Kuba Stolarek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) A myślałes nad yamaha wr 400f :D np takiej: http://moto.allegro.pl/item271541228_yamaha_wr_400f.htmlBo wydaje mi sie ze 4T do takich rzeczy bedzie najlepszy :notworthy: Niestety mam 15 tys przeznaczone na kupno 2 motorków... za 5 tys dla ojca będzie ciężko cos znaleźć. http://www.allegro.pl/item273351939_kawasa..._250_tanio.html Kto jest z okolicy i mogłby sprawdzic ten moto?? WAZNE bo zastanawiam sie nad nia akurat by było na długie zimowe wieczory a duza za nia niechce :bigrazz: ja powiem tak, nigdy kawy :) więcej w nią zainwestujesz żeby to jeździło niż cokolwiek warte ... Edytowane 22 Listopada 2007 przez Kuba Stolarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) Niestety mam 15 tys przeznaczone na kupno 2 motorków... za 5 tys dla ojca będzie ciężko cos znaleźć.ja powiem tak, nigdy kawy :icon_twisted: więcej w nią zainwestujesz żeby to jeździło niż cokolwiek warte ...to za jakieś 7500 to może exc 300:http://moto.allegro.pl/item271556629_ktm_exc_300.html#photoale wydaje mi sie ze jakbyś znalazł 200 w 2T to tez dawała by rade no i w tej cenie może znalazbys co młodszego :icon_twisted:P.S ja tez nie jetem fanem kawasaki wole KTM-a Edytowane 22 Listopada 2007 przez mati kmx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) wrka też jest dobrym rozwiązaniem, napewno będzie się łatwiej jeździło na 2tal w takiej kwocie bez problemu znajdziesz xr400 Edytowane 22 Listopada 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jednak napaliłem sie na 4T ;s Niezawodna bezawaryjność ale nie dosłownie :icon_mrgreen: Jednak przy 2T trzeba non stop wszystko sprawdzać, jeżeli tego nie robisz na bieżąco to niestety 2T siada w zaskakującym tępię ;| Co przejazd pierdzielenie sie z wyjmowaniem filtra czyszczenie smarowanie itd Uważać na rozrząd, wszystkie luzy itd itd itd Jednak w tych motocyklach jest dłubania. Wiem ze zaraz ktoś będzie tutaj pisał ( ci co mają wyczynki ) że wcale nie jest to prawdą i gadam bzdury nie z tej ziemi, ale z tego co usłyszałem od doświadczonych BAAARDZO doświadczonych motocyklistów to bez sponsora na 2T można zbankrutować w jednym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jednak przy 2T trzeba non stop wszystko sprawdzać, jeżeli tego nie robisz na bieżąco to niestety 2T siada w zaskakującym tępię ;| Co przejazd pierdzielenie sie z wyjmowaniem filtra czyszczenie smarowanie itd Uważać na rozrząd, wszystkie luzy itd itd itd Jednak w tych motocyklach jest dłubania.Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym rozrządem, pordzo... Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jednak napaliłem sie na 4T ;s Niezawodna bezawaryjność ale nie dosłownie :) Jednak przy 2T trzeba non stop wszystko sprawdzać, jeżeli tego nie robisz na bieżąco to niestety 2T siada w zaskakującym tępię ;| Co przejazd pierdzielenie sie z wyjmowaniem filtra czyszczenie smarowanie itd Filtr powietrza trzeba myć i smarować tak samo w 2t jak i w 4T. W zależności od tego w jakim terenie jeździsz robisz to więcej albo mniej razy. Uważać na rozrząd, wszystkie luzy itd itd itd Jednak w tych motocyklach jest dłubania. Wiem ze zaraz ktoś będzie tutaj pisał ( ci co mają wyczynki ) że wcale nie jest to prawdą i gadam bzdury nie z tej ziemi, ale z tego co usłyszałem od doświadczonych BAAARDZO doświadczonych motocyklistów to bez sponsora na 2T można zbankrutować w jednym sezonie. Mówisz żeby w 2T uważać na rozrząd? Bardzo ciekawa sprawa :) A luzy jak i filtr sprawdzasz w każdym motocyklu, i jakoś dziwnie się wypowiadają Twoim bardzo doświadczeni motocykliści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Dobra skonczmy prowadzic te bezsensowne dyskusje... Tylko każdy każdego prowokuje :| Temat jest o tym co kupić lub wybrać a nie o tym kto ma racje a kto nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 KLX 300R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Musicie robić burdel z tego tematu? Ja zadałem konkretne pytanie i odpowiedzi nie mam ;[ tylko głupoty potraficie pisać i jakieś nieśmieszne już teraz żarty... GDZIE SĄ MODERATORZY??!! Za 6000zł będzie Ci trudno kupić taki motocykl jaki opisujesz, do Twoich wymagań pasowała bym WR250F albo DRZ-400E, tylko, że za mały budżet.Zależy Ci na homologacji/rejestracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 =] Mały update: 6500zł do wydania na samo moto. Rejestracja tak...bo jak cross to częstsze naprawy i wymiany eksploatacyjne więc odpada raczej...chyba że coś na prawdę wypaśnego za taką kase sie trafi :() A enduro bez papierów nie chce bo takie coś śmierdzi na 100km... Więc co?? Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Panowie konkretne pytania - konkretne odpowiedzi ! EDIT: Maciek ja widze jedno rozwiazanie -> DR3,5 to jest naprawde moto do wszytkiegoa przy tym "kuloodporne", a przy takiej kwocie jak dobrze poszukasz kupisz naprawde swietna sztuke. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) =] Mały update: 6500zł do wydania na samo moto. Rejestracja tak...bo jak cross to częstsze naprawy i wymiany eksploatacyjne więc odpada raczej...chyba że coś na prawdę wypaśnego za taką kase sie trafi :() A enduro bez papierów nie chce bo takie coś śmierdzi na 100km... Więc co?? Pzdr, Maciek Pewnie o tym już myślałeś, ale może Suzuki DR350? :-) 4T jak chcesz, z pieniążkami się zmieścisz sądzę, tylko, że igiełka to nie będzie, jak zdobędziesz jeszcze parę złotych to będzie łatwiej wyrwać dobry egzemplarz. Do enduro będzie super. edit: żubr brachu, dzięki za wykasowanie kolejnych moich postów ;* :D spoko, przyzwyczaiłem się :( Edytowane 23 Listopada 2007 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jak bys Dobrze poszukał do bys KLX wyrwal za ta kase,jest mocniejszy troszke od DR ale zawias lepszy i waga mniejsza... moc wieksza o...... 3 kunie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam panowie,mam taki problem,na wiosne chciał bym kupic motorek.Albo 125 2T albo 250 4T i teraz niewiem co mam wybrac.Chdziło by mi o to aby motocykl malo palił,to bedzie moje piersze enduro tak ze niezalezy mi na mocy tylko zeby tanim kosztem sobie pojezdzic.Wolał bym 250 4T bo mniej pali ale za to czesci są drosze i niewiem co mam wybrac,Na motocykl moge przeznaczyc 3500-4000T.Doradcie mi cos,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Witam panowie,mam taki problem,na wiosne chciał bym kupic motorek.Albo 125 2T albo 250 4T i teraz niewiem co mam wybrac.Chdziło by mi o to aby motocykl malo palił,to bedzie moje piersze enduro tak ze niezalezy mi na mocy tylko zeby tanim kosztem sobie pojezdzic.Wolał bym 250 4T bo mniej pali ale za to czesci są drosze i niewiem co mam wybrac,Na motocykl moge przeznaczyc 3500-4000T.Doradcie mi cos,pozdrawiam Za ta kwote dobrego 4t niestety nie wyrwiesz :/ Chyba, ze jakiegos starszego xtka albo xlra. Jednak jak wiadomo starsze przewaznie sie czescie psuje i czesci bedzie trudniej dostac. Takze w takiej kwocie polecam cos 125 2t, niewyzylowane i takie bardziej lajtowe do nauki dobrych nawykow przy jezdzie enduro :icon_eek: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.