Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

miałęm DR-ke tą mniejszą:] to tak wymieniałem: tłok , zawory , 2 razy regeneracja wałka i dźwigienek ( w przeciągu 5 miesięcy) i kupione dźwigienki i wałek. Ale nie było kozaka w teren:] KMX , MTX , KODIAK 350 nie miały szans w terenie;]

jednak te awarie mozna wytlumaczyc ostrym dojezdzaniem w terenie i na kole.

dawałem rade nawet za Huską TE 610 :icon_mrgreen:

WG mnie DR jest bardzo dobrym choć niedocenionym motocyklem enduro ,

Po naprawde dużym piasku prowadziła sie bajecznie , na błocie/wodzie nie traciła stabilności lani nic z tych rzeczy

Nie sprzedawałbym jej gdyby nie to ze zraziłem sie do niej troche naprawami,

Przed sprzedażą zrobiłem jak najlepiej DR no i poszła w świat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tak 125 enduro....albo soft enduro :)) by wytrzymała bez naprawy przy mocnej jezdzie...??

 

Mysle że po 2 sezonach powinno sie zajrzeć czy coś sie tam dzieje w środku i w jakim jest stanie :) Oczywiście mowa o moto po remonciku.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałęm DR-ke tą mniejszą:] to tak wymieniałem: tłok , zawory , 2 razy regeneracja wałka i dźwigienek ( w przeciągu 5 miesięcy) i kupione dźwigienki i wałek. Ale nie było kozaka w teren:] KMX , MTX , KODIAK 350 nie miały szans w terenie;]

jednak te awarie mozna wytlumaczyc ostrym dojezdzaniem w terenie i na kole.

dawałem rade nawet za Huską TE 610 :icon_mrgreen:

WG mnie DR jest bardzo dobrym choć niedocenionym motocyklem enduro ,

Po naprawde dużym piasku prowadziła sie bajecznie , na błocie/wodzie nie traciła stabilności lani nic z tych rzeczy

Nie sprzedawałbym jej gdyby nie to ze zraziłem sie do niej troche naprawami,

Przed sprzedażą zrobiłem jak najlepiej DR no i poszła w świat

 

A czy przy regeneracji głowicy, rozebrałeś silnik i zobaczyłeś w jakim stanie jest pompa oleju?

Bo w DRach niema sensu robić samej głowicy, trzeba rozbierać silnik i wymienić pompe. dbac o olej, najlepiej sprawdzać po każdej jeździe. Ja do swojej mam wlane więcej oleju i wszystko smiga jak malina.

Gdy by była trochę mocniejsza, to bym sobie ją zostawił.

 

2T przy naprawde ostrej katurdze myśle ze wytrzyma z 2 sezony jeśli to jest Endurko. Bo hart niewiem czy wytrzymało by 2 sezony jeśli moto dosiadał by naprawde dobry rider.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba kupie jakąś 125 enduraka:))..co polecacie??.....taka powiedzmy mtx ... fajnie wyrywa??...możę jechać nawet te 120 byle by miała fajnego buta:))

 

http://moto.allegro.pl/item547303782_kawasaki_kl_250.html

 

Co myslicie o tym??

Troche mało KM bo mz juz na chacie mam ale ja chcialem cos mocniejszego...:)

Edytowane przez andre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy regeneracji głowicy, rozebrałeś silnik i zobaczyłeś w jakim stanie jest pompa oleju?

Bo w DRach niema sensu robić samej głowicy, trzeba rozbierać silnik i wymienić pompe. dbac o olej, najlepiej sprawdzać po każdej jeździe. Ja do swojej mam wlane więcej oleju i wszystko smiga jak malina.

Gdy by była trochę mocniejsza, to bym sobie ją zostawił.

 

2T przy naprawde ostrej katurdze myśle ze wytrzyma z 2 sezony jeśli to jest Endurko. Bo hart niewiem czy wytrzymało by 2 sezony jeśli moto dosiadał by naprawde dobry rider.

 

 

tylko ze moja była dojeżdżana ostro i wcale sie nie dziwie ze były problemy;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2T przy naprawde ostrej katurdze myśle ze wytrzyma z 2 sezony jeśli to jest Endurko. Bo hart niewiem czy wytrzymało by 2 sezony jeśli moto dosiadał by naprawde dobry rider.

Hard enduro 125 2t raczej co sezon. Mówimy tutaj o np exc 125 który ma mocy prawie tyle co wyczynowy sx.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam możecie coś powiedzieć o tym moto wady zalety? I oblukać tego linka i powiedzieć coś o tym sprzęcie? Mogę mieć tą suze za 3 tys.

 

http://moto.allegro.pl/item556075673_suzuk...odna_uwagi.html

 

 

lub tej yamaszce?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1145955

 

Która oferta wydaję się być atrakcyjniejsza?

Edytowane przez GÓRA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles ostatnio kupil taki tylko ze RM 250 , ogolnie jak to stary cross nie uogolniam tu firmy , tylko typ motocykla . Wszystko trzyma sie na "drutach" , kopka , dzwignia hamulca noznego lataja jak zyd po pustym sklepie , tlumik oderwany na spawach mocujacych do ramy , instalacja zaplonowa latana w 3 miejscach na szybkiego , cewka zaplonowa zwisa jak psu jajca i zeby byla masa musielismy kombinowac z zamocowaniem do ramy , gaznik cieknie , przedniego hamulca nie ma . Fakt ze ciagnie dosc ladnie i nie spala duzo. Przygotuj sie na podobny widok - stare enduro sa czesto ostro dobite , a cross tymbardziej. Osobiscie wolal bym tego YZ , ale to chyba nie jest 2000 r , musisz ogladnac i porownac

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles ostatnio kupil taki tylko ze RM 250 , ogolnie jak to stary cross nie uogolniam tu firmy , tylko typ motocykla . Wszystko trzyma sie na "drutach" , kopka , dzwignia hamulca noznego lataja jak zyd po pustym sklepie , tlumik oderwany na spawach mocujacych do ramy , instalacja zaplonowa latana w 3 miejscach na szybkiego , cewka zaplonowa zwisa jak psu jajca i zeby byla masa musielismy kombinowac z zamocowaniem do ramy , gaznik cieknie , przedniego hamulca nie ma . Fakt ze ciagnie dosc ladnie i nie spala duzo. Przygotuj sie na podobny widok - stare enduro sa czesto ostro dobite , a cross tymbardziej. Osobiscie wolal bym tego YZ , ale to chyba nie jest 2000 r , musisz ogladnac i porownac

 

Dziękuję za odzew mniej więcej nakreśliłeś mi to tak i powiem ci, że chyba jednak za stare moto dla mnie tym bardzie, że jestem kompletnym laikiem i nie mam pojęcia o nawet drobnych naprawach w silniku czy wymianach i będę szukał czegoś nowszego. Co do tej yamaszki to jak patrzyłem na youtube to plastiki takie same są to chyba jest rocznik 2000. :bigrazz: Za wszelkie inne porady odnośnie tej yamahy będę bardzo wdzięczny.

Edytowane przez GÓRA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odzew mniej więcej nakreśliłeś mi to tak i powiem ci, że chyba jednak za stare moto dla mnie tym bardzie, że jestem kompletnym laikiem i nie mam pojęcia o nawet drobnych naprawach w silniku czy wymianach i będę szukał czegoś nowszego. Co do tej yamaszki to jak patrzyłem na youtube to plastiki takie same są to chyba jest rocznik 2000. :bigrazz: Za wszelkie inne porady odnośnie tej yamahy będę bardzo wdzięczny.

takie same są też w 97 i 98 i 99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha nie wiedziałem Strzałek dzięki za uświadomienie. :icon_biggrin: Jednak odpuszczam tą yamahe rano się z kolesiem umawiałem na jutro na oględziny a on mi teraz pisze może przytoczę dosłownie "sluchaj jest taka sprawa ona w tej chwili nie odpala bo potrzebne sa jej nowe uszczelniacze jak bardzo bys chcial zobaczyc jak ona jezdzi przed kupnem to bym musial wymienic uszczelniacze, chociaz nie wiem czy jest sens bo przy wymianie lozysk trzeba bedzie tez wymienic uszczelniacze"

 

Ciężki orzech do zgryzienia z tymi motorami. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha nie wiedziałem Strzałek dzięki za uświadomienie. :icon_biggrin: Jednak odpuszczam tą yamahe rano się z kolesiem umawiałem na jutro na oględziny a on mi teraz pisze może przytoczę dosłownie "sluchaj jest taka sprawa ona w tej chwili nie odpala bo potrzebne sa jej nowe uszczelniacze jak bardzo bys chcial zobaczyc jak ona jezdzi przed kupnem to bym musial wymienic uszczelniacze, chociaz nie wiem czy jest sens bo przy wymianie lozysk trzeba bedzie tez wymienic uszczelniacze"

 

Ciężki orzech do zgryzienia z tymi motorami. :banghead:

Nie przejmuj sie, ja na wydanie miałem 6 razy tyle co Ty i motocykla też szukałem spory czas a niby taki wybór na allegro :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś byłem oglądać motory u kolesia co je sprowadza z Holandii. Oglądałem jedną 125 yz z 2006 roku i honde crf 250 z 2007. Koleś mi doradzał honde bo mówi, że przy mojej wadze 90 kilo bedę się meczył na tej yz bo będę musiał cały czas ją trzymać na obrotach najwyższych czy jakoś tak. Co wy sądzicie o tym? Dodam, żę nie miałem w życiu własnego moto. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...