Przym Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Ewentualnie możesz też poszukać DR 350 jak ma nie być do pałowania ale to starsze sprzęty i trzeba uważać przy zakupie. Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 za 7 kola kupi calkiem dobrego LC4 620 z konca lat klepania , za 8 mozna juz szukac pierwszego modelu 640 ( imho ciutke mniej terenowe od 620) , co do tej wagi, to DRZ S wazy tyle co LC4 620 GS czyli 132 Kg , ale oczywiscie wymiarowo jest duzo mniejsza . W tej chwili znalesc XR 600 w dorym stanie, to jak 6 w totka , nie licz ze 20+ letni enduro katowany w 90% w offie bedzie w super stanie i bez wkladu. TO NIE SA motocykle idiotoodporne jak sie je okresla , kazdy motocykl, a szczegolnie enduro wygaga rzetelnego serwisowania , a XR tez nie jest pozbawiona wad. TTR mozna kupic świeższe modele , ale to pojazd dla emeryta :). Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 lc4640 w teren ? przecie to ciężki kloc z kopytem jak xt600 :D dla mnie 640 to kompletna lipa w teren , do turystyki tak , ale nie w teren w moim rozumieniu ( las , żwirownia , łaki , podjazdy ) tak samo ciężko znaleźć lc4 jak xr600 w sumie i jedno i drugie jest męczone i dojechane , różnica na plus xr600 jest taka że w xr600 piec powinien pracować jak ksiązkowo się opisuje pracę silnika a do LC4 żeby na ucho ocenił pracę silnika trzeba szamana nie mechanika :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Na początku mojej kariery enduro jeździłem z kolegą który miał LC4. Do tego brak startera i zepsuty dekompresor :D szybko się wyleczył i kupił exc 450 ;) Tyle wg mnie w temacie lc4 i terenu. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przym Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Ale do exc 450 trzeba chyba więcej dołożyć niż lc4. Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 nie tylko dolozyc ale i miec wiecej kasy rocznie na moto , widze to po kumplu ktory kupil exc 525 i co chwle olej, lozyska , filtry , teraz rozrzad i tak w kolo , ja wiosna zmienilem olej w lc4 i zrobie to na nastepna wiosne :) 640 nie jest zla , ale wagowo okolo 10 kilo wiecej od 620 ( mialem dwa rownoczesnie i wazylem na tej samej wadze) , motocykl nadaje sie swietnie do lasu dla niewymagajacych enduro turystow , zawias naprawde robi robote. Fakt XR pracuje cicho , LC4 zazwyczaj nie wiesz czy on tak ma, czy korba zaraz okno zrobi :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzikh3h Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 WitamSzukam jakies enduro 250 4t lub 125 2t do codziennego uzytku. Nie mam doswiadczenia z takimi pojemnosciami jedyne co to jezdzilem na 80 enduro.Moglibyscie mi cos doradzic cos przyzwoitego oczywiscie zeby bylo mocne gustowne ale rowniez bezawaryjne jakis model albo cos z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 dt 125 ja wiosna zmienilem olej w lc4 i zrobie to na nastepna wiosne :) ale nie masz czasem ochoty przesiąść się na jakiegoś napierkurwodalatora ? ja po przejażdżce fe570 stwierdzam że jakbym miał kasę to kupiłbym coś szatańskiego chyba :D albo xr650R albo 520 albo fe570 albo husqe wr 360 ......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 wlasnie , kasa ..wole $ na mieszkanie trzymac :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k20 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Witam wszystkich:) Chciałabym zakupić sobie crossa bądź enduro. Czytając różne fora, bardziej skłaniam się ku enduro. Moto ma być głównie używane do jazdy po lesie i polach rekreacyjnie i jeżdżenie w mieście sporadycznie ale nie koniecznie. Rozmyślałam o dual purpose. Dodam że jestem początkująca, mam małe doświadczenie w jeżdzie simsonikiem. Mam 158 cm i ważę 50 kg. Mam również od 3 lat prawo jazdy kat. B. Proszę o jakieś podpowiedzi odnośnie modelu. Pozdrawiam :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 słoneczko w zasadzie wszystko już było ale pomogę bo i tak się nudzę :D Jak masz tylko doświadczenie na simsonie to ja w trosce o piękną niewiastę poleciłbym jednak 80 2T na start a nie dt125-dt 125 w moich oczach jak jest odblokowana , zdrowa i dobrze wyregulowana potrafi zrobić krzywdę komuś o drobniejszej budowie i z zerowym doświadczeniem w Offie.... tu masz kilka modeli -crm 75 , cre 50 albo 70 , mtx 80 , dt 80 , no jest jeszcze ts 70 ale nie ma części więc ja bym se dał spokój...... Skarbie na wzrost nie ma sprawdzonej recepty 60-70% tych motocykli jest na chama podniesiona w kosmos żeby lepiej brał na koło i miał większy prześwit ( mojego kumpla dt 80lc2 jest wyższa od xr600 czy xr 400 :D ) więc musisz się po prostu przymierzyć idywidualnie do każdego ale będziesz miała pewnie problem z dotykaniem gleby......... Najbardziej napierdalacz jest cre 50 lub 70 , części nawet w spożywczym , lekka bardzo mocna , minus że dłubane egzemplarze palą jak czołgi( porozwiercane dellorto , wydechy tuningowe bo do pieca AM6 jest masa części tuningowych w przystępnych cenach ) a ciężko trafić jakiś zdrowy OEM, z wad to jest ich mało , nieraz drogo i nie zabierzesz mnie na przejażdżkę bo nie ma podnóżków pasażera ( od biedy można kogoś przewieźć ale słaby subframe pod siedzisikiem i może się złamać ) MTX80/dt 80 to najbardziej popularne , z dt80 omijaj szerokiem łukiem chłodzone powietrzem bo to jest dobry motocykl ale w razie jakiejkolwiek awari będziesz strugać tłok pilnikiem bo nie ma części , natomiast lc i lc2 ( skrót od liquid cooled ) jak najbardziej , mtx chłodzonej powietrzem jeszcze trochę gratów jest...... Jedź z kimś kumatym niech to obejrzy to nie jest awaryjny sprzęt ale one zajęły miejsce WSK na wsiach i latają nimi ludzie bez pojęcia i tak też je naprawiają , ostatnio rozbierałem silnik od dt 80 gdzie co 2 zębatka była przyspawana ( łańcucha , potem jakaś w skrzyni , potem na wale itp :D ) wylewający się czerwony silikon to jeszcze nie śmierć ale trzeba dobrze obejrzeć , zwróc uwagę na ramę bo to mogło już mieć 15-ście silników i mogłabyć rama spawana......... Możesz szukać egzemplarza zarejestrowanego jak bozia przykazała na motocykl ( 90% zarejestrowanych jest jako motorower ) bo parametry takiej 80 2T pozwalają legalnie jeździć na B a obstawiam że taki egzemplarz będzie sporo tańszy bo jest mniej chodliwy, tyle tylko że OC droższe i przegląd co roku.... młody sprzęt ? będzie ciężko bo 80 2T są od 100 lat nieprodukowane , jak chcesz coś młodego to albo 50 albo 125 , między 50 typu dt 50 a 80 typu dt80 jest spora przepaść w mocy i jak bym jednak szedł w 80..... na początek ci to styknie to ma mocy 7-10KM , można pojeździć i na żwirowni i po lesie , jak kupisz zadbaną ładną to będzie służyć, ja dt 80 miałem 2 lata wymieniłem świecę zapłonową i łańcuch a miała bardzo ciężkie życie :D mtx 80 chłodzoną powietrzem miałem 3 lata , ale napaliłem się jak ślepy na telewizor i wdepłem w minę więc potem sporo kasy włożyłem ile kasy ? rozrzut cen jest jak pocisków przy ogniu maszynowym z ak47 , można kupić za 900 zł gruza bez papieru na pola i lasy , można za 4 tys coś młodego dłubniętego z kwitem , myślę że za dt80 czy mtx z papierem te 2500 trzeba szykować plus coś tam do włożenia na start........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k20 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 o matko, dzięki Ci bardzo za tak wyczerpującą odpowiedz. Domyślam się że takich zapytań było już wiele ale jak zobaczyłam tyle stron tematu to mój zapał szybko zmalał do znalezienia jakiejkolwiek informacji i liczyłam na taką osobę jak Ty, która by chciała mi to wszystko wytłumaczyć:)) Zabieram się także to studiowania Twojej odpowiedzi i mam nadzieję ze coś sobie wybiorę.:) Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Cię serdecznie jak i każdego z forumowiczów osobno:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy2 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Duża jest różnica w utrzymaniu dt125, a blastera 200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Podpowiem że najważniejszy jest stan w jakim kupisz. Jak kupisz szrota to zawsze będzie boleć i nic nie pomoże ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 myślę że niewielka na niekorzyść blastera............silnik w blasterze jest prostszy( tylko tyle że silnik ma fabrycznie nicasil , chodzi na tuleji ale tulejowanie jest drogie , dt 125 chyba do końca produkcji szła na żeliwie ) , ceny części te same ale jak to quad ma bardziej skomplikowany układ zawieszenia opony masz do wymiany 4 a nie 2, droga jest bardzo oprawa łożysk osi jak ktoś zaniedba wymianę ( w dt 125 wymienisz koło które kupisz za grosze ) .........Aczkolwiek zajebisty quad , obecnie można je kupić za śmieszną kasę ( i za 3kpln ) a faza na wypasie , jakbym miał miejsce w garażu też bym łyknął , legenda quadowego CC w PL ( od nich i od banshee i warriora zaczynały się CC quadowe w Polsce ) i ogólnie legenda 100 lat produkowany, prosty do bólu, daje masę frajdy.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.