Kamusial Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Witam, właśnie poszukuję hard enduro- chcę latać po lesie, torze, polach, szutrach itd, asfalt tylko wtedy gdybym musiał gdzieś dojechać. W terenie doświadczeń za wiele nie mam, więc szukam czegoś na początek zabawy. Budżet chciałbym przeznaczyć minimalny rozsądny... (3-6 tys. zł) Przejrzałem już sporo tematów, popytałem co nieco i póki co wyłoniły się takie typy (2T///4T): hard: EXC, WR125 /// TE 250, WR 250 F prawie hard: KDX, RX 125 /// XR 250, KLX 250/300 R Czy coś jeszcze dołożyć do zakresu poszukiwań, ewentualnie skreślić? Czy słusznie odpuściłem CRM i WRE? dzięki za wskazówki i pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Jeżeli bierzesz pod uwage KDXa to CRM odpuściłeś niesłusznie, miałem obydwa te motorki i na CRM jeździło mi sie lepiej, KDX moim zdaniem ma tylko lepszy silnik, lepiej oddaje moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Do hard enduro możesz dopisać sobie Gas Gas Ec 125 bo na początek taki poleciłbym. Sprzęt spokojnie konkuruje z markami typu honda ktm itp. Jeśli masz pytania odnośnie tej marki pytaj mnie lub rafeala. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 (edytowane) Do hard enduro możesz dopisać sobie Gas Gas Ec 125 bo na początek taki poleciłbym. Sprzęt spokojnie konkuruje z markami typu honda ktm itp. Jeśli masz pytania odnośnie tej marki pytaj mnie lub rafeala. pzdr Yes, Gas Gas jak najbardziej EC 125 . No chyba że bardziej hard to już zostaje tylko TM 125 PS; A no i TE i WR-F od razu skreśl bo za te pieniądze nie kupisz,a gasika owszem Edytowane 31 Maja 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Wypada zapytać jak z zapleczem częściowym do Gas Gas i TM? Jak mniemam w obu tych hardach wymiana tłoka co 60 mth przy amatorskiej jeździe i konsumpcja paliwa porównywalna z EXC i WR? Zastanawia mnie jeszcze jak się ma WRE do RXa. CRM natomiast nieco poraża wagą i przednim zawieszeniem, choć ciekaw jestem na ile jest to odczuwalne w porównaniu do WRE i RX? Jak znam życie to i tak wezmę to co będzie bliżej i w dobrym stanie... Kolejne dziwne pytanie- czy te 2Takty można jakoś sensownie wyciszyć nie odbierając im mocy? Nie lubię hałasować gdy nie jest to potrzebne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Kolejne dziwne pytanie- czy te 2Takty można jakoś sensownie wyciszyć nie odbierając im mocy? Nie lubię hałasować gdy nie jest to potrzebne... Jak najbardziej tak, mój jest bardzo cichy, wystarczy mieć szczelny wydech bez "tuningów" Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gab. Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam! Mam pytanie do znawców tematu-co sądzicie o tej CR? http://www.allegro.pl/item1047811178_super...5_z_2001_r.html Nigdy nie miałem do czynienia z crossem, zatem będzie to mój pierwszy raz. Śmigam dużo na motocyklach ale nie na takich. Celowo 125 bo wiem, że coś większego potrzebuje większych umiejętności. Motor będzie służył do stawiania pierwszych kroków w tym sporcie, jazda raczej po polach i okolicznych górkach, na razie z dala od toru (bo nie ma). Może polecicie coś innego? Cena do 6 tyś. Myślałem na 4T ale jest droższy w eksploatacji, chociaż jestem otwarty na wszelkie sugestie. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 chcesz miec cichy wydech to sobie gąbki do wydechu powkładaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Namierzyłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item1060971337_husqv...duro_warto.html teraz jest 3ci raz wystawiony. Po rozmowie z właścicielem- kupiony w 2006 roku, wówczas moto oddany do mechanika i podobno nałożony nowy nicasyl, tłok i coś tam jeszcze. Następnie na tłoku do dziś zrobione 2000km- jak dla mnie sporo... Poza tym podczas eksploatacji nie wymieniany płyn w skrzyni biegów. Filtr czyszczony po każdej jeździe. Mieszanka z Castrolem R2 1:30-35. O coś jeszcze podpytać? Warto w ogóle za tym się kręcić, może ktoś już oglądał tą huśkę? dzięki za pomoc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorak Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 po rocznej przerwie powracam z asfaltu na bezdroża i mam prośbę o potwierdzenie roku. Po jakich detalach rozróżnić rocznik RMZ 450 z rocznika 2005-2006-2007 ?? Mam na oku tą maszynkę http://moto.allegro.pl/item1059103622_suzu...07_lub_zam.html ale chciałbym potwierdzić autentyczność rocznika 2007. Co prawda dosiadałem już rmz ale 250 z 2004 roku ale w 450 nie mam pojęcia czym się poszczególny rocznik różnił. Liczę na szybka pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam! Mam pytanie do znawców tematu-co sądzicie o tej CR? http://www.allegro.pl/item1047811178_super...5_z_2001_r.html Nigdy nie miałem do czynienia z crossem, zatem będzie to mój pierwszy raz. Śmigam dużo na motocyklach ale nie na takich. Celowo 125 bo wiem, że coś większego potrzebuje większych umiejętności. Motor będzie służył do stawiania pierwszych kroków w tym sporcie, jazda raczej po polach i okolicznych górkach, na razie z dala od toru (bo nie ma). Może polecicie coś innego? Cena do 6 tyś. Myślałem na 4T ale jest droższy w eksploatacji, chociaż jestem otwarty na wszelkie sugestie. Z góry dzięki za odpowiedzi. Jak najbardziej możesz zaczynać na cr 125.Chociaż to już sprzęt poważny i można z nim cuda robić :) Dlatego mówię że możesz bo masz 28 lat wiec z głowa będziesz jeździć a skoro masz już doświadczenie z szosy to jak najbardziej :) Co innego co można Ci poradzić to zależy czy full cross czy enduro. Kolega wyżej pytał o 125 2t tylko ze akurat o hard enduro. Ale na nich wg mnie jeśli będziesz jeździć właśnie po górkach, polach lasach to kup hard enduro :) Lepiej się do tego nadaje i komfort jazdy jest większy. Wypada zapytać jak z zapleczem częściowym do Gas Gas i TM? Jak mniemam w obu tych hardach wymiana tłoka co 60 mth przy amatorskiej jeździe i konsumpcja paliwa porównywalna z EXC i WR? Zastanawia mnie jeszcze jak się ma WRE do RXa. CRM natomiast nieco poraża wagą i przednim zawieszeniem, choć ciekaw jestem na ile jest to odczuwalne w porównaniu do WRE i RX? Jak znam życie to i tak wezmę to co będzie bliżej i w dobrym stanie... Kolejne dziwne pytanie- czy te 2Takty można jakoś sensownie wyciszyć nie odbierając im mocy? Nie lubię hałasować gdy nie jest to potrzebne... Serwis Gas Gas'a jest w Nowym targu i wszystkie części możesz zamawiać u nich lub na allegro. Mam do czynienia z tą marką od 3 lat i jedynie co to miałem problem kupić tylną lampę ale to dlatego ze był to rocznik 98 motocykla a tam dopiero chyba od 2001 mają wszystkie części. Nie ma ogólnie problemów z częściami a Gas Gas ma chociażby dobre zawieszenie ohlinsa co konkurencja nimi nie dysponuje. Nie mowie ze wszystko inne jest złe ale Gas Gas-y spokojnie są na tym samym poziomie co konkurencja a niektórych aspektach nawet wyżej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Przychodzi mi jeszcze jedna kwestia do głowy- z tego co widzę na rynku jest mało sprzętów typu hard enduro, a w mojej okolicy praktycznie nie pojawiło się nic ciekawego w przeciągu ostatnich 2 tygodni... Dlatego zaczął chodzić mi po głowie full cross. Ciekawi mnie jak wy sobie radzicie z kwestiami dojazdów do różnych miejscówek, ewentualnie wycieczkami enduro i tym podobnymi? Mieszkając na włochach (wawa), jestem obudowany betonem. Do najbliższego toru mam 3 km, na ciekawszy teren 2 km i myślę, że będą to główne miejscówki na których będę ćwiczył. Niestety dojazd do tych miejscówek nie korzystając z drug publicznych, nie będzie łatwy. Gdzieś dalej nie ma chyba sensu tłuc się nawet hard enduro- najbliższy las, czy luźniejsze tereny są oddalone o kilkanaście kilometrów- dochodzi wówczas kwestia zużycia kostek na asfalcie, męczenia silnika na dojeździe, no i męczenia samego siebie, tym bardziej, że popołudniami i w weekendy dysponuję vanem. Rozumiem, że kupując crossa pcham się też w koszta typu tłok co 30mth, a co dwa trzy tłoki korba. Jak to u Was wygląda? Co braliście pod uwagę wybierając crossa, albo upierając się na hard enduro? Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Kamusial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Głównie to tym gdzie będzie użytkowany moto, jeżeli stać cię na utrzymanie crossówki i masz środek transportu dla moto to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nie musisz kombinować z dojazdem :) Ja tego gas gasa co mam jest bez możliwości rejestracji i jeżdżę po drogach jak trzeba. Mam prawko kat A i nie jeżdżę jak głupek po asfalcie. Policja nawet jak mnie zatrzyma to widzi jak wyglądam i gdzie jadę wiec myślę ze bada wyrozumiali. Po 2 nawet jak Cie spotkają to raczej nie zatrzymają cię a zwłaszcza ze masz do toru tylko 3 km. Mój qmpl z Łodzi wali przez miasto na miejscówki nawet po 10 km yz i ma taka samą taktyke jak ja. Masz 23 lata wiec myślę że po ulicy będziesz jeździć z głową i wyciągać ręce jak będziesz skręcać. W cenie full crossa masz enduraki bez papierów tym sie zainteresuj. Ja uważam że 2t nie jest potrzebna możliwość rejestracji bo i tak nie będę nim wyruszać w trasy. Kupiłem motor po to żeby szaleć w terenie a jak coś będę chcieć na trasy to kupie szosowego. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nie musisz kombinować z dojazdem :) Ja tego gas gasa co mam jest bez możliwości rejestracji i jeżdżę po drogach jak trzeba. Mam prawko kat A i nie jeżdżę jak głupek po asfalcie. Policja nawet jak mnie zatrzyma to widzi jak wyglądam i gdzie jadę wiec myślę ze bada wyrozumiali. Po 2 nawet jak Cie spotkają to raczej nie zatrzymają cię a zwłaszcza ze masz do toru tylko 3 km. Mój qmpl z Łodzi wali przez miasto na miejscówki nawet po 10 km yz i ma taka samą taktyke jak ja. Masz 23 lata wiec myślę że po ulicy będziesz jeździć z głową i wyciągać ręce jak będziesz skręcać. W cenie full crossa masz enduraki bez papierów tym sie zainteresuj. Ja uważam że 2t nie jest potrzebna możliwość rejestracji bo i tak nie będę nim wyruszać w trasy. Kupiłem motor po to żeby szaleć w terenie a jak coś będę chcieć na trasy to kupie szosowego. pzdr Tak, ja mam moto z papierami, prawko mam lecz u mnie w okolicy jeśli mnie zatrzymują zatrzymam sie (jeżdzę bez tabilic ubezpieczenie mam) chwile z nimi pogadam i jade dalej spokojnie bez żadnego stresu, jednak w warszawie różnie to moze byc.... albo motor na lawete albo uciekać różnie to jest. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.