Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Ma ktos cos moze do powiedzenia na temat tych 2 sprzętów? Może ktoś oglądał , testował bo wiem ze wizualnie po zdjeciach ciezko poznac. A zeby jechac tylko je obejrzec to tez ciezko bo mam do nich bardzo dużo KM. ;/ W rozmowie przez telefon panowie zachwalali ale ceny mi sie wydają dosyć niskie , przynajmniej za tą yzf z 2009 ,

http://otomoto.pl/yamaha-yz-yz-450-f-M2679941.html

http://allegro.pl/yamaha-yzf-450-2007r-godna-uwagi-i1660958988.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

globalny spisek mający na celu skomplikowanie motocykla

byc moze globalny spisek majacy na celu skomplikowanie a co za tym idzie wzrost cen zakupu i serwisu motocykli

 

fakt, przy tej kasie można mieć dobry sprzet z rozrusznikiem, ale pisanie o rozruszniku jako decydującym czynniku jak to zrobiłeś to moim zdaniem lekka przesada

 

przy xr650r mogli dać ten rozrusznik, 8kg w tą czy w tą przy tej wadze by nikogo specjalnie nie zbawiło, natomiast przy lekkich 300 2t ktma 8kg to bardzo dużo, dla mnie bezsens

 

ps :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji ze przyszła kolej na nowe moto to mam wybór między EXC i YZ, tak postanowiłem.

 

chce tak z roczników 00'-04' EXC i YZ z 03'-07' czy jak poprosze właściciela o zrzucenie glowicy i obejrzenie cylindra(nicasilu, bo jakby to było żeliwo j*b twoja mac nie ściagałbym) to co mam mu przywieść nowe uszczelki? czy da rade złożyć na tych samych?

 

 

EDIT: co powiecie o tej : http://allegro.pl/yamaha-yz-250-2t-2004r-dokumenty-stan-idealny-i1690205600.html

Edytowane przez ReD-GreeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje,zebyś wynajął mechanika i od razu niech cały motor rozłoży do ostatniej śruby,wtedy bedziesz mieć 100% pewność,ze wiesz co kupujesz aaaa zamiast umowy podsuń cyrograf z gwarancją dożywotnią tylko,zeby krwią był podpisany! :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe uszczelki koniecznie.........90% kupujących sie nie zgadza na rozłożenie, są tacy co sie zgadzają jakbyś takiego trafił to fajna sprawa bo trzeba jeszcze umieć ocenić co i jak....

 

ta yz stoi 40km odemnie ale niestety ci nie pomogę za słabo sie znam żeby ją miarodajnie ocenić, ja swoje zawsze w półciemno kupuje :D spróbuje sie chociaż coś dowiedzieć gdzie i jak latała co i jak o właścicielu aczkolwiek nic nie obiecuje, u nas brać offroadowa słabo zintegrowana, za bardzo nie ma gdzie jeździć do tego w tym sezonie jest rekordowy wysyp świeżaków :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nicasil idzie zobaczyć przez okno wydechowe po zdjeciu dyfuzora

 

da rade złozyc na tej samej uszczelce, jeśli była niedawno załozona, ale muszą byc nowe oringi

 

ten yz wygląda niezle wg mnie, exc bedzie bardziej uniwersalne

 

A co Ty chcesz tam obejrzeć ? że jest ? Przez okno nie ocenisz stanu nikasilu, zresztą ten widoczny fragment gładzi rzadko ulega uszkodzeniu chyba że coś się dostanie do cylindra.

 

Przy zrzucaniu czapki z cylindra, wypadało by zaopatrzyć się w średnicówke i mikrometr, wtedy można stwierdzić zużycie tłok cylinder.

Uszczelkę pod cylindrem spokojnie można użyć ponownie o ile nie uszkodzi się przy demontażu.Natomiast pod głowice czy to uszczelka czy o-ring trzeba dać nowe jeśli chce się uniknąć nie potrzebnych problemów.

 

W tej yz-ecie masz o-ringi , zestaw top end kosztuje ok 60 złoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra chłopaki mam ostatnie pytanie, podoba mi sie ten EXC :

 

http://allegro.pl/ktm-exc-200-2003-rok-i1686347500.html

 

tyle ze ma tłok selekcji D tzn ostatniej co jak będę chciał zrobić remont ? nowy nicasil?

 

zastanawiam sie albo ten YZ co wczesniej pytalem albo EXC bede szukal,ten wyzej mi sie podoba ale 20mth ma zrobione na tylko tłoku selekcji D to niedlugo znowu remont i wysylac cylek do angli czy czech to mi sie nie uśmiecha. poradzicie coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladasz 500 zl i masz nowy garnek , szczeze mowiac nakladanie nikasilu jest dosc ryzykowne , a gwarancji nikt nie daje .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...