DominikK Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 (edytowane) Czesc i czolem Pozbylem się z bólem serca swojej Magny i szukam następcy. Na chwilę obecną kandydatów mam dwóch: Suzuki DR 650 1993 rok oraz Honda Transalp 1987 r. Na zdjęciach stan podobny, cena ta sama, 6 lat różnicy. Linki: Transalp oraz DR Co brac mlodsze czy Honde ;-) a moze Kawasaki Pozdrawiam Domin Edytowane 13 Czerwca 2009 przez DominikK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Do jazdy na codzien i traski lepiej trampka. W ogole single obudowane w palstikach to nieporozumienie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marasu Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam wszystkich! Pozwólcie że się trochę rozpisze , ponieważ jestem tu nowy.Od razu uprzedzam temat jest trochę zawiły i nie wiedziałem gdzie go umieścić więc proszę o wyrozumiałość. Tak więc mam na imię Marek mam 15 lat bla bla bla i od dziecka jeżdżę motorami. Oczywiście wszystko zaczęło się od Ogara 200 po czym był Cpi SM 50 a teraz śmigam Yamahą Dt 50r. Na yamaszce jeżdżę wystarczająco dobrze jest ona w pełni odblokowana posiada sportowy wydech i muszę przyznać ze ma kopa większego od nie jednej 125-tki. Ale do rzeczy..Chodzi o to, że pomimo że mój motorek sprawuję się znakomicie postanowiłem przesiąść się na jakiś motor 125. I oto pytanie: co mam wybrać?? Teren tak samo fascynuje mnie jak śmiganie po drodze asfaltowej Smile więc albo enduro albo sm. cross nie ponieważ chcę coś co mógłbym zarejestrować 125/50. Z obydwoma typami miałem do czynienia (enduro i sm) i w sumie stwierdzam, że enduro chyba lepsze bo wjedziesz w tym i na droge i w teren. Ale jak np pojechałem w trasę (50km) yamaha to nie było tak różowo.. Tak wiec chce kupić sobie 125 i mam 3 typy HUSQVARNE WR, WRE, SM lub ewentualnie YAMAHE DT 125 SM. Mam tylko 160cm ale dosiadam już spokojnie wysokie motory, bo mam wprawę. Więc tym proszę się nie kierować.. z ktm-a zrezygnowałem, ponieważ jest drogi często trzeba coś wymieniać i ciężko jeśli gdzieś w trasę z nim.. po prostu nie ;p aha i mój budżet po sprzedaniu yamahy będzie opiewał na gdzieś 7-8 tys proszę o pomoc szczegółowe wyjaśnienia i opisy każdego z motocykli! pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Dominikk smiało bierz DR 650, niebedziesz załował. Te kawasaki jest dość mało spotykane i moze byc problem z niektórymi częsciami. Trampek ma już swoje lata, i jest to moto turystyczny wiec napewno ma juz nahulane kilometrów. Bierz DRke i niebedziesz załował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 (edytowane) Kawa to zwykla obudowana KLR 650 , ale o plastikach zapomnij jesli polamiesz , Starte DR to czesto kupa problemow , maja sporo wad wrodzonych . Tampek zrobi bez zagladania do silnika spokojnie 150 200 tys km , ale do offroad to nie bardzo , glownie szutry i drogi polne . ale rocznikowo to zabytek , nie ma czegos mlodszego ? Edytowane 15 Czerwca 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 mam kolejny problem :banghead: Nastał czas kiedy musze zejsc z motorku ojca i sie usamodzielnic :crossy: w najblizszym czasie musze kupic jakies moto no i nie wiem co wybrac :icon_rolleyes: wczesniej miałem honde cr 125 97' co szczeze mówiac nie byla ona w dobrym stanie :icon_razz: przez ok 3 miesiace , zadko ale czasami wyskakiwałem pojezdzic motorem ojca yz250f 07' No i mój problem jest taki iz nie wiem czy kupic 125 2t ze wzgledu na prostrza budowe silnika i tansze czesci czy przychylic sie do jakiegos 250 4t lub 250 2t:?? :rolleyes: No i to są motorki które mam na oku: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1358952 http://moto.allegro.pl/item661274916_honda...r_2004_rok.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1330474 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1337664 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1353408 http://moto.allegro.pl/item666548680_honda...da_125_450.html http://moto.allegro.pl/item661006961_yz_12...m_kx_sx_wr.html Prosze o szybka pomoc bo sam nie jestem w stanie zdecydowa :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuwek Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 (edytowane) kamis-a widze podałes nam motorki roznego rodzaju. od 2t po 4t. zdecyduj sie jaki chcesz - na las ?? tor ?? hopki ?? piaski ? podałes link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1337664 moge powiedziec ze ten motor jest sprowadzony a jego wlasciciel nie wie nic na temat tłoka i zaworów, trzeba wymienic tylni klocek hamulcowy a nie wiem czy nawet nie tarcze. przypatrz sie ze obręcz koła tylniego jest lekko wgięta z góry (moze ktos wyjasnic jak mogl takie cos zrobic ?? :O) poza tym gosc wyjasnia ze reszta rzeczy w motocylku prawidlowa - odpala bez problemow, rama nie spawana, biegi chodzą itd. przypuszczam ze po zakupie trzeba dolozyc lekko 2 tysiaki zeby go doprowadzic do stanu, bo gosc cos za tanio chce sprzedac. aha akrapovic ktory posiada gosc i dorzuca do motoru za frajer jest końcówką wydechu. Edytowane 21 Czerwca 2009 przez stuwek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam szukam motocykla tak do 6 tyś. Ma byc to Enduro 125 ostatecznie supermoto. Dlatego proszę o pomoc bo jestem ciemny. Kto się zna niech pisze też na gg. Chodzi o taki żeby posiadał: 1.Światła 2.Kierunkowskazy 3.Zarejstrowany 4.2 osobowy 5.Zegary i najlepiej 2suw żeby miał min. ze 30km, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam szukam motocykla tak do 6 tyś. Ma byc to Enduro 125 ostatecznie supermoto. Dlatego proszę o pomoc bo jestem ciemny. Kto się zna niech pisze też na gg. Chodzi o taki żeby posiadał: 1.Światła 2.Kierunkowskazy 3.Zarejstrowany 4.2 osobowy 5.Zegary i najlepiej 2suw żeby miał min. ze 30km, pozdrawiam. Yamaha DT125 np.: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1268644 Kawasaki KMX125 np.: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1356453 Honda CRM125 np.: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1058806 Aprilia RX125 np.: http://www.allegro.pl/item661630413_aprili...n_2t_power.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 kamis-a widze podałes nam motorki roznego rodzaju. od 2t po 4t. zdecyduj sie jaki chcesz - na las ?? tor ?? hopki ?? piaski ? kumam czacze i wiem o co chodzi :flesje: jakbym chciał moto do lasu to bym kupił enduro :icon_razz: a mój problem jest taki iż nie wiem czy dobrze mi zrobi przesiadka z 4t na 2t bo czesto bywa na odwrót kamis-a widze podałes nam motorki roznego rodzaju. od 2t po 4t. zdecyduj sie jaki chcesz - na las ?? tor ?? hopki ?? piaski ? kumam czacze i wiem o co chodzi :flesje: jakbym chciał moto do lasu to bym kupił enduro :icon_razz: a mój problem jest taki iż nie wiem czy dobrze mi zrobi przesiadka z 4t na 2t bo czesto bywa na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Z mila checia bym przygarnal jakąś ćwiartkę w 4t z tym, i jedyne co na mysl przychodzi to wr250f KTM odpada, Nie wiem jak z Kawą i Suzuki. Fundusz jakim dysponuję to 8500zł. Wiem, że szału nie ma, ale na więcej mnie nie stać. Najchętniej jeśli ktoś zaufany z forum miałby się rozstawać ze swoim sprzętem. Oczywiście motek z homologacją. Mam pytanie : Jak się ten sprzęt przedstawia ? http://allegro.pl/item661676499_kawasaki_klx_300r.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Z mila checia bym przygarnal jakąś ćwiartkę w 4t z tym, i jedyne co na mysl przychodzi to wr250f KTM odpada, Nie wiem jak z Kawą i Suzuki. Fundusz jakim dysponuję to 8500zł. Wiem, że szału nie ma, ale na więcej mnie nie stać. Najchętniej jeśli ktoś zaufany z forum miałby się rozstawać ze swoim sprzętem. Oczywiście motek z homologacją. Mam pytanie : Jak się ten sprzęt przedstawia ? http://allegro.pl/item661676499_kawasaki_klx_300r.html Motorek fajny, klx 300 to naprawde kozacki motor, jednak jest z nim ten problem ze jest go bardzo mało i może pojawić się problem z częsciami. Ja na Twoim miejscu rozejrzał bym się za RMZ 250 i KXF 250. Np. http://moto.allegro.pl/item662141773_suzuk..._rm_crf_cr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 jednak jest z nim ten problem ze jest go bardzo mało i może pojawić się problem z częsciami. Ja na Twoim miejscu rozejrzał bym się za RMZ 250 i KXF 250. Stanowczo zaprzeczam co do braku części do klx 300!! PO za tym rmz i kxf nie mają homologacji serwient chce z homologacją :) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Prosze o opinnie na temat tego motocykla, ważne. http://moto.allegro.pl/item665432530_yamah...super_stan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 (edytowane) Prosze o opinnie na temat tego motocykla, ważne. http://moto.allegro.pl/item665432530_yamah...super_stan.html Z tych zdjęć pierwsze co można wywnioskować to fakt że ktoś jęzora nie żałował i porządnie wylizał tą DTkę :icon_mrgreen: , a tak poza tym wygląda na zadbaną ale w jakim jest stanie technicznym tego ze zdjęć nie wydumam :wink: , ale wygląda obiecująco. Stanowczo zaprzeczam co do braku części do klx 300!! PO za tym rmz i kxf nie mają homologacji serwient chce z homologacją :) No nie mają homologacji bo to crossy a KLX to enduro :wink: , poza tym zarówno RMZ jak i KXF na pewno będą mniej trwałe niż KLX, a jeśli już miała by to być crossowa ćwiara to zdecydowanie CRF,SXF albo YZF. Edytowane 23 Czerwca 2009 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.