Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem o którą ci chodzi -Pięknie utrzymana xlr-a

 

Ja osobiście wolałbym kupić tą xlr w stanie jak nowa ,niz dr 350 skatowaną.

 

Co do porównania to wypada zadziwiająca dobrze.!!

 

Zresztą poczytaj sobie sam:

http://www.scigacz.pl/Honda,XLR,250,czyli,...ieku,,3400.html

 

Pozdrawiam

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rowniez woalla bym XL-ke, mimo ze ma napewno gorsza zawieche od DR ki .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR są kosmicznie drogie jak na swoją popularność,XLR jest tańsza wazy tylko 128 kg co przy prawie 30 konnym silnikiem daje niezłego kopa i jest barzo niska jak na enduro.

 

A jak by jeszcze XR 250 dorwać to już bajer całkiem,DR to niej nie styka.pzdr

 

Nie, że bronie DR'a bo sam go mam ale jak kupowałem moto to wybierałem między XLR 250 a właśnie DR 350 i muszę powiedzieć, że kupić DR 350 w dobrym stanie jest tak samo trudno jak XLR w przystępnej cenie. Można trafić DR za około 4kzł ale to jest pewna padlina, XLR do tanich nie należy i jest niezmiernie rzadka głównie dlatego, że jest niezawodna, DR'a wziąłem bo sie trafił. Co do właściwości jezdnych nie będe porównywał, ponieważ tu jest mała ironia bo gdy szukałem moto to miałem okazje się przejechać na XLR a DR kupiłem z uszkodzonym silnikiem i nigdy na nim nie jeździłem, mam nadzieję, że jak go poskładam to nie przeżyję rozczarowania :) . Co do porównywania tych maszyn radziłbym zapytać forumowicza enduroboj, on miał XLR i obecnie ma DR, podzro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuje motorku do smigania po terenie. Na razie smigam 125 2t i jest wyczesanie ale za malo mocy. Remonty nie sa takie drogie jak w 4t a i zadziej cos sie sypie w nich moim zdaniem. Zastanawiam sie nad 250 2t. Motorkiem smigam po zwirowniach czy po lasach zalezy kiedy. Chcialbym zeby byla mozliwosc rejestracji takiego moto bo mam prawko a chcialbym sie rowniez poruszac po pulicznych drogach. Prosze o pomoc. Co wybrac. Mysle nad takimi sprzetami ale to chyba typowo full cross. Cena max 13 tys zl.

KAWASAKI KX 250 2t

YAMAHA YZ 250

Honda CR 250

Suzuki RM 250

KTM SX 250

 

Prosze o propozycje z mozliwoscia rejestracji. Prosze o rade co wybrac równiez mile widziane innne propozycje równiez cos z 4t. Motorek ma miec kopa nie tak jak moje 125 troche mulowate. Smigalem 250 full crossem i jestem zadowolony nawet bardzo. Motorek chcialbym zeby dalo sie zarejestrowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co polecacie mi z 250 2t full cross. Jak czesto trzeba wymieniac tlok i reszte podzespolów w jezdzie amatorskiej rekreacyjnej. Jakas zwirownia las itp. Nie smigam w zawodach tylko od czasu do czasu w teren wyjezdzam 2 razy w tygodniu po 5 - 6 godzin jazdy. Zaczynam dopiero z takim sportem bo mi sie spodobal a moje moto nie daje rady wiec poszukuje 250 2t bo jest tansza w utrzymaniu niz 125 i 4t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam dopiero z takim sportem bo mi sie spodobal a moje moto nie daje rady wiec poszukuje 250 2t bo jest tansza w utrzymaniu niz 125 i 4t

 

Jesli dopiero zaczynasz z tym sportem to daruj sobie ćwiare(250)bo to mocny i nerwowy motocykl trzeba juz posiadać pewne umiejętnosci.Fakt jest tańsz w utrzymaniu niz 125, co do 4t to zalezy o jakich 4t myslisz.

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co polecacie mi z 250 2t full cross. Jak czesto trzeba wymieniac tlok i reszte podzespolów w jezdzie amatorskiej rekreacyjnej. Jakas zwirownia las itp. Nie smigam w zawodach tylko od czasu do czasu w teren wyjezdzam 2 razy w tygodniu po 5 - 6 godzin jazdy. Zaczynam dopiero z takim sportem bo mi sie spodobal a moje moto nie daje rady wiec poszukuje 250 2t bo jest tansza w utrzymaniu niz 125 i 4t

 

Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz 2t to kup na początek setkę(125)full'a. Powiem szczerze że jeżdżąc już do tej pory większymi motorami w 2t kilku krotnie większymi i jak zasiadłem na 125 to nie nudzę sie do tej pory.

A koszt przy takich ilościach godz jazdy jak mówisz że bedziesz tyle śmigał to wyjdzie Ci 2 tłoki:600zł i i co zimę korba: 400zł z montażem. Powinieneś zmieścić sie w ok 1500zł na sezon. To taki koszt jeśli trafisz na dobry egzemplarz i będziesz dbał o moto. I pod warunkiem że coś sie samo nie sypnie np. szczynia(ale takie rzeczy mogą sie sypnąć w każdym moto).

Pozdro

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...