m_fiolek Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 jjank, pochwal się tym swoim nowym sprzętem. Jeździ to szybciej niż Romet czy podobnie? :D Jak spalanie, jaka moc na dolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Moc nie robi szału, wyraźnie słabsze niż exc 250 czy 600 4t. Dzis w godzine pałowania po zamarzniętych łąkach, polach w sumie z jedną przerwą na oddech zjarał ze 3-4l, wiec nie ma tragedii. Moc na dolnych obrotach jakas jest, ogólnie łagodny jest, mozna szybko latac bez kręcenia. Skrzynia dziwna, jedynka taka krótka, że własciwie nie wiadomo po co, chyba do ruszania w ciezkim terenie tylko, 6stka to tylko na przelot po asfalcie, bo z kolei strasznie długa. Zawias bajka, bardzo lekki, poręczny niesamowicie, zakręty to sama radosc, kazdy zakręt mozna brac bokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Michoa XR i jej odpowiedników będzie coraz mniej, bo są juz zbyt tanie by handlarze na nich zarabiali i z zachodu mało ich dociera. bo ja wiem czy xr650r jest tania :D pozatym bez przesady handlarze cały czas ciągną dtki, kmxy, skutery to xr za 5-6k sie nie opłaca ?? ta xr600 jest dosyć przyzwoita i albo ładnie utrzymana albo odpicowana do sprzedaży , straszy ta wiejska lampa ufo, pomijając że beznadziejnie świeci (bynajmniej tak mi sie wydaje, kolega miał podobną to masakra nie chciałbym tym moto jechać po zmroku chyba że 40km/h po oświetlonej latarniami drodze :D wiadomo że w nocy nie lata sie w terenie ale dopóki widno to sie lata po miejscówce a potem powrót i jak tu bez światła wracać ?? ) to na przegląd z nią nie ma szans, ale ogólnie jeśli stan silnika pokrywa sie z stanem wizualnym to warta tych 6k mimo że kwity do tłumaczenia i 88....nawet ma orginalny wydech i tylnią lampę z zestawu homologacyjnego (charakterystyczne umiejscowienie i kształt żeby podświetlała tablicę )a to rzadkość.....szybko zejdzie pewnie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 http://otomoto.pl/honda-xr-400-M2470770.html a propo tych XR'ek to ta z Kutna tak dlugo stoi bo cena nie powiem że niska?ogladal ktoś z Was ją? Kutniacy bardzo dużo ich sprzedają bo od 3lat kupowalem Dizmar i często mieli 400tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 mnie sie wydaje że 8 tys to normalna cena za xr400 one po tyle chodzą dlatego pisałem o chorych cenach za xr :D za 9 tys masz exc 400 który xr400 bije na łeb chyba wszystkim oprócz kosztów eksploatacji i bezawaryjności i chyba dlatego hondy są takie drogie :D nie widziałem jeszcze na allegro ładnej xr 400 poniżej 7 tys (chyba że bez kwitów )było parę egzemplarzy po 6000 i mniej ale albo wraki albo bez papierów bardzo długo stoi na allegro z dobry rok ?? wygląda ok.... stary temat jary i na czasiehttp://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/109979-suzuki-dr-350-czy-honda-xr-400-co-wybrac/ potwierdza moje słowa poniżej 7tys nie kupisz 400..... kupić xr w PL jest ciężko trzeba anielskiej cierpliwości i sporo jazdy po Polsce....ja wydałem 500 na wahe i kilka weekendów jak szukałem 600, nic nie znalazłem, wkurzyłem sie wziąłem crm bo blisko i tanio :D......znajomy 250 dla laski szukał rok i też stracił cierpliwość i kupił dr350 :D cięzko w PL o niezajechanego z papierami : lc4, każdą xr, starą TT z kopniakiem, klxa 300.......nie przychodzi mi na myśl żaden 2T może wr360 od husqi, katów zawsze było pełno niekoniecznie w dobrym stanie ale chociaż jest co oglądać..... najłatwiej w PL jest kupić dobrą dt125 gigantyczny wybór i młode roczniki niedrogo :D :D :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 A tam szukasz dziury w całym michoa, kumpel kupił na jesieni tt600s ponizej 5k w pieknym stanie, mam wrazenie ze silnik nie ma tyle powera co honda, ale jakbys się przesiadł z crm to i tak byłbys happy :D, drug iziomek wział lc4 620 ostatnio tez ponizej 5k tez swieżego i zadbanego, te motorki oferują to samo co XR a jest ich duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skokoo Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Witam wbiję pod temat .Plan na Moto jakieś 2-3tyg max interesuje mnie ktm 380sx, honda xr od 400 w górę, exc 300,250 , cr 250 , yamaha 426 i podobne.motorek nie będzie latał po torze no może jak znajdę czas moto na gospodarkę:) w lasy pola rowy góry doliny. jak najmniej awaryjny abym nie grzebał co dzień czy tydzień że to zawory ustawiać czy coś podobnego. nie chcę żadnej 125 za małe ma odejście jak dla mnie. motorek do 5-6-7tyś -- koledzy mają xt chwalą bo nie grzebie się w takich moto ale jest ciężki jak dla mnie to nie to czego pragnę:) Edytowane 5 Marca 2011 przez skokoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 wg mnie tylko cr 500 zaspokoi twoje potrzeby, ewentualnie kx 500, ale ponoc słabiej idzie na koło na 5tce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam wbiję pod temat .Plan na Moto jakieś 2-3tyg max interesuje mnie ktm 380sx, honda xr od 400 w górę, exc 300,250 , cr 250 , yamaha 426 i podobne.motorek nie będzie latał po torze no może jak znajdę czas moto na gospodarkę:) w lasy pola rowy góry doliny. jak najmniej awaryjny abym nie grzebał co dzień czy tydzień że to zawory ustawiać czy coś podobnego. nie chcę żadnej 125 za małe ma odejście jak dla mnie. motorek do 5-6-7tyś -- koledzy mają xt chwalą bo nie grzebie się w takich moto ale jest ciężki jak dla mnie to nie to czego pragnę:) jak nie chce ci sie dbac o moto to wszelkie sx-y, crki, yz-ty , wszelkie crossówki i hard endura odpadają, bo według mnie szkoda takiego motocykla żebyś je zabił.tak jak pisal jjank kup jakąs 500 w zwaitakcie, wrzuć 4 i zdejmij dźwignie zmiany biegów , to może nie połamiesz sie pierwszego dnia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skokoo Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) oczekiwałem innej odpowiedzi nie wiem skąd wytrzasnąłeś 500 czy te moto co podałem to jakieś są gorsze ja oczekuję moto do którego nie będę często zaglądał który będzie miał jakieś dobre spalanie,mniejsze awarie odp ten będzie dużo palił i będzie dobry ten zaś będzie palił mniej a będzie lepszy daj jakąś konkretną odpowiedź zaproponuj wg dobre moto a nie z cr 500 mi wyskakujesz. mi doradzają kumple exc 3002t lub 380sx w ostateczności bo mało awaryjna , 400 4t i xr tylko że tego xr strasznie mało ciężko znaleźć taki moto a o 380 to już całkiem porażka exc 300 są w miarę tanie .powiedzcie coś dobrego dbać to znaczy jak że czyścic po jeździe itp chodzi mi głównie aby po jeździe nie ściągać baku czy tam plastików aby grać z zaworami czy czymś podobnym bo po dniu przejadę się i już coś źle 2t zaś tego nie ma taki bajer Edytowane 5 Marca 2011 przez skokoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Kolego najpierw troche poczytaj o motorkach, zobacz co i jak, na czym serwis polega bo mam wrażenie, że nie za bardzo się orientujesz. Nie ma takiego moto, kótre by mało palilo z rzadkim serwisem, ważyło mało i kosztowało też mało. To bedzie twoje pierwsze moto? Wybierz pomiędzy dwusuwem a czterosuwem. Wybierz czy ma być cięzki z rzadkim serwisem czy lekki ale drogi w utrzymaniu. A z tym 380sx to po bandzie pojechaleś:D To już faktycznie lepiej cr500 :D :D Edytowane 5 Marca 2011 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 380sx w ostateczności bo mało awaryjna oczekiwałem innej odpowiedzi nie wiem skąd wytrzasnąłeś 500 czy te moto co podałem to jakieś są gorsze ja oczekuję moto do którego nie będę często zaglądał który będzie miał jakieś dobre spalanie,mniejsze awarieodp ten będzie dużo palił i będzie dobry ten zaś będzie palił mniej a będzie lepszy daj jakąś konkretną odpowiedź zaproponuj wg dobre moto a nie z cr 500 mi wyskakujesz. sam sobie zaprzeczasz...........wiesz co to jest sx 380 w ogóle ?? ....na sx 380 jechałem to nie jest moto do lasu bo jest dziki i narwany, dołu nie ma wcale, pali więcej od cr 500.......ja sie bałem na prostej odkręcić ale ja to cienias jestem...myślisz dlaczego jest ich tak mało ?? na torze nie do ogarnięcia, w lesie nie do ogarnięcia.... co to znaczy ,,dobre'' spalanie ?? 15/100 ?? 3/100 ?? xr 400 ma serwis co 1500km niewiele rzadziej niż wyczyny, fakt że tylko zawory i olej ale jednak bak trzeba zrzucić i do zaworów zajrzeć...najrzadszy serwis w teori ma chyba ttr 600 gdzie chyba olej jest co 10tys ale jak bedziesz co tyle robił olej i zawory katując 1000% w terenie to nie wróże jej długiego żywota... do 5-6 tys napewno nie kupisz xr 400 2 czy 3 posty wyżej pisałem o tym umiejętność czytania sie kłania... wg mnie tylko cr 500 zaspokoi twoje potrzeby, ewentualnie kx 500, ale ponoc słabiej idzie na koło na 5tce bo to są lajtowe sprzęty do niedzielnego endurzenia.....xr 650r kit big bore 680, wałki hot camsa, gaźnik mikuni, zapłon procom, wydech al baker, spadochron do hamowania i jakieś 75-80KM mocy przy odpowiednim zestrojeniu, 200km/h żaden problem, z 5 napewno idzie na koło :D na jakims forum sm widziałem taki pocisk masakra :D mam wrazenie ze silnik nie ma tyle powera co honda, ale jakbys się przesiadł z crm to i tak byłbys happy :D mnie w crm nie brakuje mocy tylko dołu i momentu........dziś znowu jadę bez rozpędu pod górke, oooo chyba za niskie obroty, strzał ze sprzęgła, koniec podjazdu zakopałem sie :D powyżej 8 tys obr to ma tyle pałera że ciężko ja w rękach utrzymać, ale poniżej jest wielkie nic a że 1 długa to ten brak dołu boli... z drugiej strony nie ma róży bez kolców.........ja swoja podniose 2 kapcie, chodzi jadę dalej, a xt600 ziomka? podnosi z gleby 15 kopów na deko, wyłaczyć deko but, cisza, stek przekleństw, but, cisza, stek przekleństw, but, znowu 10 na deko, but, cisza, frustracja poziom ekstremalny czoło spocone,but, zapaliła, wszechogarniając radość -6000 punktów siły do jazdy :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 bo to są lajtowe sprzęty do niedzielnego endurzenia.....xr 650r kit big bore 680, wałki hot camsa, gaźnik mikuni, zapłon procom, wydech al baker, spadochron do hamowania i jakieś 75-80KM mocy przy odpowiednim zestrojeniu, 200km/h żaden problem, z 5 napewno idzie na koło :D na jakims forum sm widziałem taki pocisk masakra :D albo mnie w crm nie brakuje mocy tylko dołu i momentu........dziś znowu jadę bez rozpędu pod górke, oooo chyba za niskie obroty, strzał ze sprzęgła, koniec podjazdu zakopałem sie :D powyżej 8 tys obr to ma tyle pałera że ciężko ja w rękach utrzymać, ale poniżej jest wielkie nic a że 1 długa to ten brak dołu boli... z drugiej strony nie ma róży bez kolców.........ja swoja podniose 2 kapcie, chodzi jadę dalej, a xt600 ziomka? podnosi z gleby 15 kopów na deko, wyłaczyć deko but, cisza, stek przekleństw, but, cisza, stek przekleństw, but, znowu 10 na deko, but, cisza, frustracja poziom ekstremalny czoło spocone,but, zapaliła, wszechogarniając radość -6000 punktów siły do jazdy :D bo palić to trza umić :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 oczekiwałem innej odpowiedzi... Jakie pytanie taka odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skokoo Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Powiem że jeździłem z tej bajki 360 i za pewne była bez długiego remontu ten gaz nie tak reagował jak na giełdzie się przejechałem dokładnie za bramą po łące właśnie 380sx zabrakło mi z wytargowania 300zł aby zabrać bardzo mi się podobał ta moc ahh wszystko ładnie pięknie i perfect ale niestety gość nie oddał za free bardzo dużo jeździłem 125 ,250 w 2t. a 4t te ciężkie ;/ wiele ludzi mi polecało właśnie exc300 lub jak znajdę sx380 której chciałem a ci co xt dr śmigają-xr'kewiem tyle że większa pojemność 2t spali dwa razy tyle co pojemność dana 4t tylko że coś bardziej mi ten 2t ciągną po łapach:) i spalanie warte było tego:D rozumiem że to takie i takie moto że ciężkie do ogarnięcia ale powiem szczerze da rade moja samowolka chcę wypytać się ludzi jak sprawują się właśnie takie motorki jak cena na co patrzeć bo tylko wsiadł i się przejechał to nie bardzo do kupna zachęca Powiecie czy te moto są warte uwagi jak na taki zachód czy lepiej właśnie mnie zadowoli ten ciężki nie chcę zmieniać po sezonie że nie podpasi lub coś w tym stylu lekkie dobre strony proszę na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.