Sidi Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 miałęm DR-ke tą mniejszą:] to tak wymieniałem: tłok , zawory , 2 razy regeneracja wałka i dźwigienek ( w przeciągu 5 miesięcy) i kupione dźwigienki i wałek. Ale nie było kozaka w teren:] KMX , MTX , KODIAK 350 nie miały szans w terenie;] jednak te awarie mozna wytlumaczyc ostrym dojezdzaniem w terenie i na kole. dawałem rade nawet za Huską TE 610 :icon_mrgreen: WG mnie DR jest bardzo dobrym choć niedocenionym motocyklem enduro , Po naprawde dużym piasku prowadziła sie bajecznie , na błocie/wodzie nie traciła stabilności lani nic z tych rzeczy Nie sprzedawałbym jej gdyby nie to ze zraziłem sie do niej troche naprawami, Przed sprzedażą zrobiłem jak najlepiej DR no i poszła w świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Ile tak 125 enduro....albo soft enduro :)) by wytrzymała bez naprawy przy mocnej jezdzie...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 (edytowane) Ile tak 125 enduro....albo soft enduro :)) by wytrzymała bez naprawy przy mocnej jezdzie...?? Mysle że po 2 sezonach powinno sie zajrzeć czy coś sie tam dzieje w środku i w jakim jest stanie :) Oczywiście mowa o moto po remonciku. Edytowane 14 Lutego 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 miałęm DR-ke tą mniejszą:] to tak wymieniałem: tłok , zawory , 2 razy regeneracja wałka i dźwigienek ( w przeciągu 5 miesięcy) i kupione dźwigienki i wałek. Ale nie było kozaka w teren:] KMX , MTX , KODIAK 350 nie miały szans w terenie;] jednak te awarie mozna wytlumaczyc ostrym dojezdzaniem w terenie i na kole. dawałem rade nawet za Huską TE 610 :icon_mrgreen: WG mnie DR jest bardzo dobrym choć niedocenionym motocyklem enduro , Po naprawde dużym piasku prowadziła sie bajecznie , na błocie/wodzie nie traciła stabilności lani nic z tych rzeczy Nie sprzedawałbym jej gdyby nie to ze zraziłem sie do niej troche naprawami, Przed sprzedażą zrobiłem jak najlepiej DR no i poszła w świat A czy przy regeneracji głowicy, rozebrałeś silnik i zobaczyłeś w jakim stanie jest pompa oleju? Bo w DRach niema sensu robić samej głowicy, trzeba rozbierać silnik i wymienić pompe. dbac o olej, najlepiej sprawdzać po każdej jeździe. Ja do swojej mam wlane więcej oleju i wszystko smiga jak malina. Gdy by była trochę mocniejsza, to bym sobie ją zostawił. 2T przy naprawde ostrej katurdze myśle ze wytrzyma z 2 sezony jeśli to jest Endurko. Bo hart niewiem czy wytrzymało by 2 sezony jeśli moto dosiadał by naprawde dobry rider. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 (edytowane) To chyba kupie jakąś 125 enduraka:))..co polecacie??.....taka powiedzmy mtx ... fajnie wyrywa??...możę jechać nawet te 120 byle by miała fajnego buta:)) http://moto.allegro.pl/item547303782_kawasaki_kl_250.html Co myslicie o tym?? Troche mało KM bo mz juz na chacie mam ale ja chcialem cos mocniejszego...:) Edytowane 14 Lutego 2009 przez andre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidi Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 A czy przy regeneracji głowicy, rozebrałeś silnik i zobaczyłeś w jakim stanie jest pompa oleju? Bo w DRach niema sensu robić samej głowicy, trzeba rozbierać silnik i wymienić pompe. dbac o olej, najlepiej sprawdzać po każdej jeździe. Ja do swojej mam wlane więcej oleju i wszystko smiga jak malina. Gdy by była trochę mocniejsza, to bym sobie ją zostawił. 2T przy naprawde ostrej katurdze myśle ze wytrzyma z 2 sezony jeśli to jest Endurko. Bo hart niewiem czy wytrzymało by 2 sezony jeśli moto dosiadał by naprawde dobry rider. tylko ze moja była dojeżdżana ostro i wcale sie nie dziwie ze były problemy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 2T przy naprawde ostrej katurdze myśle ze wytrzyma z 2 sezony jeśli to jest Endurko. Bo hart niewiem czy wytrzymało by 2 sezony jeśli moto dosiadał by naprawde dobry rider. Hard enduro 125 2t raczej co sezon. Mówimy tutaj o np exc 125 który ma mocy prawie tyle co wyczynowy sx. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRA Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Witam możecie coś powiedzieć o tym moto wady zalety? I oblukać tego linka i powiedzieć coś o tym sprzęcie? Mogę mieć tą suze za 3 tys. http://moto.allegro.pl/item556075673_suzuk...odna_uwagi.html lub tej yamaszce? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1145955 Która oferta wydaję się być atrakcyjniejsza? Edytowane 15 Lutego 2009 przez GÓRA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) koles ostatnio kupil taki tylko ze RM 250 , ogolnie jak to stary cross nie uogolniam tu firmy , tylko typ motocykla . Wszystko trzyma sie na "drutach" , kopka , dzwignia hamulca noznego lataja jak zyd po pustym sklepie , tlumik oderwany na spawach mocujacych do ramy , instalacja zaplonowa latana w 3 miejscach na szybkiego , cewka zaplonowa zwisa jak psu jajca i zeby byla masa musielismy kombinowac z zamocowaniem do ramy , gaznik cieknie , przedniego hamulca nie ma . Fakt ze ciagnie dosc ladnie i nie spala duzo. Przygotuj sie na podobny widok - stare enduro sa czesto ostro dobite , a cross tymbardziej. Osobiscie wolal bym tego YZ , ale to chyba nie jest 2000 r , musisz ogladnac i porownac Edytowane 15 Lutego 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRA Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) koles ostatnio kupil taki tylko ze RM 250 , ogolnie jak to stary cross nie uogolniam tu firmy , tylko typ motocykla . Wszystko trzyma sie na "drutach" , kopka , dzwignia hamulca noznego lataja jak zyd po pustym sklepie , tlumik oderwany na spawach mocujacych do ramy , instalacja zaplonowa latana w 3 miejscach na szybkiego , cewka zaplonowa zwisa jak psu jajca i zeby byla masa musielismy kombinowac z zamocowaniem do ramy , gaznik cieknie , przedniego hamulca nie ma . Fakt ze ciagnie dosc ladnie i nie spala duzo. Przygotuj sie na podobny widok - stare enduro sa czesto ostro dobite , a cross tymbardziej. Osobiscie wolal bym tego YZ , ale to chyba nie jest 2000 r , musisz ogladnac i porownac Dziękuję za odzew mniej więcej nakreśliłeś mi to tak i powiem ci, że chyba jednak za stare moto dla mnie tym bardzie, że jestem kompletnym laikiem i nie mam pojęcia o nawet drobnych naprawach w silniku czy wymianach i będę szukał czegoś nowszego. Co do tej yamaszki to jak patrzyłem na youtube to plastiki takie same są to chyba jest rocznik 2000. :bigrazz: Za wszelkie inne porady odnośnie tej yamahy będę bardzo wdzięczny. Edytowane 15 Lutego 2009 przez GÓRA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Dziękuję za odzew mniej więcej nakreśliłeś mi to tak i powiem ci, że chyba jednak za stare moto dla mnie tym bardzie, że jestem kompletnym laikiem i nie mam pojęcia o nawet drobnych naprawach w silniku czy wymianach i będę szukał czegoś nowszego. Co do tej yamaszki to jak patrzyłem na youtube to plastiki takie same są to chyba jest rocznik 2000. :bigrazz: Za wszelkie inne porady odnośnie tej yamahy będę bardzo wdzięczny. takie same są też w 97 i 98 i 99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Jak będziesz na miejscu oglądać Yamahe zobacz na nr ramy;) 10 liczba/litera oznacza rok produkcji. W necie o tym dużo inf. znajdziesz;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRA Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Aha nie wiedziałem Strzałek dzięki za uświadomienie. :icon_biggrin: Jednak odpuszczam tą yamahe rano się z kolesiem umawiałem na jutro na oględziny a on mi teraz pisze może przytoczę dosłownie "sluchaj jest taka sprawa ona w tej chwili nie odpala bo potrzebne sa jej nowe uszczelniacze jak bardzo bys chcial zobaczyc jak ona jezdzi przed kupnem to bym musial wymienic uszczelniacze, chociaz nie wiem czy jest sens bo przy wymianie lozysk trzeba bedzie tez wymienic uszczelniacze" Ciężki orzech do zgryzienia z tymi motorami. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Aha nie wiedziałem Strzałek dzięki za uświadomienie. :icon_biggrin: Jednak odpuszczam tą yamahe rano się z kolesiem umawiałem na jutro na oględziny a on mi teraz pisze może przytoczę dosłownie "sluchaj jest taka sprawa ona w tej chwili nie odpala bo potrzebne sa jej nowe uszczelniacze jak bardzo bys chcial zobaczyc jak ona jezdzi przed kupnem to bym musial wymienic uszczelniacze, chociaz nie wiem czy jest sens bo przy wymianie lozysk trzeba bedzie tez wymienic uszczelniacze" Ciężki orzech do zgryzienia z tymi motorami. :banghead: Nie przejmuj sie, ja na wydanie miałem 6 razy tyle co Ty i motocykla też szukałem spory czas a niby taki wybór na allegro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GÓRA Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam dziś byłem oglądać motory u kolesia co je sprowadza z Holandii. Oglądałem jedną 125 yz z 2006 roku i honde crf 250 z 2007. Koleś mi doradzał honde bo mówi, że przy mojej wadze 90 kilo bedę się meczył na tej yz bo będę musiał cały czas ją trzymać na obrotach najwyższych czy jakoś tak. Co wy sądzicie o tym? Dodam, żę nie miałem w życiu własnego moto. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.