Damiano Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Nie ma crossówek 4t w 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 125 może i nie ma , ale za to masz 150 np hondę crf 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) A cos w mniejszych pieniadzach na poczatek w teren? Tylko nie DR350... Tylko 4T Edytowane 8 Maja 2010 przez Kosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 A cos w mniejszych pieniadzach na poczatek w teren? Tylko nie DR350... Tylko 4T Podaj konkretną kwotę to będziemy myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Okolo 7 kola. Z tego co patrzylem to ciezko. Trafi sie czasami jakis RMZ, ale nie wiem czy jest sens jezdzic i ogladac takie cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 jak masz 7 tysi to odpuść wszelkie yzf,crf,rmz,kxf bo w tych pieniądzach kupisz stare roczniki, które mogą okazać się studnia bez dna (pozacierane wałki rozrządu, zaniedbane zawory, oleje nie wymieniane na czas) takie rzeczy mszczą się w błyskawicznym tempie i to kosztownie, tutaj nie zaczyna nic stukać , pukać czy szumieć, porostu pada i to w taki sposób ze najczęściej się urywa. Nie mówię ze nie zajdziesz zadbanego moto który będzie służył, ale biorąc pod uwagę polskie realia to taki moto jest niemal jak wygrana w totka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Za 7k zł możesz rozglądać się za ktm lc4 400, klx250/300 i xr400. Ale pamiętaj, że to tania zabawa nie jest i na dzień dobry do każdej używki trzeba jeszcze trochę dołożyć. A może jednak 125 2T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 xr600 A może jednak 125 2T? też byłbym za :D zwykłe enduro typu dt, kmx jest bardzo tanie w eksploatacji nawet to spalanie przy ostrym katowaniu w okolicach 10/100 jest do przeżycia.........koszt remontu silnika jest m niejszy, 2t z reguły jest lżejszy, ma fajną charakterystykę silnika (to już kwestia gustu w sumie :D ) jest bardziej bezobsługowy, lepiej pali po glebach, i mając 7tys w 2t jest taki wwybór że można kupić 2 motocykle :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Moim zdaniem jeśli chcesz 4t to minimum 250 4t i to coś typy yzf ale kolega wcześniej powiedział jak to może wyglądać w tej cenie. Dlatego poleciłbym Ci 2t tyle że jeśli już trochę jeździłeś to kup coś ostrego. Full cross to bym Ci honde CR mógł polecić i kupisz jakiegoś świeżą a nie 10 letni motor. A jak enduro to ktm EXC 125. Na tym można robić te naprawdę cuda. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Bylem nastawiony tylko na 4T, no ale jak widac przez fundusze moge zakonczyc na 125 w 2T. Poczytam sobie troche o tym, co wymienione zostalo powyzej. Dzieki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Bylem nastawiony tylko na 4T, no ale jak widac przez fundusze moge zakonczyc na 125 w 2T. Poczytam sobie troche o tym, co wymienione zostalo powyzej. Dzieki za rady. Za jakieś 7,5 kupisz YZF 426 z pierwszych roczników na stalówkach. Ryzyko mniejsze i w razie W stalowe zawory kosztują ok 100zl sztuka więc wymieniasz to,rozrząd i masz praktycznie moto pewne a daje rade sobie równie dobrze jak młodsze crossówki .pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajakson Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Ahoj, W dniu dzisiejszym rozpoczęłam kurs na kategorię A. Jakiś czas potrwa zanim go zakończę, jednak chciałabym zacząć szukać już własnego jednoślada. Niestety nie wiele wiem o motocyklach, prosiłabym więc Was o radę i wyrozumiałość gdybym pytała o rzeczy oczywiste. Szukam motocykla, typu enduro – co rozumiem, że można nim jeździć po bezdrożach jak i po ulicach (możliwość rejestracji ). Zależy mi, aby móc się wybrać takim motocyklem w dość długie trasy rzędu tysiąca km których znaczna część może wieść po szutrach etc. Znajomy twierdzi, że wtedy motocykl musi mieć większą pojemność, co jak sądzę przekłada się na moc i ciężar pojazdu. I tu problem – ja szukam czegoś niedużych rozmiarów/wagi. Więc jeśli faktycznie długie trasy wymagają większej pojemności to może istnieje złoty środek pomiędzy pojemnością a wagą??? Z uwagi, iż chciałabym jeździć na dłuższych trasach fajnie byłoby jakby motocykl był również w miarę ekonomiczny. Nie wiem czy to standard w enduro, ale dobrze byłoby gdyby mogły nim jeździć dwie osoby. Do tej pory – nie wiedząc za wiele o motocyklach znalazłam tego typu oferty lecz nie wiem czy spełniają one oczekiwane przeze mnie kryteria – gdybyście mogli ocenić poniższe motocykle pod tym kątem lub zaproponować inne model, byłoby to bardzo pomocne. Z góry dziękuję. Myślałam o Kawasakii KLE 500 – jednak waży on 200 kg. I nie wiem czy to jego jedyna wada. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1844333 Znalazłam również: SUZUKI DRZ 400SM http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-DRZ-400-SM-20...=item2559aae920 jednak to określają jako supermoto – nie mam pojęcia co to znaczy – ale jeśli dałoby się zamienić koła/opony na bardziej terenowe… to wizualnie nie widzę przeciwwskazań aby wpaść nim do lasu???? SUZUKI DRZ 400S http://www.moto.allegro.pl/item1033819171_..._s_6000_km.html YAMAHA WR 450 http://cgi.ebay.co.uk/2004-Yamaha-WR-450-F...=item5d285aadf8 KAWASAKI KLX 450 http://cgi.ebay.co.uk/klx-450r-enduro-kawa...=item439eea2953 BMW http://cgi.ebay.co.uk/BMW-G450-G450X-09-RE...=item414f593f9d YAMAHA XT660 http://moto.allegro.pl/item1034780658_yamaha_xt_600.html Nie wiem też na jak stare/z jak dużym przebiegiem motocykle opłaca się rozważać? Co myślicie? Co radzicie?? Kwota jaką chciałbym przeznaczyć to około 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Ahoj, W dniu dzisiejszym rozpoczęłam kurs na kategorię A. Jakiś czas potrwa zanim go zakończę, jednak chciałabym zacząć szukać już własnego jednoślada. Niestety nie wiele wiem o motocyklach, prosiłabym więc Was o radę i wyrozumiałość gdybym pytała o rzeczy oczywiste. Szukam motocykla, typu enduro – co rozumiem, że można nim jeździć po bezdrożach jak i po ulicach (możliwość rejestracji ). Zależy mi, aby móc się wybrać takim motocyklem w dość długie trasy rzędu tysiąca km których znaczna część może wieść po szutrach etc. Znajomy twierdzi, że wtedy motocykl musi mieć większą pojemność, co jak sądzę przekłada się na moc i ciężar pojazdu. I tu problem – ja szukam czegoś niedużych rozmiarów/wagi. Więc jeśli faktycznie długie trasy wymagają większej pojemności to może istnieje złoty środek pomiędzy pojemnością a wagą??? Z uwagi, iż chciałabym jeździć na dłuższych trasach fajnie byłoby jakby motocykl był również w miarę ekonomiczny. Nie wiem czy to standard w enduro, ale dobrze byłoby gdyby mogły nim jeździć dwie osoby. Do tej pory – nie wiedząc za wiele o motocyklach znalazłam tego typu oferty lecz nie wiem czy spełniają one oczekiwane przeze mnie kryteria – gdybyście mogli ocenić poniższe motocykle pod tym kątem lub zaproponować inne model, byłoby to bardzo pomocne. Z góry dziękuję. Myślałam o Kawasakii KLE 500 – jednak waży on 200 kg. I nie wiem czy to jego jedyna wada. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1844333 Znalazłam również: SUZUKI DRZ 400SM http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-DRZ-400-SM-20...=item2559aae920 jednak to określają jako supermoto – nie mam pojęcia co to znaczy – ale jeśli dałoby się zamienić koła/opony na bardziej terenowe… to wizualnie nie widzę przeciwwskazań aby wpaść nim do lasu???? SUZUKI DRZ 400S http://www.moto.allegro.pl/item1033819171_..._s_6000_km.html YAMAHA WR 450 http://cgi.ebay.co.uk/2004-Yamaha-WR-450-F...=item5d285aadf8 KAWASAKI KLX 450 http://cgi.ebay.co.uk/klx-450r-enduro-kawa...=item439eea2953 BMW http://cgi.ebay.co.uk/BMW-G450-G450X-09-RE...=item414f593f9d YAMAHA XT660 http://moto.allegro.pl/item1034780658_yamaha_xt_600.html Nie wiem też na jak stare/z jak dużym przebiegiem motocykle opłaca się rozważać? Co myślicie? Co radzicie?? Kwota jaką chciałbym przeznaczyć to około 10 tys. Witaj. Gratulacje za pomysł zrobienia prawka KAT. A na początku i szybkiego zdania egzaminu. Co do moto to musisz coś więcej napisać, np jakie sa "Twoje gabaryty :wink: " to bardzo ważne. Generalnie przy założeniach Twoich to kolega wg mnie ma racje. Jak chcesz robić wiele km w traskach to moto powinno być trwałe, niewysilone mocą ( 45-55KM przy 200 kg to uwierz nie jest nic dzikiego ale daje już rade)= długowieczne, mało awaryjne i mało kosztowne w utrzymaniu, dające w miarę przyzwoitą dynamikę i nie męczące sie przy prędkościach "szosowych". Sądze że nie masz parcia na jak największa moc, chcesz jeździć bez szaleństw....? Jesli tak to myślę, ze trzeba koło 600 cm3 sie kręcić. Odrzuć wszytskie DRZ, WR, EXC, CRF itp. To są wysilone sprzęty (no może mnie S-ka DRZ) do ostrzejszego latania w trudniejszym terenie, często kosztowne w utrzymaniu, wymagajęce częstych serwisów, wymian spraw eksploatacyjnych, dość twarde, niewygodne siedzenia itp Totalnie nie nadające sie na trasy. Sądze, ze trzeba sie pogodzić z masą +/- 200 kg, poszukać czegoś wygodniejszego, z "guzikiem" o przyzwoitej dzielności w terenie. Opony soie sama dobierzesz bo to jest ważne Jak niewysoką jesteś osóbką to moze XT 600 , BMW F650... Ten KLE - nie mam pojęcia , zresztą na temat KAW nie mam zdania- doświadczenia. Ale to akurat sprzety na szose, można kupić ładny, nie zniszczony sprzęt co może długo polatać. Założyć sensowne oponki i na szuterek też wjedziesz. Możesz wziąć pod uwagę np Honde Transalp- można kupić tanio i też fajnie polatać. Stare sprawdzone, niewysilone sprzety. Sądzę, ze dla turystyki motocyklowej z małą domieszką lekkiego OFF to będzie lepszy wybór z uwagi na komfort podrózy jak i eksploatację (upierdliwość i koszty) Ale pewnie wiele innych, ciekawych propozycji tu padnie. Pzdr Edytowane 13 Maja 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajakson Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Mam jakieś 170 cm a masa ciała to 54 kg. Transalp jest wielki-nie wiem czy bym go podniosła przy wywrotce - Myślałam że znajdzie się jakaś 400 setka poniżej 140 kg którą można by pojeździć poza asfaltem w europie? Najwyżej wybiorę się na siłownie i poćwiczę dźwiganie ;) W każdym razie bardzo dziękuję za odpowiedź i radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Możecie mi Panowie powiedzieć coś o tym konkretnym motocyklu ? http://allegro.pl/item1027418957_yamaha_xt...ednosladow.html Poważnie zastanawiam się nad jego kupnem tylko nie za bardzo wiem czy wszystko ok. Nie znam się na tych sprzętach i nie wiem co powinno być a co nie.Wydaje mi się,że powinien mieć tarczę z tyłu a nie bęben. Tak wizualnie go oceńcie czy warto go zobaczyć na żywo i się nim interesować. Edytowane 13 Maja 2010 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.