Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie moc będzie zbliżona ale na pewno nie pozostanie to bez wpływu na trwałośc silnika, zwłaszcza wał korbowy dostanie mocniej w dupsko. Poza tym co z zaworami, nie jestem ekspertem ale czy nie będą ograniczały wydajności rozwierconego silnika. W końcu były liczone dal konkretnej pojemności, a większa pojemnośc wymaga lepszej wymiany gazów. Gdzieś czytałem o goścu który rozwiercił DR350 do 400 i wcale nie był tym zachwycony ,doszedł do wniosku że bez przeróbek zaworów rozwiert dał niewielki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne poważne przeróbki nie wchodzą w grę bo z doświadczenia wiem, że tylko to pochłonie dużo kasy a potem i tak nie będę tego w stanie odpowiednio ze sobą zgrać. Póki co Dr'ki się nie pozbywam tylko tak teoretyzuje na co by się przesiąść. Głównie zależy mi na tym by moto było bardziej poręczne i zwrotne, duża moc nie jest mi bardzo potrzebna. Dzięki za odpowiedzi, będę się z wolna rozglądał za godnym następca Suzi :P

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem... Mam 15 lat 175cm wzrostu. Obecnie mam KMXa 125/50 jestem z niego bardzo zadowolony. Tylko okazało się że mogę że będę miał spory zastrzyk gotówki. Zacząłem myśleć o jakimś nowszym enduro 125. W grę wchodzi KTM EXC 125 i teraz nasuwa się pytanie czy za ok. 7tyś kupię EXC w dobrym stanie??Nowy moto służył by mi do jazdy do szkoły ale i także na wspólne, lekkie, rekreacyjne wypady w teren z moim tatą. Chciałbym się dowiedzieć czy przy spokojnej jeździe nie będę musiał co sezon robić remontu w EXC

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy będziesz jeździł tylko spokojnie czy nie, nie zwolni cię od wymiany przynajmniej raz w roku tłoka. Zwłaszcza jazda po asfaltach powoduje że silnik przez dośc długi czas jest trzymany na wysokich obrotach co w 2T powoduje wyższe zużycie silnika i większe spalanie. Standardowe przełożenia w tego typu sprzętach nie nadają się na asfalty, żeby jechac z rozsądną prędkością trzeba kręcic silnik i nie ma zlituj remonciki będą częste. Jeśli mają to byc rekreacyjne wycieczki i oprócz tego jazda do szkoły to lepszy będzie jakiś 4T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie, co sadzicie o tej aukcji ?

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=475498390

 

Oplaca sie brac ? Moze zna ktos to moto ?

 

Pozdrawiam.

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie, co sadzicie o tej aukcji ?

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=475498390

 

Oplaca sie brac ? Moze zna ktos to moto ?

 

Pozdrawiam.

 

Na moje oko to jakaś kombinacja, silnik prawdopodobnie od XL600 RM albo od domina. Ja osobiście mocno bym się zastanawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To silnik od xr'ki w porownaniu do tego z xl z zewnatrz rozni sie:

* oslona zebatki zdawczej

* kolorem?

* kolanka w innym ukladzie wychodza w strone cylindra

* glowica od strony gdzie jest zebatka zdawcza, nie ma tego kwadratu dokreconego (komory od deko?)

* brak rozrusznika ?

Czy czyms jeszcze widocznym odrazu ?

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa różnica to brak rozróchałki w XR600R, a poza tym pojedynczy gaźnik (w wersjach po 1991) i auto.deko na wałku rozrządu, inny wałek rozrządu (inaczej wyprofilowane krzywki). W XRce nie miejsca na akumulator i trzeba się mocno nagimnastykowac żeby go gdzieś upchnąc, poza tym silnik XR jest lżejszy od silnika z XL600RM (chocby z powodu braku rozróchałki).

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie potrzebny mi jest motocykl do kurierki(tylko miasto).Ponieważ sprzęt będzie użytkowany praktycznie cały rok myśle że najlepszym rozwiązaniem będzie enduro.Zmuszonu będe zamontować dość spory kufer więc ma też znaczenie budowa tyłu motocykla.Kwota jaką chcę na ten cel przeznaczyć to do 5 tyś zł.Wiem ze jest to dość mała suma ale musze się dodatkowo liczyć z kupnem ciepłych ubranek i przygotowaniem zakupionego motocykla do pracy.

 

Myślałem nad czyms takim:

 

http://www.moto.allegro.pl/item472922366_yamaha_xt600.html

 

Co myślicie o tym sprzęcie.?Może wypowie się ktoś kto śmiga tym modelem.Chyba że macie jakieś inne pomysły na tego typu motorek.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez edison
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślałem nad czyms takim:

 

http://www.moto.allegro.pl/item472922366_yamaha_xt600.html

 

Co o myślicie o tym sprzęcie.?

Nie jest to zla opcja bo w takim przypadku najlepiej jakiegos duzego singla jednak nie mialem przyjemnosci jezdzic czyms takim. Osobiscie jezdzilem KLX 650 C. Moge powiedziec ze motocykl prowadzi sie calkiem przyjemnie posiada codowny guziczek budzacy go do zycia, do tego tyl motocykle jest w miare dobrze przygotowany do podpiecia kufra (mocny stelarz), wentylator chlodnicy, masa okolo 156 kilo - mysle ze beda to pozytywne aspekty w miescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej co byscie radzili wybrac?? :D http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M889409

http://moto.allegro.pl/item475972749_yamah..._hit_motor.html wiem ze mało sie róznia :D ale dokładnie czym i który byłby tanszy w utrzymaniu prosze o szybka odpowiedz :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej co byscie radzili wybrac?? :bigrazz: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M889409

http://moto.allegro.pl/item475972749_yamah..._hit_motor.html wiem ze mało sie róznia ;) ale dokładnie czym i który byłby tanszy w utrzymaniu prosze o szybka odpowiedz :icon_mrgreen:

Ja osobiście brał bym yamahę, ale to raczej kwestia gustu bo oba te sprzęty to wysilone 4T i ich trwałość będzie podobna tak samo jak koszty utrzymania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę mnie zastanawia czemu ktoś założył usd.... druga sprawa 6k to za XR w miare normalna cena(w sezonie po tyle chodzą) wizualnie motocykl zadbany ale co jest w środku tego ci juz nikt nie powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...