Skocz do zawartości

javorskyp

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    Gsxr 1000K6 Drz400E
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia javorskyp

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Cześć wam, jeżdżę motocyklami od 8lat, ścigiem,crossem ostatnio kolega prosił mnie o pomoc w oględzinach crossa, pojechaliśmy w bliskie strony. Pod młotek poszła yamaha wr450f. Miała byc po remoncie, wszystko wymienione a jedynie wizualnie możnaby sie przyczepić do czegoś, ryski, blaszki itd. Po przyjechaniu na miejsce nie zdążyliśmy wejśc dobrze do garażu, obejrzeć na zimno, sprzedawca go wyciąga wsiada i odpala, odpalił po kilkunastu kopnięciach, na zimnym daje do odciny i ostro, nie dba kompletnie. Do rzeczy. Wady motocykla: -lagi ciekną - wielki minus, kultura sprzedawcy, gdy zaglądam do tarczy i klocków słyszę tekst (GDZIEEE TAAAM ZAGLĄDAAASZ TAAAM WSZYSTKO JEST DOBREEE do tego złowrogie spojrzenie) -na wciśniętym max sprzęgle jedzie i nie da się tego podkręcić przy rączce -luzy w kołach - wyskakuje 5ty bieg, sprzedawca chciał go wcisnąć niedoświadczonemu koledze argumentując (na co Ci 5-tka, w terenie i tak tego nie użyjesz, ja bym brał bez, najwyżej rozkręcicie skrzynie to jest koszt max 200zł) hah cyrkowiec, 200zł to są same uszczelki, jakby to było 200zł to by sam to zrobił, to samo z wahaczem (cd) - pierścienie dzwonią (silnik miał być po remoncie) - wahaczy tylni luzy jak stara pipa, nadaje się na złom (sprzedawca na to, tutaj sobie dorkęcicie jakąś nakrętkę i będzie chodził, on tego nie robił bo nie przeszkadzało mu to w jeździe) - rozrusznik nie działa oficjalnie bo kabelek jest odkłączony (szczerze to tam nie ma połowę istalacji i aku, żeby to chodziło) - łańcuch wygląda na 530 a zębatka wąska jak od łańcucha 520 - wycieki oleju - HIT pluje olejem lub płytnem chłodniczym z wydechu, gdy moto pochodzi z 5-10min jest coraz bardziej widoczne, ciągły dym (sprzedawca argumentował, że wczoraj go mył karcherem po jeździe i to woda tak paruje, zaraz dam mu w piz** i przestanie, wyrwał mi moto z rąk, wskoczył, przegazował go do odcinny ile się da i niby że przestał haha na 5s przestał dymić z kolanka i znów to samo no luudzie. Przypominam, że jak przyjechaliśmy rano mówił, że może nie odplaić za pierwszym bo stał kilka tygodni a kopał 12-15razy liczyłem) - Nie mam tyle mocy ile powinien mieć, jeździłem na różnych crossach, strzela w wydech - HIT 15min jazdy, spokojnej, płyn się zagotował na co sprzedawca (niee to nie syczy, wydaje Ci się, a jak coś to są takie płyny które przy 200 stopniach się nie gotują, zalejesz taki i będzie Ci chodził, ja bym się tym nie przejmował, takie teksty leciały z jego ust) Generalnie odradzam, nie odstąpił nas na krok, ciągle gadał, szuka jeleni. Za moto nie dałbym 5tyś a woła 6700zł. Na koniec Dodał, że wiadomo, gdyby był ładny wizualnie to nie wystawiał by go za takie śmieszne pieniądze haha dobry żartowniś http://www.olx.pl/oferta/yamaha-wr-450-f-CID5-IDhpepW.html#b089ad2e02
  2. Witam. Tłok już dobrany, jednak mam pytanie jak jest z uszczelkami. Tutaj mam komplet do mojego rg 125 http://allegro.pl/ir-uszczelka-uszczelki-top-end-suzuki-rg-125-92-95-i2378374698.html Mam pytanie czy dawać pod górną uszczelkę pod głowicą dać cokolwiek (pasta uszczelniająca, silikon)? Oczywiście myślę że pod papierowe koniecznie jednak czy pod tą grubą też...? Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką uszczelką..
  3. Okazało się że cylinder jest aluminiowy. Ma średnicę ok 56mm z tym że trzeba zrobić szlif. Znalazłem tłok od rgv 250 ? Czy będzie on odpowiedni..? DO rg 125F są przeważnie poniżej 56mm... http://allegro.pl/wossner-tlok-suzuki-rgv-250-srednica-56-45-mm-i2318477469.html Ten wymiar by był idealny jednak czy tłok będzie pasował..?
  4. Witam. Mam mały problem.Kompresja była dość niska (8bar) więc postanowiłem zmienić tłok. Okazało się, że gdy rozebrałem górę silnika na tłoku są napisy ATR ; 9B-4 ; 2 ; H .. Co one oznaczają ? Potrzebuję tłok nadwymiarowy jak to do cylindrów z nicasillem. Z tego co wiem są trzy wymiary : 55,94 ; 55,95 ; 55,96. Nie wiem jaki tłok ma wymiar i przez to nie mogę dokupić nowego tłoka tego o 0,01 większą. Czym można zmierzyć dokładnie tłok ? (napewno nie suwmiarką ) ..?? Zdjęcia tłoka poniżej Co o nim sądzicie ?
  5. Podbijam, cena 370zł zależy mi na szybkiej sprzedaży. http://allegro.pl/hein-gericke-pro-sports-psx-competition-roz-52-xl-i2204757374.html
  6. Witam, Mam do sprzedania skórzane spodnie Hein Gericke Pro Sports PSX Competition roz.52,stan idealny. Spodnie są jak nowe nie używane. Cena katalogowa spodni w tej chwili to ok 1000zł. Pełny opis można zobaczyć na stronie producenta. Sprzedaję bo są na mnie za duże.Naprawdę. Niestety nie posiadam paragonu. Metka jest. Cena 450zł. Dodatkowo spodnie będą wystawione na allegro. Więcej info, zdjęć na pw/email
  7. Wszystko wyszło na jaw. Zabiła. przypadkiem czy specjalnie ale jednak. Więc po co ta cała szopka z policją? Może była chora ?
  8. 1. Moto jest zarejestrowane, ja tego nie robię. Ad 2 : Nie doczytałeś bo napisałem tak : "Wystarczy że zostanie założona blokada i wpis w dokumentach że masz poniżej 48KM. A blokadę możesz zdjąć na własną rękę lub jeździć większym moto z blokadą. To już twoja sprawa." ... Więc po co robisz problemy..?? W tym wieku powinieneś umieć czytać ze zrozumieniem.Oczywiście musisz coś dorzucić od siebie :banghead: 3. hmm... Może za długo jesteś za granicą i dlatego nie rozumiesz ??
  9. Według mnie opłaca się robić to prawo jazdy. Można zarejestrować na tą kategorię nie jeden motocykl o pojemności 600. Wystarczy że zostanie założona blokada i wpis w dokumentach że masz poniżej 48KM. A blokadę możesz zdjąć na własną rękę lub jeździć większym moto z blokadą. To już twoja sprawa. Kolejnym plusem jest to, że możesz zdawać prawko A już po 2 latach posiadania A2 czyli od 20lat a nie 24...:P P.S> na tą kategorię można zarejestrować moto o max fabrycznej mocy do 96KM Czyli do 2x większej niż jest ograniczenie, z tym że z blokadą ma mieć wykazane poniżej 48. :D
  10. bibor 80 mogłeś dorzucić że sprzedajesz moto po dzwonie :icon_razz: "Wgniecienie na ramie jest odcisniete od kierownicy, ktore powstalo po upadku na moto i scieciu ogranicznika dolnej polki, ktora oczywiscie zostala wymieniona. Mimo to, moto lata prosto, nie sciaga na zadna ze stron." ---->> Naprawdę ? :biggrin:
  11. Masz 16 lat a prawko A i B robi się za 18. Nie masz czym się przejmować. Co chcesz żeby ktoś Ci doradził ? Jeśli wsk jest w takim extra idealnym stanie to szkoda żebyś ją użytkował bo jeszcze ją rozje*****. Ja na wsk śmigałem kiedyś tylko po polach jednak kojarzy mi się z częstymi naprawami i zarzuconą świecą :). Teraz tym motocyklem po szosie możesz przejechać dla frajdy, relaksu. Na dłuższe trasy szkoda tego sprzętu.
  12. Żyje ktoś w tym temacie ? :mellow:
  13. Witam. Mam zamiar kupić jakieś enduro/cross lepiej z homologacją. Wcześniej w terenie jeździłem na simsonie , wsk ,mz (ok 5000km). Na szosie jeżdżę od roku na Rg 125. Obawiam się że jaka 125 w 2t może być zbyt mała. Zamierzam jeździć przeważnie w terenie. Na szosę mam RG, budżet do 4500zł... Myślałem nad 250 4t lub 350 4t ( ze względu na mniejsze spalanie i nie dolewanie oleju jak w 2t) jednak nie wiem czy za te pieniądze kupie coś rozsądnego . Proszę o jakieś ciekawe propozycję :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...