rider213 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Siemanko, mysle nad zakupem maszynki 250ccm 4t.rozwazam nad honda nx 250 dominator i kawasaki klr 250. miał ktos stycznosc z tymi motorkami. jak wychodza obok siebie.słyszałem ze klr jest awaryjny czy to prawda? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Pomyśl jeszcze nad Yamahą TTR lub Hondą XR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 125 w 2t bedzie lepsza ;)a ja wlasnie wstawilem do garazu DR650se Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeszcze wracając do chłodzenia xr jestem ciekaw dlaczego jak już mieli chłodzenie LC znowu postawili na AC :huh: ja wolę AC :D kumpel miał kiedyś mtxa 125 chłodzonego powietrzem -wymarzone moto do serwisu , super dostępy, maksymalnie proste, ceny części bardzo niskie, ja to samo miałem w mtxie 80..... jeśli ktoś ma kasę to nie robi mu różnicy czy moto jest drogie czy tanie w serwisie , czy proste czy trudne, chociaż w warunkach ekstremalnych łatwiej ożywić 20 letnie kowadło niż nową konstrukcję lepiej poczciwy sprawdzony 10 latek w idealnym stanie, niz nowoczesne plastikowe enduro, też tak uważam Czy przesiadając się z xl600 na xr650l poczuję różnicę w wadze? jeśli z starej kopanej 600 to tak -na niekorzyść 650l... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 michoa ja mam zupełnie inne zdanie, jest jeszcze kwestia do czego się używa motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 xr650L wazy ok 150 kg sucha...XL600R ok 130 , pozniej sa RM ok 140 i LM 160+ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider213 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 wolałbym jednak 4t, o wiele mniej pali i jest tanszy w eksploatacji.nie miał nikt kontaktu z honda nx 250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 slabizna , kup se dr 650 SEnawet dzisiaj przywiozlem jednego dla syna moto naprawde fajniutkie , lekki i trwaly :), na takich ludzie ziemie okrazaja :) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 trwale to one nie sa - dalej maja problemy z glowicami i skrzynia , ale jak zadbasz to polata troszke , napewno poprawili nieco w porownaniu do poprzedniego modelu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) jest tanszy w eksploatacji.nie miał nikt kontaktu z honda nx 250? do pierwszego remontu może i jest albo nawet bez remontu nie jest....nie wiem czy jest tańsze moto w eksploatacji od dualowego 125 2T -chyba tylko 50 2t :D moto naprawde fajniutkie , lekki i trwaly :), 147 kg na sucho to faktycznie lekki jak piórko :D już wolałbym xt 600 3TB bo chociaż piec bardzo trwały niż tą dr..... Edytowane 23 Listopada 2013 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider213 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 masz fajne podejscie, ile lat ma syn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uraz Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 witam sprawa jest nastepujaca po zimie mysle zanabyc droga kupna nowa maszyna bedzie to maszyna salonowa i interesuje mnie ktm excf350 lub ktm freeride tyle ze malo wiem o tych sprzetach wiec jesli ktos ma jakies info dotyczace tych dwoch maszyn lub jakies doswiadczenie z tymi sprzetami to bede wdzieczny za kazda informacje na temat tych moto dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 gdyby były fundusze sam chętnie celował bym w exc350. Miałem dostatecznie dużo sprzętów lekkich i ciężkich, żeby dojrzeć do tego, że waga i zwinność daje więcej frajdy niż nadmiar mocy. Charakterystyka 2t nie każdemu odpowiada, jest też trudniejsza do opanowania więc pozostaje 350 albo free ride.Ten drugi stworzony jest jednak do czegoś innego, to maszyna która zbliża się bardziej do trialówki (oczywiście nią nie jest) ma ten sam silnik ale sporo słabszy (co z pewnością sprawi, że będzie trwalsza) ma jeszcze niższą wagę i krótsze skoki amortyzatorów.Jeśli latasz z ekipą po 100km na wypad, teren jest różny i zdarzają się odcinki szybkie tolepiej exc, jeśli jednak masz w koło domu piękne ciężkie tereny, nie musisz robić kilometrów, ale na jednym podjeździe potrafisz bawić się 2 godziny szlifując technikę to tylko free ride ! Gdyby pojemność skumulatorów była większa z 10 razy (a pracują już nad takimi technologiami) ro wziałbym free ride lektrycznego, niesłyszalny znaczy niewykrywalny, hulaj dusza po lasach blisko miasta ... Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) moj syn ma juz prawo jazdy i dwanascie mniejszych sprzetow pod soba przetestowal do tej pory ;)co do ocenhy , wagi , zwinnosci ; michoa , zestaw ten motocykl z jemu podobnymi , a nie z lekkimi wyczynami ,bop to nie o to chodzi w porowmnaniu do xt , 3tb ? jamnika porownujesz do 650 SE - mysle ze jednak SE jest lepsze , bardziej procz mechaniki blizej mu do xt 600 2kf (gabarty)nitomen , werjsa SE po 96r, jest super , mechanicznie nie ma jej co porownywac ze starszym modelem po drugie , jak kupisz uzywanego deera z poprzedniej generacji ale ze znana historia lub z nieruszanym silnikiem,. (mialem takie cos) to gwarantuje Ci ,ze bedzie sluzyl tak samo jak innne ;)zreszta tak samo jest ze sprzetami innych marek :)opinie jakie motocykle zbieraja na lamach forum sa wyciagane po obcowaniu ze sprzetami ktore najczesciej sa wyeksplowatowane mniej lub bardziej ,nie sa mioarodajne w zaden sposob.przekonalem sie o tym niejednokrotniena szczescie pozytywniewarto szukac ;) Edytowane 24 Listopada 2013 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider213 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Miał 12 innych maszyn I w koncu wsiadł na 650 ma duze doswiadczenie ma prawo jazdy czyli ma ukonczone 18 lat.Ja miałem 4 motory nie jestem jeszcze pełnoletni i nie mam nawet prawka na 50cm3.i nie zamierzam wsiadac jeszcze na 650 ;) .wolałbym 250 lub 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.