Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie kupilem synowi dr 125.calkiem przyjem,ne moto.

jesli szukasz czegos ciekawego to polecam wloskie , aprilie mialem dwie rx50(arrow, pollini) i etx 125 . zajebiste sprzety.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się jednak zdecyduje na crm 80. Ale dzięki wielkie za propozycje :icon_biggrin:

jeszcze jedno co sądzicie o crm 80??

 

crm wydaje mi sie średnim rozwiązaniem części mało sam michoa Ci powie.

 

ja bym celował w RX 125 albo chociaż to 50. 125 fajny sprzęt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rams masz dalej EXC 125?

 

 

Mam nadal.

 

 

[qoute]Chyba się jednak zdecyduje na crm 80. Ale dzięki wielkie za propozycje :icon_biggrin:

jeszcze jedno co sądzicie o crm 80??[/qoute]

 

Kupuj 125. Będziesz żałował zakupu 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crm wydaje mi sie średnim rozwiązaniem części mało sam michoa Ci powie.

 

ten sam silnik co nsr 80......do crm 80 będzie kompletna porażka z używanymi częsciami ja bym sie nie pchał....sam motocykl ostrzejszy i mocniejszy od mtxa ale jak sie rozsypie to zaczną sie schody...

 

do 80 masz jeszcze jeden ból: brak normalnego tłoka i korby.....sama chińszczyzna nie mówie że nie polata ale jakoś nie mam zaufania.....

 

a do 125 są wossnery vertexy....

 

ja bym celował w RX 125

 

rx ma fajną opcję z 2 chłodnicami-zero problemów z temperaturą a dt 125 czy to crm 125 czy kmx 125 lubią sie zagotować jak sie je męczy ostrym offroadem....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z częściami do dt 80??

 

/chyba zdecyduje sie na dt 80

 

zobacz sam :D tanio i masaaaaaaa....ja nie chciałem ci jej nachalnie polecać ale obecnie to najlepsza dual sport 80 na rynku i basta :D

 

tylko że tłoka normalnego nie dostaniesz tylko china....

 

rozważ dt 125........części jeszcze więcej niż do 80 , cena ta sama, wręcz młodszy rocznik zarejestrowany jak prawo przykazuje, można wyrwać taniej (przykład ?? dt80 z lat 88-89 zarejestrowana na motorower to ok 3-3.5 kafla, dt 125 zarejestrowana na motocykl za 3-3.5 kafla to już 98-00 rocznik...dt 80 zakończyli produkcje chyba w 94 roku młodszej nie wyrwiesz a dt 125 kupisz i 2007...)

 

dt 125 jest dosyć łagodna, trochę szacunku dla manetki i ogarniesz.....spalanie trochę większe, żywotnośc silnika wyższa bo można zastosować tłok wossnera czy tam vertexa (którego do 80 nie kupisz)....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ona na obrotów??

 

dziwne pytanie :D

zablokowana 53v kręci do 7 tys obr, odblokowana 10tys obr, dopiero na wydechu gianeli i dobrze zestrojonym gaźniku idzie zamknąć czerwone pole (12 tys obr )

 

ja mam pytanko o honde enduro klasy 125 4T

więc tak

1.xr/xl/xlr to ten sam silnik ??

2.mokra miska olejowa ??

3.co ile olej zawory ?? słyszałem że w xlr 2 tys olej 4 tys zawory....

4.jak to jest z tym spalaniem ?? 3/100 realne czy trzeba odpychać sie nogą ??

5. wałki rozrządu na łożyskach ??

6.4 zawory czy 2 ?

 

od 2 lat rozkminiam coś taniego uniwersalnego, do miasta, do pracy zamiast sracza który swoimi megamizernymi osiągami zaczyna mnie trochę wkurzać(co roku brakuje kasy-w tym roku dam se spokój z endurasem do żwirowni a zmienie swój dupowóz takie są plany ) :D budżetu nie jestem w stanie określic narazie, zaczynam powoli sie rozgladać licze że im bliżej końca ,,wakacji'' tym będzie tego więcej i ceny będa spadać :D raczej górna granica 4 tys...to nie jest chodliwy towar-za słabe na drogę, za słabe i za ciężkie w teren, obecnie jest to dla mnie plus, minus taki że zapewne zostane z tym pierdzikiem do końca życia więc wybór musi być przemyślany...

 

na suzuki dr125 nawet nie patrze mam dosyć suzuki po dr-zcie, pozatym jak pomyśle o tych panewkach pod wałkiem rozrządu które są w drzcie gównianej jakości, w silniku chłodzonym powietrzem to wystarczająco mnie zniechęca :D zresztą cała seria dr ma problemy z głowicami, nie mam ochoty znowu sie o tym przekonać na własnej skórze.....

 

xr125 ma ,,niewymiarowe'' koła przód 19 tył 17, zapewne problem były z dobraniem opon, z drugiej strony oemowskie są chyba mega żywotne......nie mam zamiaru zakładać ,,kostek''

 

xl125 jako klasyczne enduro skończyła sie chyba w 90 roku potem było varadero które mi sie nie podoba i nie biorę go pod uwagę........a trochę strach kupować moto z 84 czy 82 roku nawet jeśli to honda :D ??

 

xt 125 większość w SM pozatym za drogo, więcej jak 4 tys nie planuje wydać...........

 

kawasaki omijam zresztą 125 4T nie produkują...

 

zostaje jeszcze koreański hyosung do przemyślenia-kumpel miał do jazdy po browar do sklepu nie narzekał ale nie wiem czy trafił mu sie egzemplarz czy ten typ ta ma :D nie mam żadnego uprzedzenia do marek chińskich/koreańskich mam chiński marketowy skuter zrobiłem nim 9tys km od nowości i miał mniej awari niż dr-z w ciągu 2 miesięcy :D do tego ceny części śmieszne-łańcuszek rozrządu 16 zł , pasek napędowy 10 zł, filtr powietrza 7 zł.....

 

interesuje mnie tylko 125 4T, chodzi o spalanie chciałbym tym latać do roboty zanim zima zaatakuje a zarabiam hmmmmmmmmmm jak solidarność wywalczy nową najniższą krajową to ja dostane podwyżkę :D więc dojazd do pracy musi się opłacać a to wymusza mega niskie spalanie...

mokra miska mi raczej na ręke prostsze sprawdzanie oleju a w teren tym raczej nie przewiduje latać....

 

bezawaryjność-priorytet wiadomo pół sezonu spędziłem w garażu starczy :D

 

brać xlr i nie marudzić czy jeszcze jakieś sugestie ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup se cos z nierozbieranym jeszcze u nas silnikiem i bedziesz zadowolony. problemy o ktorych piszesz przewaznie wynikaja z marnej obslugi tych sprzetow.

17-19' sa niewymiarowe? to jakie sa wymiarowe?

enduro bazuja na kolach 17,18,19,21' wiec co w nich jest niewymiarowego?

stare sprzety sa duzo prostsze w ew. remontach , nieskomplikowane , bez zbednej elektryki . typowo idiotoodporne .

jak trafisz na niezajezdzony egzemplarz , powinienes byc zadowolony

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

kawasaki omijam zresztą 125 4T nie produkują...

 

zostaje jeszcze koreański hyosung do przemyślenia-kumpel miał do jazdy po browar do sklepu nie narzekał ale nie wiem czy trafił mu sie egzemplarz czy ten typ ta ma :D nie mam żadnego uprzedzenia do marek chińskich/koreańskich mam chiński marketowy skuter zrobiłem nim 9tys km od nowości i miał mniej awari niż dr-z w ciągu 2 miesięcy :D do tego ceny części śmieszne-łańcuszek rozrządu 16 zł , pasek napędowy 10 zł, filtr powietrza 7 zł.....

....

 

Jak to nie ? A KLX 125 oraz D-tracker 125 AD 2010 to pies ? http://www.autospinn.com/wp-content/gallery/2010-kawasaki-klx125/2010-kawasaki-klx125-02.jpg Kosztuje, ale jest :)

 

Hyosung to Suzuki. XRX to DR (DRZ?) 125 w koreańskiej oprawce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam zamiar kupić jakieś enduro/cross lepiej z homologacją. Wcześniej w terenie jeździłem na simsonie , wsk ,mz (ok 5000km). Na szosie jeżdżę od roku na Rg 125. Obawiam się że jaka 125 w 2t może być zbyt mała. Zamierzam jeździć przeważnie w terenie. Na szosę mam RG, budżet do 4500zł... Myślałem nad 250 4t lub 350 4t ( ze względu na mniejsze spalanie i nie dolewanie oleju jak w 2t) jednak nie wiem czy za te pieniądze kupie coś rozsądnego .

 

Proszę o jakieś ciekawe propozycję :)

Edytowane przez javorskyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyosung to Suzuki. XRX to DR (DRZ?) 125 w koreańskiej oprawce.

 

i tu sie mylisz :D xrx różni się choćby faktem że ma 4 zawory, i 2 czy 3KM więcej..jest na licencji suzuki(teoretycznie to kopia dr 125 ) ale jest klepany w korei z innych materiałów..no i części sa sporo tańsze tylko że dostępne jedynie u dealerów....

 

17-19' sa niewymiarowe? to jakie sa wymiarowe?

 

z mojej skromnej wiedzy wynika że 90% enduro ma 21 przód, i 18 tył.......tak ma chyba każdy pierdzik 2T 50-125, tak ma drz, tak mają xr, chyba tylko duale klasy 600 mają 17 tył (xt 600)

 

i na 21 i 18 najłatwiej dostać opony ja sam chyba mam komplet trailwingów po dt 80 jeszcze (świetnie opony na czarne-rewelecayjne trzymanie i niesamowita żywotność, na szutrze czy szlace też ujdą ale błoto czy głeboki piach kaplica :D )

 

Jak to nie ? A KLX 125 oraz D-tracker 125 AD 2010 to pies ? http://www.autospinn...i-klx125-02.jpg Kosztuje, ale jest :)

 

klx nie ma homologacji a ten drugi nie ta cena ;)

 

kup se cos z nierozbieranym jeszcze u nas silnikiem i bedziesz zadowolony. problemy o ktorych piszesz przewaznie wynikaja z marnej obslugi tych sprzetow.

 

rada jak najbardziej słuszna tylko pytanie: po czym to poznać ?? nie z każdego rozbieranego silnika wylewa sie czerwony silikon, druga sprawa nie wiem czy to ,,plus'' że w moto z rocznika 84 intensywnie eksploatowanym nic nie było robione :D

 

dużo jest na allegro xl125 z lat 82-86 za grosze z tego co sie orientuje te motocykle służyły w straży granicznej i więcej tam stały niż jeździły więc jest szansa że mimo niemłodego rocznika nie będzie złom.....bębny akurat dla mnie plus :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...