murdoch2 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Mam jakieś 170 cm a masa ciała to 54 kg. Transalp jest wielki-nie wiem czy bym go podniosła przy wywrotce - Myślałam że znajdzie się jakaś 400 setka poniżej 140 kg którą można by pojeździć poza asfaltem w europie? Najwyżej wybiorę się na siłownie i poćwiczę dźwiganie ;) W każdym razie bardzo dziękuję za odpowiedź i radę. Jak sie uprzeć i dobrze przygotować sprzęta to z tych bardziej "upierdliwych" ale za to lekkich hardkorowców to do takich celów ja raczej suzuki dr-z bym typował, zwłaszcza w wersji S. Czytałem o kilku wyprawach gdzie dało sie na nich ( lub na wersjach E) polecieć np w Azję. To są twarde sprzęty, a za 10 tyś spokojnie znajdziesz ładny egzemplarz, który przy lekkiej ręce z pewnością zrobi wiele km. Musiałabyś przymierzyć sie do niego i spróbować. Lekki sprzęt ma zalety w terenie ale za to gorzej sie jedzie po czarnym niż cięższym moto- stabilniejszym. Nie ma tu złotego środka. W sumie musisz wybrać coś bliższe twoim docelowym potrzebom. Niezależnie co wybierzesz przy tak szerokim zakresie stosowania gdzieś tam pokaże swoje wady, gdzie indziej zalety. A przy długich trasach często od tych kilkunastu/dzisięciu kg cenniejsza jest bezawaryjność, prostota konstrukcji no i wygoda podróżowania ( np odpowiednia kanapa a nie deska, osłona przed wiatrem, deszczem itp.) Z drugiej jednak strony podróżując nawet po bezdrożach nie jesteś ciągle narażona na gleby jak np podczas hardenduro czy cross, ale fakt zwłaszcza na poczatku mogą sie pojawić kłopoty z dźwignięciem wywróconego sprzęta. A np na BeeMce 650 może spokojnie poradzić sobie nawet nieduża kobieta i to samotnie podróżując co np zrobiła Ania Jackowska podczas wyprawy do Syrii w ub r - www.aniajackowska.pl Pzdr Edytowane 13 Maja 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 A Alternatywą dla Suzuki Dr-Z może być Honda Xr 400 Pogadaj może z Oriną http://www.bikepics.com/members/oriana/ ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Co sądzicie o tym moto?http://moto.allegro.pl/item1038728662_suzuki_dr_350.html To jest chyba wersja shc czym ona się różni od np.s oprócz innego zawieszenia z przodu?Jest ona lepsza od innych bo gdziesć wyczytałem,że shc są nanic. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
froniek1 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Witam mam takie pytanie co kupic. Chodzi mi o jakąś dobrą 125 SM nówke w miare tanio . Prosze o propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam mam takie pytanie co kupic. Chodzi mi o jakąś dobrą 125 SM nówke w miare tanio . Prosze o propozycje. To ja proponuję EXC 125 http://www.ktm.com/125-EXC-Sixdays-Champio...tion.35.24.html trzeba dac koło 29000zł + koła supermoto to już lepiej używane spokojnie z oponami i tarczami za 2500zł można dostać + to ze koła enduro możesz sprzedać. Czyli w końcowym rozrachunku powinieneś się zmieścić w 30000zł Myślę ze lepszego sprzętu do supermoto nie znajdziesz. Z kolei nie wiem czy inne marki mają koła supermoto które można by założyć do 125. Ale warto jeszcze się rozejrzeć w Husqwarnie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Gawron, w miarę tanio, w miarę tanio :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Pytanie było niedorzeczne to takiej też odpowiedzi udzieliłem :) Gość chce nowy i dobry. No to dla mnie nowiej i lepiej już się nie da. No a jeżeli w miarę tanio miało oznaczać że kolega chce kupić chiński "motorek" no to pomylił działy. Bo to z supermoto nie będzie miał nic wspólnego. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Pare postow temu pytalem o 250 w 4T jednak finanse mnie blokuje w tej kwestii. Mimo to mam naprawde duza chec sprobowania terenu i mysle nad 125 w 2T. Jako ze kompletnie sie nie znam na crossowkach, to ktore modele brac pod uwage? Ktore omijac z powodu np. jakichs wad fabrycznych itd.? Chodzi mi o crossa bez homologacji, bez zadnych polsrodkow. KTM, Honda, Yamaha? Wszelkie sugestie mile widziane. Edytowane 19 Maja 2010 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) 125 2t full cross. Najlepsze w tym dziale maszyny to KTM SX 125, HONDA CR 125, HUSQWARNA CR 125, YAMAHA YZ 125. Ja osobiscie wzial bym honde cr (ale to moje zdanie bo lubie ten sprzet z racji tego ze mialem z nim troche doczynienia). Jest naprawde bestia w swoim rodzaju a szczegolnie dla kogos poczatkujacego :) zreszta jak inne wymienione tutaj. Teraz tylko zalezy jaka kwota bedzie przeznaczona na ten sprzecik. pzdr Edytowane 20 Maja 2010 przez Guzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Hasło pojawiające sie na forum od niepamiętnych czasów przy wyborze marki podczas kupna crossa: "bierz co w lepszym stanie" Ponoć Yamaha ma najlepszy dół i najlepiej oddaje moc... Honda wcześniej wprowadziła już alu ramę... KTM cały czas ulepsza swoje 2T, podczas gdy inni zaprzestali produkcji... Zależy dużo od tego jaką kwotą dysponujesz i co za tym idzi na jkai rocznik Cię stać. Bierz jak najmłodszą sztukę, ale jeśli napotkasz na trochę starszą w lepszym stanie, to też się nad nią zastanów. Każdy będzie chwalił to co ma, więc zdania będą podzielone i nieobiektywne. btw Jeśli mowa o full crossach to nie Husqwarna WR (bo to hard enduro) tylko CR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 @Kosa: jeśli finanse są już przy kupnie znacznym problemem to odpuść sobie crossowa setke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 (edytowane) Pisalem wczesiej, ze mialbym okolo 7 tysi co jest kwota stanowczo za mala na 250 4T. 125 2T to, z tego co patrze, mozna na spokojnie wyrwac za 6 tysiecy, wiec zle nie jest. Zreszta ktos tam napisal, ze za 7 kola to mozna i 2x125 2T kupic. Wiadomo, ze powiedziane na wyrost, no ale ta roznica cenowa miedzy 250 4T, a 125 2T jest spora. Przegladam sobie allegro i pytanie mam jeszcze w tej kwestii. KX 125 daje rade? Edytowane 20 Maja 2010 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Pisalem wczesiej, ze mialbym okolo 7 tysi co jest kwota stanowczo za mala na 250 4T. 125 2T to, z tego co patrze, mozna na spokojnie wyrwac za 6 tysiecy, wiec zle nie jest. Zreszta ktos tam napisal, ze za 7 kola to mozna i 2x125 2T kupic. Wiadomo, ze powiedziane na wyrost, no ale ta roznica cenowa miedzy 250 4T, a 125 2T jest spora. Przegladam sobie allegro i pytanie mam jeszcze w tej kwestii. KX 125 daje rade? OK. Ja nie chcę zniechęcać, tylko żeby jeszcze raz na spokojnie się zastanowić i doczytać w sprawdzonych źródłach lub pogadać z ludźmi co lataja na crossowych setkach. Przeczytaj cały ten temat => http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=40089&hl= I najlepiej wejdź też na forum motox. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_450 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 To ja również zadam parę pytań ponieważ jestem ''na kupnie'' :) Doradzcie i napiszcie coś może z własnych doświadczeń o motorkiach: Suzuki DRZ 400 SM i Honda CRF 450 SM. Mam zamiar kupić, których z tych, ale nie chce później żałować swojej decyzji tak więc chętnie poczytam parę opinii, wady, zalety itp. A może jeszcze jakiś inny motor tego typu niż dwa w/w? Chcę jednak zaznaczyć, że pojemność 450 to maks, ponieważ będzie to mój pierwszy moto o pojemności >125cm3 :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Dość spora przepaść jest pomiędzy CRF a DRZ. DRZ w większości przypadków można zarejestrować a CRF to crossówka bez homologacji. DRZ ma dość żywotny silnik, natomiast CRF ma bardzo wysilony silnik wymagający częstych wymian oleju, regulacji zaworów i remontów. Jeżeli chcesz jeździć po torze i się ścigać to lepszy zdecydowanie będzie CRF. Jeśli masz zamiar jeździć nim po mieście i ogólnie po drogach publicznych to do tego nadaje się DRZ. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.