Skocz do zawartości

problem z cbr 929


Fiedi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przy przebiegu 40tys km postanowilem zrobic regulacje zaworów.Po przejechaniu ok. 5tys km od regulacji pojawiło się dziwne ''prychanie''.Ze względu na to ze pojawiało sie ono głownie na rozgrzanym silniku ( podczas jazdy) trudno było zlokalizować miejsce problemu.Teraz juz wiem ze niejakie wystrzały miały miejsce spod uszczelki pokrywy zaworów.Kilkakrotnie wystrzał byl na tyle silny ze uszczelka ulegała rozerwaniu.Po wstawieniu motocyklna na serwis i okolo 2 tygodniach grzebaniny wszelkie próby naprawy nie przyniosły rezultatów.Mechaniorowi opadły ręce. Jak sie orientowałem przeregulował ponownie zawory i podregulował wtryski .Za kazdym razem po złozeniu moto do kupy problem pojawiał sie ponownie.Chciałem dodać ze przy każdym ''kichnięciu'' w oknie informującym o poziomie oleju pojawiał sie płomień. Nie wiem co moze byc przyczyną tego typu problemu.Motocykl poza nieszczesnym strzelaniem sprawuje sie wręcz idealnie.Dodatkowo sprawdziłem przewód idący od pokrywy zaworów do airboxa - nie jest przygięty ani przytkany.Sezon sie kończy a niesprawne moto stoi w garażu.Bardzo prosze o pomoc .Wszelkie wskazówki napewno pomoga naprawić usterke. Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że w silniku niezły hardcore:P bardzo dziwna sprawa, tak jak by nie było pierścieni i przedmuchy szły do skrzyni korbowej a później do głowicy. I jeszcze ten płomień. Kiedy on tak strzela? Przy jakiś konkretnych obr czy różnie?? I zawsze przy wystrzale pojawia sie płomien?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że w silniku niezły hardcore:P bardzo dziwna sprawa, tak jak by nie było pierścieni i przedmuchy szły do skrzyni korbowej a później do głowicy. I jeszcze ten płomień. Kiedy on tak strzela? Przy jakiś konkretnych obr czy różnie?? I zawsze przy wystrzale pojawia sie płomien?

 

 

Wystrzały pojawiają na rozgrzanym silniku, najcześciej przy schodzeniu z obrotów.Z płomieniem bywa różnie,osobiście nie miałem okazji tego zobaczyć,tak stwierdził mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wygladaja uszczelki rur wydechowych na wejsciu do glowicy ?

Tam powinny byc uszczelki azbestowo miedziane w dobrym stanie, a nie stare i wygniecione.

 

Adam M.

 

Co do stanu uszczelek sądze ze są niczego sobie.Wydech od nowego nie był ściągany,przedmuchów tez nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu Honda zamontował WADLIWIE wykonany przez kooperanta stator alternatora w którym po jakimś czasie pęka jeden z drutów nawojowych i powoduje iskrzenie a to z kolei doprowadza do zapłonu oparów w skrzyni korbowej szkoda tylko że Honda w naszym kraju nie opublikowała tej informacji bo w innych krajach Unii autoryzowane serwisy usuwają ten typ awarii nieodpłatnie nawet po okresie gwarancji.

Ale czego możemy się spodziewać w naszym kraju?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko nadzieje ze to jedyny problem .W zasadzie nie znam ceny nowego alternatora ,ale lepsze to niz kolejna grzebanina w zaworach.Jutro wstawiam motocykl na serwis ,wspomne o Waszych uwagach no i mam nadzieje ze pomoże to w rozwiązaniu problemu.Z góry dziekuje no i oczywiście czekam na kolejne uwagi.

Edytowane przez Fiedi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym modelu Honda zamontował WADLIWIE wykonany przez kooperanta stator alternatora w którym po jakimś czasie pęka jeden z drutów nawojowych i powoduje iskrzenie a to z kolei doprowadza do zapłonu oparów w skrzyni korbowej szkoda tylko że Honda w naszym kraju nie opublikowała tej informacji bo w innych krajach Unii autoryzowane serwisy usuwają ten typ awarii nieodpłatnie nawet po okresie gwarancji.

Ale czego możemy się spodziewać w naszym kraju?

No Panie Piotrze teraz to mi szczena opadła.SZACUNEK!!

Widze ze wielkie koncerny traktuja Polske jak kraj 3-ego swiata.

Edytowane przez zygi12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wydaje sie być rozwiązany! Jak wspomniał kolega Piotr ,alternator do wymiany.Do tego dochodzi komplet uszczelek.Motocykl dostawał też lewe powietrze.Ze wzgledu na to ze dowiedziałem sie o tym jedynie telefonicznie wiecej powiem po niedzieli po odwiedzeniu warsztatu.Mam jeszcze pytanie dotyczące alternatora bowiem mechanik zaproponował jego regeneracje.Cena nowego w granicach 1000zł , przewinięcie -300 zł. Nie wiem co mam robić wiec proszę o pomoc.Oczywiście mega respekt dla Piotra który znał odpowiedź po nakreśleniu problemu.Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...