Strzalek Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam, jestem tu nowy. I z góry przepraszam za błędy ortograficzne. Mam 14 lat i chę zmienic mojego staruszka simsona s51 na suzi dr 125. Mam 175cm wzrostu i waze 65kg czy to moto bedzie dla mnie odpowiednie?? Zastanawiam się równierz nad dt 80. Mam do dyspozycji 4000zł. Co wybrac ewentualnie jakieś inne propozycje. Prosze coś o tych motorach powiedziec bo jestem zielony w tych sprawach. Jak na razie na enduro jeździłem 2 razy (kawasaki kmx 125 kolegi z forum Pawelmlody :buttrock: ) i bardzo mi się to spodobało. Prosze o powazne odpowiedzi. Pozdrawiam marcin_bajon.Dr szybko Ci sie znudzi ale za to jest bardzo taniutkie w eksploatacji i niezawodne.Z powyższych wybrałbm DT ale 125 nie 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Dr szybko Ci sie znudzi ale za to jest bardzo taniutkie w eksploatacji i niezawodne.Z powyższych wybrałbm DT ale 125 nie 80Jesli jestes kumaty to radze kupic coś na zapas(moc),KDX 125 lub CRM,nie są wyżyłowane a moc wystarczająca i zawjeszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_bajon Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Wolałbym coś z cztero-pakówpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 (edytowane) w DR 125 masz duza szanse ze zdechnie ci skrzynia, bo nie naleza do katorgoodpornych , koles to juz przerabial w swojej dr 125 i 350 + glowice , czteropaki jada od 250 ccm a 2T od 125 - przejechalem sie kiedys na DT 125 i calkiem fajne moto nie sadzilem ze takie zrywne , mialem wrazenie ze zrywniejsza od dr 350 Edytowane 30 Grudnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexio Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Witam ! Szukam czegos na poczatek w temacie motocrossu, narazie smigalem tylko asfaltem ale jak widac sie zlamalem :notworthy: Na crossie jezdzilem tylko na kursie na prawo jazdy wiec jestem dosyc zielony w temacie. Zastanawialem sie nad YZ125 ew KX125, dadza rade pociagnac sensownie chlopa ponad 100kg ? Druga rzecz - z tego co widze to motocykle te sa w duzej czesci bez homologacji (swiatel, kierunkowskazow etc ). Mieszkam w terenie dosyc zurbanizowanym i chcac posmigac w terenie musze liczyc sie z dojazdami po nascie-dziesiat km po drogach publicznych - jak to u was wyglada ? przejmowac sie tym wogole czy jezdzic bez tablic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Witam Kolege :notworthy:Co do jazdy na crossie, to nie wiem gdzie na prawku daja jezdzic crossem, raczej enduro :rolleyes: 125cc w 2t bedzie dla Ciebie super, tylko z racji ze jak widze jezdzisz na dosc duzym szosowym 4t, z duzym momentem obrotowym, na poczatku bedzie Ci sie dziwnie jezdzilo.Kolesia 100kg - pociagnie :)Co do homologacji...Cross to cross, i jezdzi sie nim zasadniczo po torze, wiec homologacja nie jest poprostu potrzebna. Wiekszosc ludzi wrzuca na przyczepke, albo dojezdza w terenie. Mozna oczywiscie kupic kit homologacyjny, ale tylko do nowego motocykla.Dojazdy Nascie-Dziesiat kilometrow po asfalcie odpadaja - zarzniesz silnik, a opony trzeba bedzie zmienac co 3tyg :biggrin:Jesli jednak sie uprzesz, dla swojego wlasnego dobra wykup OC na motocykl. A nie myslales o enduro?W tym wieku na zostanie czolowym zawodnikiem troche pozno, a swietnie bawic sie w terenie, mozna i na enduro ( ktorym mozna swoja droga na tor wyskoczyc ;)). Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 No a moze jakies Hard Enduro np: Huska WR 125 albo KTM EXC 125 to prawie jak wyczynowe crossy ale mozna je zarejestrowac :biggrin: .pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 ale poarenascie paredziesiat km droga na wyczynowej secie to sie mija z celem , nie dosc ze zre paliwa a zbiornik paru litrowy, to jeszcze po 3 miesiacach musial by robic remont. Myslke ze takie cus jak EXC,WR itp 400+ , albo nieco lajtowe Dr 350 , KLX 200 - 300 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexio Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Hehe, roznica pomiedzy crossem a enduro nadal wydaje mi się dosyć mglista, zresztą nawet na stronach producentów ciężko było mi się doszukać jednorodnego nazewnictwa :icon_mrgreen: W kazdym razie prawdę piszecie, cross mija sie z celem jezeli mialbym sie nim tarabanic przez pol miasta, enduro wydaje się pod tym względem praktyczniejsze. Z drugiej strony nie chcę wymienić obecnego moto a jedynie zaopatrzyć się w sprzęt w którym będę mógł wyjechać w teren, dlatego szukam raczej czegoś bardziej terenowo-szosowego niż szosowo-terenowego. Popatrzylem wiec sobie jeszcze raz po tym co mozna kupic i mam nastepujacych kandydatow: 1) Suzuki DR400 2) Kawasaki KLX 450 oraz 3) Yamaha WR450F z czego Suzuki jest najbardziej przystepne cenowo i ma od razu wszystkie potrzebne swiatelka i tym podobne akcesoria, Yamaha jest przaktycznie 10k PLN drozsza + trzeba dokupic zestaw homologacyjny ( tyle mi w salonie powiedzieli ). Mniej więcej wiem czego sie można spodziewać po Suzuki ( miałem GSa :icon_razz: ) i Yamasze, natomiast niewiele wiem o Kawie wiec wszelkie info mile widziane. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Szczerze mowiac, nie wiem po co Ci wyczynowe 4t, jakim z pewnoscia jest WR 450F.DRZ 400 bedzie duzo lepszym wyborem. To dosc uniwersalny motocykl o bardzo dobrym zawieszenie, mocnym silniku, i stosunkowo niskiej masie.Roznic miedzy crossem a enduro jest wiele ale podstawowe:Cross - brak homologacji, enduro ja ma, w czego efekcie cross jest pozbawiony jakiegokolwiek oswietlenia, oraz cewek swietlnych, stacyjki, akumulatora (zreszta tego ostatniego wiekszosc hard enduro tez nie ma :D)Zestrojenie zawieszen, silnika, rozmiar kola tylnego (19' w crossach).Mozna by tak wymieniac, ale roznice sa widoczne.Ps. Motocykl nowy z salonu? To juz lepiej sciagnij ze stanow rocznik powiedzmy 06' i bedziesz dobrych PARE tys do przodu, co z pewnoscia wydasz na kompletny stroj, ktory pozwoli zadbac o Twoje bezpieczenstwo :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Cross jako enduro jak najbardziej,choćby ktm exc 450 pełna homologacja z full wypasem z rodu typowego crossa(SX 450),skrzynia 6 biegowa idealna w teren i dobra na tor,zawieszenie idealne pod każdym względem(tu i tu),kopka i rozrusznik,waga moc itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Ale mozna sie doszukac wielu roznic miedzy EXC a SX, wiec jednak cross do enduro to nie jest ;)Ale w gruncie rzeczy to dziala w obie strony, wiec i crossem polatasz w terenie, i enduro na torze :bigrazz: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zgadzam sie jednak exc to najlesze enduro wśród cross i najlepszy cross wśród enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 klx 450 chyba dopiero co wszedl na rynek , nie sadze abys duzo sie o nim dowiedzial , z tego co wiem silnik od KXF 450. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 klx 450 chyba dopiero co wszedl na rynek , nie sadze abys duzo sie o nim dowiedzial , z tego co wiem silnik od KXF 450.Podobno mieli mało czasu i jest troche niedopracowany,ale może to tylko plotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.