Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

duzy , ciezki , skomplikowana i glupia budowa . 2 lancuszki rozrzadu , nie do zalozenia w calosci , do wyjecia rozrusznika trzeba zdejmowac magneto , duuzy silnik w ciasnej ramie , wymaga malych japonskich paluszkow , tylnie zawieszenie to kupa - aczkolwiek mozna w prosty sposob przerobic je na ohllinsa od huski te 610. Koles mial takiego i zadna rewelacja , pomagalem mu ja ciagle naprawiac. KLX maja powazna wade dekompresatora , naprawa to wymiana calego walka wydechowego na nowy oryginal - koszta ogromne)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko , co wybrac do endurowania , moze bez hardcoru - bo latam sam w wiekszosci , a w kolo plaskie lasy ,ale kazdy lubi jak motocykl jest mocny , lekki i ma dobra zawieche . W tej chwili biore dwa sprzety do wyboru XR 650 L i EXC 520/525 - kasa powiedzmy 8 - 10 tys . Do jazdy po szosie mam VFR ke , wiec koza sluzyla by wylacznie do endurowania i krotkich przelotow po asfalcie .

 

a xr650R ?? może 10tys to mało ale za 12 napewno kupisz może warto dołożyć ? albo powrót do xr600 ?? za tą kase kupisz świetną xr600 i jeszcze ci kupa forsy zostanie a zapewnie świetnie znasz to moto więc i z naprawami będzie łatwiej i mniejsza szansa że kupisz mine......

 

KDX, CRM, RX, lepsze od DT a w utrzymaniu tak samo tanie. Najlepszy dostęp części jest do CRM z racji takiego samego silnika w NSR.

 

crm polecam jak kupisz zadbaną sztuke albo rzetelnie wyremontujesz to dużo dużo lepsza od dt, raz że zawias o niebo lepszy, dwa że silnik troche mocniejszy :D częsci masa allegro jest zagracone nsrkami na części.....

 

za 4 tys jest szansa kupić crm w dobrym stanie i zarejestrowaną w PL

w starego ktma sie nie pchaj tak jak pisali przedmówcy.....

 

 

 

 

 

 

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stawiam maly warunek , musi byc rozruchaj, a najlpeij rozruchaj i kopka na wszelki wypadek.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artykuł z świata motocykli jak chcesz to poszukam skana moge zrobić odezwij sie na PM jak zaintersowany

Znalazłem na necie rózne artykuły, w tym tez jakieś ze ŚM. Zastanawiam się jak wygląda eksploatacja i dostępność części zamiennych(i ich cena). Ciekawa maszyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na necie rózne artykuły, w tym tez jakieś ze ŚM. Zastanawiam się jak wygląda eksploatacja i dostępność części zamiennych(i ich cena). Ciekawa maszyna :)

 

 

wiem że ktoś nową chciał oddać bo kupił i nie ogarniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy :) Mam 16 lat i jeżdżę simsonkiem s51. Mam zamiar zdać A1 i kupić jakąś 125-kę. Mam na myśli jakieś enduro. Myślałem nad hondą crm 125, która jest bardzo silna i z mozliwością rejstracji, ale jest to motor dość stary i ciężko bedzie kupić go w stanie dobrym yamaha dt jest troszeczkę słaba . Tu nasuwa się moje pytanie- jakie enduro 125 kupić? chciałbym żeby miało sporo mocy i możliwość zarejstrowania . Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli śmigasz simsonem to uwierz mi DT 125 NIE będzie słapa, owszem od CRM jest słabsza ale wielkiej różnicy nie ma, za to jest mnóstwo części używanych i to bardzo popularny model na którym wielu początkujących zaczyna swoją przygode z enduro i nie narzekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w przyszlym roku planuje zakup motocyklu (na poczatek prawko), ale chcialbym juz sie popytac bo jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o motocykle i chcialbym miec czas na przemyslenie co wybrac. Chodzi mi glownie o jakis cros albo enduro, glownie do jazdy w lesie, ale nie wykluczam jazdy po asfalcie. Budzet to cos kolo 5-6 tysiecy. Z tego co wyczytalem wczesniej polecane sa suzuki dr 350 i yamaha dt 125. Wizualnie przypadly mi do gustu wiec pewnie w tym bede wybieral tylko teraz pytanie na co sie zdecydowac, prosze o podpowiedz i czy koszty utrzymania tych 2 roznia sie jakos drastycznie? A moze jakis inny model?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na A1 legalnie exc nie zarejestruje

skoro tak chcesz na to patrzeć to ze 125 enduro tylko dr 125 i xt 125 legalnie zarejestrujesz.

 

 

co do posta wyżej, zależy jakie masz wymaganie, co preferujesz, najlepiej jakbyś przejechał się jednym i drugim, co do serwisu to właściwie wychodzi na to samo, w DT 125 częstszy ale tańszy.

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro tak chcesz na to patrzeć to ze 125 enduro tylko dr 125 i xt 125 legalnie zarejestrujesz.

 

Zablokowane dt, kmx i inne pierdopędy tego typu też.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...