jjank Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 DT jest dobrym sprzetem na początek, całkiem fajnie pomyka i jest zwinna, częsci są tanie i dostępne, remont główny nie przekroczy 800zł, spalanie do 8l, zawieszenie trochę delikatne, ale i tak 10x wiecej zniesie od tych wynalazków co na początku rzuciłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) Troche sporo pali w porownaniu z tymi poprzednimi, ktore miescily sie w 3l na 100km. Ten remont robi sie reguralnie czy tylko jesli cos sie zepsuje? Czy jesli bym jezdzil 'delikatnie', czyli tylko po jakichs pagorkach, a nie jakichs bagnach, to nie musialbym robic jakichs sezonowych wymian czy w crossach wszystko szybko sie zuzywa mimo tego, ze jezdzilbym 'delikatnie'? A ktory z tych dwoch bylby dla mnie lepszy? Starszy ze slabszym silnikiem czy nowszy z mocniejszym? Jesli pali 7 litrow na 100km, to ile po przelozeniu na godziny wychodzi szalenstw po lesie? Ile wam wychodzi? Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Norek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 @Norek: Poszukaj i poczytaj trochę na początek!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) mi tu smierdzi prowokacja... przecież nie można być takim tępym żeby nie zrozumieć ze sprzęt z chin to syf btw za 2 tys to szkoda się babrać z takim podejściem Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 mi tu smierdzi prowokacja... przecież nie można być takim tępym żeby nie zrozumieć ze sprzęt z chin to syf btw za 2 tys to szkoda się babrać z takim podejściem Zorientowalem sie juz po pierwszej wypowiedzi, a pytania w ostatnim poscie nie dotyczyly zadnego motoru z Chin tylko tej Yamahy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Zacznij od tego że DT to endurko w którym przegiegi między remontami liczy sie w km a nie godzinach. Jeżeli bedziesz jeździł z głowa i sumienie dbał o nie (filtry powietrza. oleje) to na luzie remonty bedziesz robił co 2 lata. Co do spalania to myśle ze dzień szaleństw na całym baku uzyskasz oczywiście w zależności od terenu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 To DT 125 spelnia moje wymagania? Jest 4 czy 2 suwowe? Wolalbym 4. A co ile km powinno sie robic remonty? Chcialbym cos taniego w eksploatacji. Nie wiem czy ostatecznie go kupowac, czy szukac czegos z mocniejszym silnikiem i w podobnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 silnik DT 125 już daje dużo frajdy, ma około 25koni, jest to motor 2suwowy, ale też nie wymaga aż takiego dbania (filtry oleje) wystarczy ze dwa razy w sezonie to dobrze zrobić i się śmiga, ja zrobiłem 6tyś km na mojej DT a tylko lałem wache i jeszcze teraźniejszy właściciel jeździ caly czas na jednym tłoku, średnio w DT wytrzymuje 15tyś km. Polecam ! Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Jaka jest jego maksymalna predkosc? I czym rozni sie DT 125 od DT 125 R? Co jeszcze polecacie do sobotnich szalenstw po lesie lub czasem w powazniejszym terenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 vmax jakieś 120kmh na kostkach, a DT 125 od DT 125 R nie różni się niczym, poprostu ludzie często nie dodają tego R. Jeszcze nie dawno mówiłeś że nie potrzebujesz motoru do 'poważnego terenu'. Rozglądaj się za dobrą DT i nie myśl za dużo. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 A czy nie lepiej w tej cenie poszukać jakiejś DR 350 :icon_exclaim: Spalanie mniejsze , nie ma oleju i raczej jest bardziej żwawe niż DT 125 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ten motor bedzie wykorzystywany w glownie do szalenstw po lesie, ale w przyszlosci moze sie zdarzyc, ze bede na jakims 'powazniejszym terenie', wiec musze byc przygotowany. Koszt remontow jest drozszy w DR 350? Trzeba je robic czesciej? A moze nie ma zbyt wielkiej roznicy w wydatkach na remonty itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 dr 350 za 2 tys złotych? sprawna? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norek Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 dr 350 za 2 tys złotych? sprawna? Nie szukam motoru za 2 tysiace. Nie sugerujcie sie cena tamtych chinczykow, ktore podalem. Chcialem sie tylko dowiedziec czy sie nadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 z drugiej strony jeśli nie ma chłopak jakiś wyrzeźbionych gustów to i DR 350 będzie idealna, remonty rzadsze ale droższe, jak kupisz dobrą sztukę to tylko lejesz i jeździsz ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.