :)
  2. 4t w 6-7 tysiacach raczej bez szans. Ja na Twoim miejscu wzioł bym suzuki i wpakował z 2k w to co trzeba i się cieszył :P Za tą cene raczej norma.
  3. Zależy od tego czy są duże, wstaw fotkę to Ci powiem. Ja w moim zeszlifowałem ręcznie dłutkiem i powinno być ok, dużo osób tak robi, tyle, że u mnie one były małe.
  4. Dlaczego niby nie może zmienić na 14/52 ? .. Napisał, że zależy mu na małej korekcie prędkości.
  5. 4t do 7,5k słabo, exc 125 2t szukaj w tej kasce :P
  6. 10 tysi to minimum na przyzwoitego exc. Te katy co podałem wyżej. Exc nie dość, że jest drogi po prostu enduro są droższe, to na dodatek to jest 200.
  7. Zapomnij o exc za 4.5k. Może jakiś sx 125 w tej cenie się trafi. Polecam dozbierać trochę kasy. Ja bym przemyślał coś z tego: http://olx.pl/oferta/ktm-sx-125-bdb-stan-doinwestowana-sztuka-slicznyyy-CID5-ID6v4JF.html#196a1f5516 http://olx.pl/oferta/ktm-sx-125-CID5-ID6OJIp.html#196a1f5516 Przy tym ten za 5k to 2004 rocznik więc całkiem całkiem.. Musisz sprawdzić stan czesci: Klocki, układ napędowy, tarcze, wysprzeglik, oponki, zawieszenie przód i tył, luzy na wachaczu i łożyskach, sprawdz czy kiera prosta i czy nie zostawia 2 sładów XD Jeśli remont robiony 18mth temu to jeszcze spokojnie pojeździsz przy amatorskiej jeździe, ja bym się pokusił. Jak mocy będzie brakować możesz zawsze wpakować mu sportową głowice, membrane v-force+ jakieś akcesoryjne dyfuzory i tłumiki, na pewno tez będzie się coś dało zrobić z gaźnikiem. Moto jest na nicasilu co jest tez duża zaletą w przypadku mocy no i na selekcji A czyli jeszcze trochę tłoków tam wsadzisz :)
  8. Koszta nigdy się nie zwracają :) Oczywiście, że się opłaca, ktm jak ktm, wszystkie te sprzęty są świetne tyle, że trzeba rozsądnie kupować aby nie kupić szrotu. Poszukam czegoś i dam Ci znać. Jaki masz ogólny budżet ? I czy 2t czy 4t ? A i czy ma być exc czy sx bo to jest różnica..
  9. Marna oferta już nawet nie zwracając uwagi na tą zieloną ramę bo może nie interesować Cię wygląd to i tak marny. Wysprzęglik będzie do wymiany bo zapewne łancuch w niego strzelił, i tutaj tez należy sprawdzić kartery czy nie rozwaliło przypadkiem, no i chyba wiesz ile wysprzęglik kosztuje ? Opony nie są w dobrym stanie a już na pewno nie bardzo dobrym.... Dyfuzora raczej nie pospawasz ale tutaj nie wiem, nie miałem doświadczenia z tego typu uszkodzeniami ktoś kto miał dokładniej Ci powie. Sprawdź napęd, zawieszenie i tarcze, łożyska tez możesz ale to nie jest duży koszt także.. Krótko mówiąc wylicz ile jeszcze oprócz kupna możesz w niego wpakować, jeśli masz z jakieś 3-4k to możesz go brać w sumie. @EDIT z tego co tez widzę to końcówka wydechu nie jest oryginalna no i sprawdź przede wszystkim czy to jest 2001 rok po nr ramy VIN. I utarguj trochę 3700 to za dużo ja bym dał max 3k
  10. Jak masz jeszcze jakieś fundusze, żeby naprawić to co zaniedbał użytkownik, w 4t to zazwyczaj zaworki, tłok, cylinder, łożyska i korba (mówie już o kompletnym remoncie silnika) to ja bym go brał. Zwróć uwagę jeszcze na tarcze hamulcowe i zawieszenie, może coś się uda utargować a później będziesz mógł sobie to sam zrobić. Ja ostatnio kupiłem sx'a 125 00 za 4100 i własnie wydawał się padaka a okazało się, że tylko trzeba wymienić dzwignie zmiany biegów i takie drobne rzeczy + remoncik się na zimę szykuje a moto jest bardzo spoko, jedyny mankament na który ty tez powinieneś zwrócić uwagę to czy śrubka od wylewu oleju nie ma zerwanego gwintu, niby nic ale żeby przegwintować trzeba się dostać do środka karteru.. EDIT ja bym jeszcze odkrecił ten dekiel i zabezpieczył kabel od statora który wychodzi nie zaizolowany..
  11. arkes

    Sprzęgło

    Ja w ktmie dłutkiem ładnie wyrównałem "ząbki" na koszu jak to wiele osób robi i każdy mówi, że działa jak nowe, zobaczymy na moim przykładzie bo póki co czekam na łańcuch i łożyska :)
  12. To zależy czy się czujesz pewnie i miałeś styczność z moto, ja bym polecił Yamaha DT 125 lub Ktm Exc 125 z naciskiem na to 2 jeśli masz trochę oleju w głowie i będziesz się przyzwyczajał do moto. Porządnej firmy. Zależy od tego jakie akcesoria kupujemy, tu można się wiele rozpisywać, kask i buty zawsze bierz dobrej marki, reszta ochraniaczy nie musi być jakaś wypasiona jak np kupisz sobie buzer za 160zł to starczy spokojnie(przykład ceny buzera, jeszcze zostaje Ci reszta rzeczy do kupienia tzn. spodnie, bluza, buty). Kask Buty Gogle Spodnie + Bluzka Buzer jakis albo żółw Będziesz bezpieczny :)
  13. Za 4 tysiące nie da rady kupić zdrowego full crossa, chyba, że z wielkim szczęściem. Weź sobie Yamahe Dt 125, mocy nie braknie i Ci starczy na trochę. 85 nie bierz, później będziesz musiał od razu zmieniać bo Ci braknie mocy.
  14. A i jeszcze posprawdzaj sobie wysprzęglik i czy olej/płyn gdzieś na dole nie cieknie. Skoro tak stwierdził, nie dymi + mówisz, że ma kopa to bierz :) Po kupnie i tak zalecam inspekcję części, uszczelki jak coś można zawsze przeboleć, a w 4t zaniedbanie remontu ponoć kończy się wybuchem :D
  15. Łożyska posprawdzaj sobie jeszcze, ogólnie czy nie kopci bo to 4t, olej w jakim stanie jest. Jak by była możliwość to tez fajnie jak byś sobie kompresje sprawdził + luzy zaworowe i porównał z serwisówką, wiedział byś ile trzeba wtopić jeszcze w niego. Koszta utrzymania 4 suwa to standardowe koszta remontu silnika zgodnie z serwisówką, wymiana oleju oraz filtrów, ogumienie, łożyska, napęd, filtr powietrza musi być nasączany. Wszystko zależy od tego jak się motocykl użytkuję, dokładnych cen nikt w stanie podać nie jest, bo i są różne marki tutaj wytrzymałość części w stosunku do ceny i każdy inaczej użytkuję motocykl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...