Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Są akcesoryjne baterie(aku) do cross'ów ale co to za jazda po nocy crossem.?? Bardziej to meczy i denerwuje jak daje przyjemność bo to jak założył bym dobre światło bo nie przejechał bym 500m. Chyba że te światło tylko dla policaj to tak. A KLX 600 to taki sobie do lasu bo też nie na gonisz bo zawieszenie po moim 1 sezonie byłaby od raz na śmieci. OK 130kg, z 45km, żadna pozycja za kierownicą - wolałbym DR lub XR

Raczej klr nie klx bo klx 650 szczególnie w wresji R to całkiem terenowy motocykl i dr ma sie nijak do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej klr nie klx bo klx 650 szczególnie w wresji R to całkiem terenowy motocykl i dr ma sie nijak do niego.

Możliwe że masz racje, ale dla mnie to oba nie interesują wiec. BTW to chodziło mi o DR 600 i 650.

 

jak w husce nie powymieniasz paru rzeczy to tez bedziesz miał smietnik.....

Ja to dopiero moją huskę doprowadziłem do stanu użytkowania bo był śmietnik. A tak w ogóle to nie pisałem że bym miał śmietnik, tylko że by nadawały się na śmieci. Ale tak do polatać to oczywiście da sie rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam 16 lat potrzebuje motorka 250 4t wyczyna tak do 11tys/12tys. to jest moj pierwszy 4t wiec nie wiem jakie sa dobre. Znajomi mowia mi ze yamaha jest spoko i kawasaki a zeby z dala trzymac sie od rm-z. prosze o jakies odpowiedzi. z gory dziekuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam 16 lat potrzebuje motorka 250 4t wyczyna tak do 11tys/12tys. to jest moj pierwszy 4t wiec nie wiem jakie sa dobre. Znajomi mowia mi ze yamaha jest spoko i kawasaki a zeby z dala trzymac sie od rm-z. prosze o jakies odpowiedzi. z gory dziekuje:)

Widać jaką wiedzę mają Twoi znajomi skoro nie wiedzą że przez pierwsze lata produkcji kawasaki i suzuki to były identyczne maszyny, także ich rady traktowałbym średnio poważnie. Ogólnie w pierwszych rocznikach najlepsza była yamaha a 12 tys to właśnie taki przedział.

Edytowane przez Strzalek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać jaką wiedzę mają Twoi znajomi skoro nie wiedzą że przez pierwsze lata produkcji kawasaki i suzuki to były identyczne maszyny, także ich rady traktowałbym średnio poważnie. Ogólnie w pierwszych rocznikach najlepsza była yamaha a 12 tys to właśnie taki przedział.

 

dzieki wielkie. Wiesz wlsanie wiem ze kawasaki i suzuki to to samo bylo(bo juz nie jest) tylko jeden znajomy mial suzuki i caly czas mial problemy ze skrzynia biegow. a kawa nie wiem czy ma te sama wiec pytam.

 

 

znalazlem tez kilka yzf z homologacja co mnie bardzo cieszy bo musze dojechac z 2 kilomety po drodze zeby wjechac na tor lub ogolnie do terenu. a inne crossy raczej zardko maja homologacje. a enduro odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Do niedawna byłem przekonany że kupno motocykla 2T "to jest to".

Niestety wysokie koszty exploatacyjne i spalanie ostudziły mój zapał na tyle skutecznie ze rozgladam sie nad motocyklem enduro 4T.

 

Szukam czegos stricte do enduro, do hulania po lesie, górach, miedzy kamieniami, pionowych technicznych podjazdów i zjazdów.Zalezy mi zeby moto bylo lekki poreczne. łatwe w manewrowaniu i nie klocowate.

Generalnie o istnieniu asfaltu motocykl dowie sie tylko z opowiadan mojej TDMy, w garazu.

 

 

Mam 191 cm wiec do ziemi kopytkami bez stresu siegne. Nie uprawialem nigdy enduro-raz tylko przejechałem sie na dominatorze 650 obutym w kostki.

 

Zastanawiam sie nad dwoma sprzetami:

suzi DR350

honda XR600R

Obydwa maja około 130kg wagi.

 

Rozmawiałem z uzytkownikami dr350 i mówia ze nie bedzie stresu, aczkolwiek moto moze byc dla mnie za małe.........

Napiszcie mi prosze czy jak kupie 600ccm to nie bedzie to dla mnie droga przez mękę.

A moze macie inne propozycje?

Generalnie moto musi miec po minimum 280mm w zawiasie i nie przekraczac tych 130-135kg.

 

 

pzdr i Wesołych Świąt :D

Edytowane przez superfastmario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie moto musi miec po minimum 280mm w zawiasie i nie przekraczac tych 130-135kg

 

Z tych co napisałes to bierz xr600r jak masz kase mozesz pomyslec o xr650r,lub xr 400 pomysl tez o ttr 600 -waga 135kg a ja jestem ze swojego bardzo zadowolony.

Piszesz ze masz 191 więc napewno kawał chłopa z ciebie -dasz rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Do niedawna byłem przekonany że kupno motocykla 2T "to jest to".

Niestety wysokie koszty exploatacyjne i spalanie ostudziły mój zapał na tyle skutecznie ze rozgladam sie nad motocyklem enduro 4T.

 

Szukam czegos stricte do enduro, do hulania po lesie, górach, miedzy kamieniami, pionowych technicznych podjazdów i zjazdów.Zalezy mi zeby moto bylo lekki poreczne. łatwe w manewrowaniu i nie klocowate.

Generalnie o istnieniu asfaltu motocykl dowie sie tylko z opowiadan mojej TDMy, w garazu.

Mam 191 cm wiec do ziemi kopytkami bez stresu siegne. Nie uprawialem nigdy enduro-raz tylko przejechałem sie na dominatorze 650 obutym w kostki.

 

Zastanawiam sie nad dwoma sprzetami:

suzi DR350

honda XR600R

Obydwa maja około 130kg wagi.

 

Rozmawiałem z uzytkownikami dr350 i mówia ze nie bedzie stresu, aczkolwiek moto moze byc dla mnie za małe.........

Napiszcie mi prosze czy jak kupie 600ccm to nie bedzie to dla mnie droga przez mękę.

A moze macie inne propozycje?

Generalnie moto musi miec po minimum 280mm w zawiasie i nie przekraczac tych 130-135kg.

pzdr i Wesołych Świąt :D

lc4 sc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze sie łatwo wymienia sprzety, ale chciał bym zeby to bylo poparte jakims krotkim opisem why to moto a nie inne.

Generalnie na moto bedzie z 5-6 kzł wiec KaTeeMy i DeeRZety odpadaja w przedbiegach.

 

Nie jest ze mnie kawał chłopa jak to sugeruje kolega @mackon4089, bo przy wzroscie 191cm waze zaledwie 80 kg.Ale nie ma stresu.Dam radę.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę polecić za taką kasę tylko XR 600R ale pod warunkiem że poszukasz dobrze. Pozytywy. waga przed 130kg, kopa ma coś ok 55 km zależnie od roku, starszy motor co wytrzyma dużo jak trochę sie bedziesz zajmował nim(małe wymagania ma, i można zarejestrować jak coś. Ale właśnie te ale jak trafisz na dobry egzemplarz to GIT ale jak coś padnie to ładujesz w staruszka sporo kasy. Nie wiele można za takie pieniądze kupić z kopem, małą wagą i młodego. Coś za coś Hmm mówisz dla 2t "nie". Ja bym sie zastanowił, bo 250 ni zakatujesz szypko jak 125a i 250 to ładny power. Teraz nie ma tak że 4t to bez obsługowy, i to samo co 2t. Wiec dobrze sie zastanów czego od moto oczekujesz, skoro mówiłeś że asfaltu motor nie będzie widział.(weź pod uwage te moto co stać Cie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze sie łatwo wymienia sprzety, ale chciał bym zeby to bylo poparte jakims krotkim opisem why to moto a nie inne.

Generalnie na moto bedzie z 5-6 kzł wiec KaTeeMy i DeeRZety odpadaja w przedbiegach.

 

Nie jest ze mnie kawał chłopa jak to sugeruje kolega @mackon4089, bo przy wzroscie 191cm waze zaledwie 80 kg.Ale nie ma stresu.Dam radę.

 

pzdr

za 6-7 kzł jak dobrze poszukasz znajdziesz dobre lc4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...