Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

starszy... ten sprzęt jest pare km ode mnie jesli się nie myle to moj ojciec na nim jezdził... dowiem się co i jak to napisze pozniej pozdro :wink:

No właśnie mnie też się wydaje że to jest gdzieś około 1990r. ,"rafael" jeśli możesz to obadaj sprawę i wielkie dzięki :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam zamiar sprowadzić Sobie yamahe wr450f / suzuki dr-z400 z USA tylko jeszcze nie wiem do końca który będzie lepszy. Dodam że ma to być moto w teren i na ulice. Chciałby prosić o odpowiedzi na kilka pytań:

 

1. Przy ultra łagodnej jeździe ile palą mniej więcej oba motorki? (l/km)

2. Czy można za oceanem dostać do wr-ki jakieś gotowe komplety kół i wszystko co trzeba żeby zrobić z niej SM? Jeżeli tak mile widziany byłby link lub chociaż cena takiego zestawu.

3. Czytałem że najlepsza wersja drz-etki to sm tzn. przednie amory itp a pytanie brzmi czy można z nią zrobić to samo co w pytaniu nr. 2 tylko w drugą stronę bez większych komplikacji? Czy nie ma aż tak wielkiej różnicy między tą wersją a wersją S? Ponoć jeszcze silnik jest mocniejszy?

4. Wiem że drz-tka jest mniej wymagająca jeżeli chodzi o serwisy ale chciałbym się dowiedzieć jaki jest minimalny roczny koszt utrzymania tych moto bez żadnoego wielkiego katowania lasy itp?

 

 

Z góry dzięki za POMOC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie wiem co rozumiesz prze pojecie ultra lagodna jazda ale drz pali od 6-7 litrow (jedni podaja mniej ale mnie sie nie udalo zajs ponizej) wr natpmiast ok 10 opinia innych urzytkownikow

2. nie wiem

3. Ponoc latwiej jest dorwac kola supermoto do S lub E niz do SM enduro ale jest to jak najbardziej wykonalne tylko ze w kazdym przypadku liczyc se jeszcze musisz z kupieniem tarcz chamulcowych dokladnie o tym pisza w dziale "wszystko o suzuki drz". Jezeli chodzi o silnik to raczej niema duzych roznic wszystkie modele mialy w poszczegolnych latach podobne konstrukcje . Ja osobiscie nie uwzam Sm za najlepsza drz-te osobiscie wolalbym wersje E (wole tluc sie po lasach) ale widze ze ty raczej preferujesz szose.

4. Tak wiec wr prawdopodobnie bedziesz musial czesciej serwisowac. Jezeli chodzi o moja drz to w ciagu 1 roku reg. jej zawory, reg gaznika, dwie zmiany oleju wtym zmiana filtra oleju, nowy zestaw napedowy (w sumie wystarczylo tylko lancuch), klocki hamulcowe, reg lancuszka rozrzadu a potem wymiana. Wszystko bylo robione profilaktycznie przez caly czas nie mialem z nim problemow zdanych wiekszych napraw swietne moto.

Jezeli wybierasz sprzeta na droge to drz bedzie lepsza glownie przez nie zawodnos, tansza eksploatacje, zadsze serwisy oraz mniej agresywnie oddaje moc ( to nie koniecznie zaleta :D )

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie wiem co rozumiesz prze pojecie ultra lagodna jazda ale drz pali od 6-7 litrow (jedni podaja mniej ale mnie sie nie udalo zajs ponizej) wr natpmiast ok 10 opinia innych urzytkownikow

2. nie wiem

3. Ponoc latwiej jest dorwac kola supermoto do S lub E niz do SM enduro ale jest to jak najbardziej wykonalne tylko ze w kazdym przypadku liczyc se jeszcze musisz z kupieniem tarcz chamulcowych dokladnie o tym pisza w dziale "wszystko o suzuki drz". Jezeli chodzi o silnik to raczej niema duzych roznic wszystkie modele mialy w poszczegolnych latach podobne konstrukcje . Ja osobiscie nie uwzam Sm za najlepsza drz-te osobiscie wolalbym wersje E (wole tluc sie po lasach) ale widze ze ty raczej preferujesz szose.

4. Tak wiec wr prawdopodobnie bedziesz musial czesciej serwisowac. Jezeli chodzi o moja drz to w ciagu 1 roku reg. jej zawory, reg gaznika, dwie zmiany oleju wtym zmiana filtra oleju, nowy zestaw napedowy (w sumie wystarczylo tylko lancuch), klocki hamulcowe, reg lancuszka rozrzadu a potem wymiana. Wszystko bylo robione profilaktycznie przez caly czas nie mialem z nim problemow zdanych wiekszych napraw swietne moto.

Jezeli wybierasz sprzeta na droge to drz bedzie lepsza glownie przez nie zawodnos, tansza eksploatacje, zadsze serwisy oraz mniej agresywnie oddaje moc ( to nie koniecznie zaleta :biggrin: )

:icon_twisted:

 

 

1. Nie zawsze trzeba przecież szaleć czasami wystarczy spokojnie dojechać do celu dlatego zadałem takie pytanie.

3. Źle widzisz! Po prostu chciałem zaczerpnąć informacji na ten temat, a co do preferencji to są identyczne z Twoimi (las) lecz Myślę już o przyszłości kiedy to wydadzą Mi świeżo zdane prawo jazdy i będzie możliwość polatać również po szosie dla odmiany i fajnie by było robić to na szosowych kółeczkach.

4. To ma być sprzęt w 80% na lasy.

 

Dzięki za odpowiedź!

 

Nikt nie wie co z pytaniem 2, tzn. z gotowymi kompletami sm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Podpowiedzcie mi, które motocykle spełniają następujące "wymagania":

- 250cc

- waga ok. 100-115kg

- 4T

- 6-biegów (co do tego nie jestem pewien)

- e-starter

- rok prod. w miarę świerzy

- nie cross; enduro; właściwie hard-enduro

?

 

Moim faworytem dotychczas była Honda CRF250X '06.... ale przyglądam się specyfikacji i to to ma 5 biegów.

Yamaha WR250F też zdaje się ma 5 biegów. Co z modelami KTMa? Bo gubię się... 250 EXC-R, zdaje się spełnia wymagania. Co jeszcze? RM-Z? Chyba nie. KLX? Kawa za mało popularna, będą problemy z dostępnością wszystkiego.

 

Czy dobrze mi się wydaje, że tylko KTM EXC-R 250 z lat > 2005 spełnia powyższe warunki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Podpowiedzcie mi, które motocykle spełniają następujące "wymagania":

- 250cc

- waga ok. 100-115kg

- 4T

- 6-biegów (co do tego nie jestem pewien)

- e-starter

- rok prod. w miarę świerzy

- nie cross; enduro; właściwie hard-enduro

?

 

Moim faworytem dotychczas była Honda CRF250X '06.... ale przyglądam się specyfikacji i to to ma 5 biegów.

Yamaha WR250F też zdaje się ma 5 biegów. Co z modelami KTMa? Bo gubię się... 250 EXC-R, zdaje się spełnia wymagania. Co jeszcze? RM-Z? Chyba nie. KLX? Kawa za mało popularna, będą problemy z dostępnością wszystkiego.

 

Czy dobrze mi się wydaje, że tylko KTM EXC-R 250 z lat > 2005 spełnia powyższe warunki?

 

 

Do kawy nie ma problemu większego z częściami, wystarzy poszukać.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :)

mam pytanie ;] zastanawiam się nad kupnem motoru (cross,enduro) ale będzie to moj pierwszy motocykl dlatego nie wiem czy kupować odrazu czy na początek kupić jakiegoś simsona albo cos w tym stylu i dopiero potem jakis powazniejszy sprzet

 

odrazu mam drugie pytanie jakie (cross-y i enduro) byście polecili poj. 50cm3 albo ewentualnie 80cm3

 

z góry dziękuje za pomoc ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W końcu nazbierałem trochę kasy i mam nadzieję, że moje mażenie o full crossie się w końcu spełni :rolleyes: I tutaj pojawia sie moja prośba do Was abyście mi pomogli wybrać, które moto jest lepsze...

Mam na oku konkretnie dwa motory: KTM GS 300 LD --> http://moto.allegro.pl/item430750818_sprzedam.html oraz Yamahę YZ 250 --> http://moto.allegro.pl/item435095161_yamaha_yz_250.html Który wegług Was będzie lepszy? Do Yamahy na pewno będzie łatwiejszy dostęp do części, a takich KTM jak ta powyżej to widziałem tylko pare, już nie mówiąc o częściach do niej... Po prostu napiszcie który z tych dwóch crossów na moim miejscu byście wybrali!

No chyba, że zaproponujecie mi coś jeszcze lepszego do 4500 PLN, ale tylko KTM, YAMAHA, i KAWASAKI no i raczej pojemności rzędu 250 - 380 ccm.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi...

Edytowane przez andymotors
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym optował raczej za YZ ,wygląda lepiej i z częściami łatwiej, a jako że to dość stare roczniki to części będą potrzebne prędzej niż byś chciał, ale wiadomo że na podstawie takich zdjęć niewiele na temat stanu technicznego można wywnioskować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :bigrazz:

mam pytanie ;] zastanawiam się nad kupnem motoru (cross,enduro) ale będzie to moj pierwszy motocykl dlatego nie wiem czy kupować odrazu czy na początek kupić jakiegoś simsona albo cos w tym stylu i dopiero potem jakis powazniejszy sprzet

 

odrazu mam drugie pytanie jakie (cross-y i enduro) byście polecili poj. 50cm3 albo ewentualnie 80cm3

 

z góry dziękuje za pomoc ;]

 

 

Jak masz kase to kup japońca. DT50 i 80 są bardzo popularne w swojej klasie, derbi np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to będzie mój pierwszy motocykl... więc nie bardzo wiem czy jak kupie od razu DT czy go nie zakatuje (szczerze mówiąc to ja też zastanawiałem sie nad DT tylko chciałem zobaczyć wasze opinie i dochodzę do wniosku że jak będę kupował to DT )

 

no i ponawiam pytanie "czy DT-tka jako pierwszy motocykl czy lepiej kupić coś przed nią" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...