bart90dt125 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M627429 Uwaga!! Ten Pseudo KX z 99 roku , to przekręt, gostek dokładnie rok temu też próbował go sprzedać jako KDX'a z 93/94 roku, cena nadal ta sama, a z papierami coś nie tak, bo przez rok nie mógł go pewnie zarejestrować. :P :clap: Dodam jeszcze że rama była malowana. W tym roku lepiej to poukrywał. Edytowane 13 Stycznia 2008 przez bart90dt125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 przeciez widac ze to KDX i to stary to ciekawe to to kupi?? ale dobrze ze napisales bo ktos moglby nie wiedziec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattrowiec Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 MOzwe ktos mi dac namiary na stronke gdzie znajde informacje na temat wymian w full crosach itp co kiedy i jakie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 chcialbym zapytac o YZ/WR 426f, zalety, wady, remonty, koszta utrzymania, przede wszystkim chodzi mi o silnik, bo licze sie z kosztami napędu, klocków cham., opon itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Panowie,w chce kupic motocykl mam na to 2,5-3tys.I teraz sie zastanawiam nad DT 125 lub jakims 4T o pojemnosci 250.Powiecie mi jakie są koszty utrzymania DT a np KLR 250 albo XLR 250.Zgóry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 djsolo---> chcesz kupić 426?? a 250 w 4 paku nie starczy Tobie?? mój brat ma 17 lat i kupił sobie Huśke Te 250 i powiem Ci że naprawde to mocny sprzęt, na tor się super nadaje i crosscountry też spokojnie przeleci a 426 ?? no strasznie mocny sprzęt i tak mocy w pełni się nie wykorzysta. Ja mam 25 lat i dojeżdzam aktualnie RM 125 i powiem szczerze że mocy ( 40 HP) jest pod dostatkiem. Za rok kupię jak mój brat Huskę 250 i już przy niej zostanę, chyba że moja RM mnie zauroczy sobą w tym sezonie:) jak chcesz wiedzy o YZ 426 to daj znać na gg to dam Ci nr tel do kolesia co jeździ w Łodzi takim sprzętem, a może go znasz Biały ( sprzedaje ciuchy O neala) i pogadacie sobie, pozdro a co do remontu sety to powiem tak: - jestem juz po remoncie i wcale 3 tysięcy nie wydałem:) wymieniłem tłok, sprzęgło kpl ( sprężyny, tarcze, przekładki), linki gazu i sprzęgła, cały kpl napęd ( zębatki i łańcuch) , łożyska w kołach, przesmarowałem wahacze, wymieniłem olej, nowy filtr powietrza, nowa świeca i faja, nowe opony, i wydałem 1800 zł ( robocizna po mojej stronie) więc nie straszcie ludzi że od razu muszą grube tysiące wydawać, jak ktoś dba to ma:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Panowie,w chce kupic motocykl mam na to 2,5-3tys.I teraz sie zastanawiam nad DT 125 lub jakims 4T o pojemnosci 250.Powiecie mi jakie są koszty utrzymania DT a np KLR 250 albo XLR 250.Zgóry dziękujeTrochę mało na 4t,będziesz siedział non stop z kluczami przy moto,chyba ze trafisz na egzemplarz super zdrowy.Tylko 2t takie jak DT,KMX,TS,MTX,jeśli nie hard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 (edytowane) djsolo---> chcesz kupić 426?? a 250 w 4 paku nie starczy Tobie?? mój brat ma 17 lat i kupił sobie Huśke Te 250 i powiem Ci że naprawde to mocny sprzęt, na tor się super nadaje i crosscountry też spokojnie przeleci a 426 ?? no strasznie mocny sprzęt i tak mocy w pełni się nie wykorzysta. Ja mam 25 lat i dojeżdzam aktualnie RM 125 i powiem szczerze że mocy ( 40 HP) jest pod dostatkiem. Za rok kupię jak mój brat Huskę 250 i już przy niej zostanę, chyba że moja RM mnie zauroczy sobą w tym sezonie:) jak chcesz wiedzy o YZ 426 to daj znać na gg to dam Ci nr tel do kolesia co jeździ w Łodzi takim sprzętem, a może go znasz Biały ( sprzedaje ciuchy O neala) i pogadacie sobie, pozdro Białego znam ;] razem na bazarach sprzedajemy, często z nim jeździłem dopóki miałem moto, to dzięki niemu wykonałem skok na rampie, on potrafi wszystkich do wszystkiego nakręcić ;) Jeśli chodzi o słabszy motocykl dla mnie to raczej nie, dlatego że DT 80 zajeździłem 4 razy, ale to nawet nie ma o czym mówić, YZ 125 zajeździłem 2 razy :lalag:(niby mam 16 lat, ale 196cm wzrostu i 100kg wagi) Miałem okazje jeździć na YZ 250F i przyznam że sprzęt w miarę mocny ale szybko się można przyzwyczaić do mocy. Jeździłem na WR 426F mojego szwagra troszke i uznałem że łagodniej oddaje moc niż YZ, bo jeździłem właśnie na YZecie Białego. Za to KTM SX 520 Czarczi'ego z forum był dla mnie troche za za za za za...mocny. A że ja częściej jeżdżę w enduro - żwirownie, bagna, lasy, rzeczki itp i na tor wpadam sporadycznie to chyba lepiej WR, bo i asfaltem mozna gdzies przeskoczyć.A chciałbym zapytac jak z kosztami utrzymania, tzn, nie chodzi mi tu o kapitalny remont, a o regulacje zaworów, wymiana łańcuszka rozrządu, jakie to są koszta... EDIT: A co powiecie na temat WR 400? warte uwagi? duzo słabszy od 426? mniej/bardziej awaryjny? Edytowane 14 Stycznia 2008 przez djsolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 WR 400 dziwnie oddaje moc coś jak 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 WR 400 ma wściekły temperament,bardziej od 426,450. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattrowiec Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 moze ktos da mi namiar na jakas serwisówke co i kiedy sie wmienia bo nei moge nigdzie znalesc do yamaszki wr 426f i ktm 525 exc. Te motorki interesuja i sie za nimi rozgladam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 moze ktos da mi namiar na jakas serwisówke co i kiedy sie wmienia bo nei moge nigdzie znalesc do yamaszki wr 426f i ktm 525 exc. Te motorki interesuja i sie za nimi rozgladam Seriwoski Yamahy zapraszaja do pobrania ich ze strony Yamahy. :> Polecalbym przed zakupem Yamahy WR odkrecic pokrywe filtra oleju i sprawdzic osad na filtrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 moze ktos da mi namiar na jakas serwisówke co i kiedy sie wmienia bo nei moge nigdzie znalesc do yamaszki wr 426f i ktm 525 exc. Te motorki interesuja i sie za nimi rozgladamWitam, wpisz sobie w mule ktm exc 525 wyskoczy ci kilka servisówek niestety po ang. i niem. ale masz wszystko elegancko wypisane servisówki są w pdf jak bedziesz sciagał to wybierz tą robiona przez mouse naprawde godna polecenia.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 ktm umieścił na stronie książki obsługi więc nie trzeba już po osiołkach ganiać :icon_rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 (edytowane) Chciałbym coś sprostować odnośnie postu z poprzedniej strony o tym pseudo KX: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M627429 otóż nie jest to wcale KDX jak większość myśli, tylko KX z 91r. oto foty dla porównania: http://www.bikepics.com/pictures/1131872/http://photos02.otomoto.pl/photos/original...4/M627429_2.jpg http://www.bikepics.com/pictures/1100319/http://photos02.otomoto.pl/photos/original...4/M627429_1.jpgCoś mi nie pasowało że to jest KDX dlatego obejrzałem go dokładniej i zauważyłem: inny kształt pokrywy iskrownika, gaźnik, mocowanie głowicy do ramy, troche inny kształt ramy niż KDX i jeszcze kilka szczegółów. POZDRO Edytowane 15 Stycznia 2008 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.