ReD-GreeN Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 dt80, tylko nie wiem czy w 3 lata ci sie nie znudzi, kwestia ambicji i jak szybko będzie ci skill rósł :D crossa w stanie do jazdy za 4 tys nie kupisz.... to niech kupi Aprilie RX 125 nie znudzi mu sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek17 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Siema. Ma ktos cos moze do powiedzenia na temat tych 2 sprzętów? Może ktoś oglądał , testował bo wiem ze wizualnie po zdjeciach ciezko poznac. A zeby jechac tylko je obejrzec to tez ciezko bo mam do nich bardzo dużo KM. ;/ W rozmowie przez telefon panowie zachwalali ale ceny mi sie wydają dosyć niskie , przynajmniej za tą yzf z 2009 , http://otomoto.pl/yamaha-yz-yz-450-f-M2679941.html http://allegro.pl/yamaha-yzf-450-2007r-godna-uwagi-i1660958988.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Ta z 09 ma założony wydech ze starszego rocznika (do 07 max), ta z 07 wygląda mi na 2006. Najlepiej jak byś zdobył nr vin obu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 globalny spisek mający na celu skomplikowanie motocykla byc moze globalny spisek majacy na celu skomplikowanie a co za tym idzie wzrost cen zakupu i serwisu motocykli fakt, przy tej kasie można mieć dobry sprzet z rozrusznikiem, ale pisanie o rozruszniku jako decydującym czynniku jak to zrobiłeś to moim zdaniem lekka przesada przy xr650r mogli dać ten rozrusznik, 8kg w tą czy w tą przy tej wadze by nikogo specjalnie nie zbawiło, natomiast przy lekkich 300 2t ktma 8kg to bardzo dużo, dla mnie bezsens ps :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruk903 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Jeżeli chodzi o enduro 125 do 4500zł to ja polecam kawasaki kmx; suzuki dr, ts; yamaha wr 125r chociaż ciężko a taki sprzęt z taką ilością kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 http://allegro.pl/ktm-lc4-600-doinwestowany-1993r-i1695123964.html reklamuję motocykl kolegi, wszystko co napisane w aukcji to prawda, w moto jest włożone masa pieniędzy, nowy wlasciciel bedzie mial spokój na kilka sezonów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) z racji ze przyszła kolej na nowe moto to mam wybór między EXC i YZ, tak postanowiłem. chce tak z roczników 00'-04' EXC i YZ z 03'-07' czy jak poprosze właściciela o zrzucenie glowicy i obejrzenie cylindra(nicasilu, bo jakby to było żeliwo j*b twoja mac nie ściagałbym) to co mam mu przywieść nowe uszczelki? czy da rade złożyć na tych samych? EDIT: co powiecie o tej : http://allegro.pl/yamaha-yz-250-2t-2004r-dokumenty-stan-idealny-i1690205600.html Edytowane 2 Lipca 2011 przez ReD-GreeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Ja proponuje,zebyś wynajął mechanika i od razu niech cały motor rozłoży do ostatniej śruby,wtedy bedziesz mieć 100% pewność,ze wiesz co kupujesz aaaa zamiast umowy podsuń cyrograf z gwarancją dożywotnią tylko,zeby krwią był podpisany! :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 nicasil idzie zobaczyć przez okno wydechowe po zdjeciu dyfuzora da rade złozyc na tej samej uszczelce, jeśli była niedawno załozona, ale muszą byc nowe oringi ten yz wygląda niezle wg mnie, exc bedzie bardziej uniwersalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 nowe uszczelki koniecznie.........90% kupujących sie nie zgadza na rozłożenie, są tacy co sie zgadzają jakbyś takiego trafił to fajna sprawa bo trzeba jeszcze umieć ocenić co i jak.... ta yz stoi 40km odemnie ale niestety ci nie pomogę za słabo sie znam żeby ją miarodajnie ocenić, ja swoje zawsze w półciemno kupuje :D spróbuje sie chociaż coś dowiedzieć gdzie i jak latała co i jak o właścicielu aczkolwiek nic nie obiecuje, u nas brać offroadowa słabo zintegrowana, za bardzo nie ma gdzie jeździć do tego w tym sezonie jest rekordowy wysyp świeżaków :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 nicasil idzie zobaczyć przez okno wydechowe po zdjeciu dyfuzora da rade złozyc na tej samej uszczelce, jeśli była niedawno załozona, ale muszą byc nowe oringi ten yz wygląda niezle wg mnie, exc bedzie bardziej uniwersalne A co Ty chcesz tam obejrzeć ? że jest ? Przez okno nie ocenisz stanu nikasilu, zresztą ten widoczny fragment gładzi rzadko ulega uszkodzeniu chyba że coś się dostanie do cylindra. Przy zrzucaniu czapki z cylindra, wypadało by zaopatrzyć się w średnicówke i mikrometr, wtedy można stwierdzić zużycie tłok cylinder.Uszczelkę pod cylindrem spokojnie można użyć ponownie o ile nie uszkodzi się przy demontażu.Natomiast pod głowice czy to uszczelka czy o-ring trzeba dać nowe jeśli chce się uniknąć nie potrzebnych problemów. W tej yz-ecie masz o-ringi , zestaw top end kosztuje ok 60 złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 przez okno widać przynajmniej czy jest nicasil czy tuleja, zrzucać głowicę mało kto pozwoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 dobra chłopaki mam ostatnie pytanie, podoba mi sie ten EXC : http://allegro.pl/ktm-exc-200-2003-rok-i1686347500.html tyle ze ma tłok selekcji D tzn ostatniej co jak będę chciał zrobić remont ? nowy nicasil? zastanawiam sie albo ten YZ co wczesniej pytalem albo EXC bede szukal,ten wyzej mi sie podoba ale 20mth ma zrobione na tylko tłoku selekcji D to niedlugo znowu remont i wysylac cylek do angli czy czech to mi sie nie uśmiecha. poradzicie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 myślałeś że wszystko jest wieczne ? płać, płacz i jeździj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 dokladasz 500 zl i masz nowy garnek , szczeze mowiac nakladanie nikasilu jest dosc ryzykowne , a gwarancji nikt nie daje . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.