Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A myślałes nad yamaha wr 400f :D np takiej:

http://moto.allegro.pl/item271541228_yamaha_wr_400f.html

Bo wydaje mi sie ze 4T do takich rzeczy bedzie najlepszy :notworthy:

 

Niestety mam 15 tys przeznaczone na kupno 2 motorków... za 5 tys dla ojca będzie ciężko cos znaleźć.

 

http://www.allegro.pl/item273351939_kawasa..._250_tanio.html

Kto jest z okolicy i mogłby sprawdzic ten moto?? WAZNE bo zastanawiam sie nad nia akurat by było na długie zimowe wieczory a duza za nia niechce :bigrazz:

 

 

ja powiem tak, nigdy kawy :) więcej w nią zainwestujesz żeby to jeździło niż cokolwiek warte ...

Edytowane przez Kuba Stolarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam 15 tys przeznaczone na kupno 2 motorków... za 5 tys dla ojca będzie ciężko cos znaleźć.

ja powiem tak, nigdy kawy :icon_twisted: więcej w nią zainwestujesz żeby to jeździło niż cokolwiek warte ...

to za jakieś 7500 to może exc 300:

http://moto.allegro.pl/item271556629_ktm_exc_300.html#photo

ale wydaje mi sie ze jakbyś znalazł 200 w 2T to tez dawała by rade no i w tej cenie może znalazbys co młodszego :icon_twisted:

P.S ja tez nie jetem fanem kawasaki wole KTM-a

Edytowane przez mati kmx125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrka też jest dobrym rozwiązaniem, napewno będzie się łatwiej jeździło na 2t

al w takiej kwocie bez problemu znajdziesz xr400

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak napaliłem sie na 4T ;s Niezawodna bezawaryjność ale nie dosłownie :icon_mrgreen: Jednak przy 2T trzeba non stop wszystko sprawdzać, jeżeli tego nie robisz na bieżąco to niestety 2T siada w zaskakującym tępię ;| Co przejazd pierdzielenie sie z wyjmowaniem filtra czyszczenie smarowanie itd Uważać na rozrząd, wszystkie luzy itd itd itd Jednak w tych motocyklach jest dłubania. Wiem ze zaraz ktoś będzie tutaj pisał ( ci co mają wyczynki ) że wcale nie jest to prawdą i gadam bzdury nie z tej ziemi, ale z tego co usłyszałem od doświadczonych BAAARDZO doświadczonych motocyklistów to bez sponsora na 2T można zbankrutować w jednym sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak przy 2T trzeba non stop wszystko sprawdzać, jeżeli tego nie robisz na bieżąco to niestety 2T siada w zaskakującym tępię ;| Co przejazd pierdzielenie sie z wyjmowaniem filtra czyszczenie smarowanie itd Uważać na rozrząd, wszystkie luzy itd itd itd Jednak w tych motocyklach jest dłubania.

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym rozrządem, pordzo...

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak napaliłem sie na 4T ;s Niezawodna bezawaryjność ale nie dosłownie :) Jednak przy 2T trzeba non stop wszystko sprawdzać, jeżeli tego nie robisz na bieżąco to niestety 2T siada w zaskakującym tępię ;| Co przejazd pierdzielenie sie z wyjmowaniem filtra czyszczenie smarowanie itd

Filtr powietrza trzeba myć i smarować tak samo w 2t jak i w 4T. W zależności od tego w jakim terenie jeździsz robisz to więcej albo mniej razy.

 

Uważać na rozrząd, wszystkie luzy itd itd itd Jednak w tych motocyklach jest dłubania. Wiem ze zaraz ktoś będzie tutaj pisał ( ci co mają wyczynki ) że wcale nie jest to prawdą i gadam bzdury nie z tej ziemi, ale z tego co usłyszałem od doświadczonych BAAARDZO doświadczonych motocyklistów to bez sponsora na 2T można zbankrutować w jednym sezonie.

 

Mówisz żeby w 2T uważać na rozrząd? Bardzo ciekawa sprawa :)

A luzy jak i filtr sprawdzasz w każdym motocyklu, i jakoś dziwnie się wypowiadają Twoim bardzo doświadczeni motocykliści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musicie robić burdel z tego tematu? Ja zadałem konkretne pytanie i odpowiedzi nie mam ;[ tylko głupoty potraficie pisać i jakieś nieśmieszne już teraz żarty... GDZIE SĄ MODERATORZY??!!

 

Za 6000zł będzie Ci trudno kupić taki motocykl jaki opisujesz, do Twoich wymagań pasowała bym WR250F albo DRZ-400E, tylko, że za mały budżet.

Zależy Ci na homologacji/rejestracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=]

Mały update: 6500zł do wydania na samo moto. Rejestracja tak...bo jak cross to częstsze naprawy i wymiany eksploatacyjne więc odpada raczej...chyba że coś na prawdę wypaśnego za taką kase sie trafi :() A enduro bez papierów nie chce bo takie coś śmierdzi na 100km... Więc co??

 

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie konkretne pytania - konkretne odpowiedzi !

 

EDIT: Maciek ja widze jedno rozwiazanie -> DR3,5 to jest naprawde moto do wszytkiego

a przy tym "kuloodporne", a przy takiej kwocie jak dobrze poszukasz kupisz naprawde swietna sztuke.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=]

Mały update: 6500zł do wydania na samo moto. Rejestracja tak...bo jak cross to częstsze naprawy i wymiany eksploatacyjne więc odpada raczej...chyba że coś na prawdę wypaśnego za taką kase sie trafi :() A enduro bez papierów nie chce bo takie coś śmierdzi na 100km... Więc co??

 

Pzdr, Maciek

 

Pewnie o tym już myślałeś, ale może Suzuki DR350? :-) 4T jak chcesz, z pieniążkami się zmieścisz sądzę, tylko, że igiełka to nie będzie, jak zdobędziesz jeszcze parę złotych to będzie łatwiej wyrwać dobry egzemplarz. Do enduro będzie super.

edit: żubr brachu, dzięki za wykasowanie kolejnych moich postów ;* :D spoko, przyzwyczaiłem się :(

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,mam taki problem,na wiosne chciał bym kupic motorek.Albo 125 2T albo 250 4T i teraz niewiem co mam wybrac.Chdziło by mi o to aby motocykl malo palił,to bedzie moje piersze enduro tak ze niezalezy mi na mocy tylko zeby tanim kosztem sobie pojezdzic.Wolał bym 250 4T bo mniej pali ale za to czesci są drosze i niewiem co mam wybrac,Na motocykl moge przeznaczyc 3500-4000T.Doradcie mi cos,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,mam taki problem,na wiosne chciał bym kupic motorek.Albo 125 2T albo 250 4T i teraz niewiem co mam wybrac.Chdziło by mi o to aby motocykl malo palił,to bedzie moje piersze enduro tak ze niezalezy mi na mocy tylko zeby tanim kosztem sobie pojezdzic.Wolał bym 250 4T bo mniej pali ale za to czesci są drosze i niewiem co mam wybrac,Na motocykl moge przeznaczyc 3500-4000T.Doradcie mi cos,pozdrawiam

 

Za ta kwote dobrego 4t niestety nie wyrwiesz :/ Chyba, ze jakiegos starszego xtka albo xlra. Jednak jak wiadomo starsze przewaznie sie czescie psuje i czesci bedzie trudniej dostac. Takze w takiej kwocie polecam cos 125 2t, niewyzylowane i takie bardziej lajtowe do nauki dobrych nawykow przy jezdzie enduro :icon_eek: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...