Fiedi Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 WitamPrzy przebiegu 40tys km postanowilem zrobic regulacje zaworów.Po przejechaniu ok. 5tys km od regulacji pojawiło się dziwne ''prychanie''.Ze względu na to ze pojawiało sie ono głownie na rozgrzanym silniku ( podczas jazdy) trudno było zlokalizować miejsce problemu.Teraz juz wiem ze niejakie wystrzały miały miejsce spod uszczelki pokrywy zaworów.Kilkakrotnie wystrzał byl na tyle silny ze uszczelka ulegała rozerwaniu.Po wstawieniu motocyklna na serwis i okolo 2 tygodniach grzebaniny wszelkie próby naprawy nie przyniosły rezultatów.Mechaniorowi opadły ręce. Jak sie orientowałem przeregulował ponownie zawory i podregulował wtryski .Za kazdym razem po złozeniu moto do kupy problem pojawiał sie ponownie.Chciałem dodać ze przy każdym ''kichnięciu'' w oknie informującym o poziomie oleju pojawiał sie płomień. Nie wiem co moze byc przyczyną tego typu problemu.Motocykl poza nieszczesnym strzelaniem sprawuje sie wręcz idealnie.Dodatkowo sprawdziłem przewód idący od pokrywy zaworów do airboxa - nie jest przygięty ani przytkany.Sezon sie kończy a niesprawne moto stoi w garażu.Bardzo prosze o pomoc .Wszelkie wskazówki napewno pomoga naprawić usterke. Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Widze że w silniku niezły hardcore:P bardzo dziwna sprawa, tak jak by nie było pierścieni i przedmuchy szły do skrzyni korbowej a później do głowicy. I jeszcze ten płomień. Kiedy on tak strzela? Przy jakiś konkretnych obr czy różnie?? I zawsze przy wystrzale pojawia sie płomien? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Widze że w silniku niezły hardcore:P bardzo dziwna sprawa, tak jak by nie było pierścieni i przedmuchy szły do skrzyni korbowej a później do głowicy. I jeszcze ten płomień. Kiedy on tak strzela? Przy jakiś konkretnych obr czy różnie?? I zawsze przy wystrzale pojawia sie płomien? Wystrzały pojawiają na rozgrzanym silniku, najcześciej przy schodzeniu z obrotów.Z płomieniem bywa różnie,osobiście nie miałem okazji tego zobaczyć,tak stwierdził mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A jak wygladaja uszczelki rur wydechowych na wejsciu do glowicy ?Tam powinny byc uszczelki azbestowo miedziane w dobrym stanie, a nie stare i wygniecione. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Alternator do wymiany ( nie do przewinięcia ) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A jak wygladaja uszczelki rur wydechowych na wejsciu do glowicy ?Tam powinny byc uszczelki azbestowo miedziane w dobrym stanie, a nie stare i wygniecione. Adam M. Co do stanu uszczelek sądze ze są niczego sobie.Wydech od nowego nie był ściągany,przedmuchów tez nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 No wynika ze Piotr ma tu jakies doswiadczenia.Moglbys szerzej wyjasnic sprawe alternatora ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Dokładnie.Jak to jest z tym alternatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 W tym modelu Honda zamontował WADLIWIE wykonany przez kooperanta stator alternatora w którym po jakimś czasie pęka jeden z drutów nawojowych i powoduje iskrzenie a to z kolei doprowadza do zapłonu oparów w skrzyni korbowej szkoda tylko że Honda w naszym kraju nie opublikowała tej informacji bo w innych krajach Unii autoryzowane serwisy usuwają ten typ awarii nieodpłatnie nawet po okresie gwarancji.Ale czego możemy się spodziewać w naszym kraju? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 (edytowane) Mam tylko nadzieje ze to jedyny problem .W zasadzie nie znam ceny nowego alternatora ,ale lepsze to niz kolejna grzebanina w zaworach.Jutro wstawiam motocykl na serwis ,wspomne o Waszych uwagach no i mam nadzieje ze pomoże to w rozwiązaniu problemu.Z góry dziekuje no i oczywiście czekam na kolejne uwagi. Edytowane 7 Października 2007 przez Fiedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 (edytowane) W tym modelu Honda zamontował WADLIWIE wykonany przez kooperanta stator alternatora w którym po jakimś czasie pęka jeden z drutów nawojowych i powoduje iskrzenie a to z kolei doprowadza do zapłonu oparów w skrzyni korbowej szkoda tylko że Honda w naszym kraju nie opublikowała tej informacji bo w innych krajach Unii autoryzowane serwisy usuwają ten typ awarii nieodpłatnie nawet po okresie gwarancji.Ale czego możemy się spodziewać w naszym kraju?No Panie Piotrze teraz to mi szczena opadła.SZACUNEK!!Widze ze wielkie koncerny traktuja Polske jak kraj 3-ego swiata. Edytowane 7 Października 2007 przez zygi12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Problem wydaje sie być rozwiązany! Jak wspomniał kolega Piotr ,alternator do wymiany.Do tego dochodzi komplet uszczelek.Motocykl dostawał też lewe powietrze.Ze wzgledu na to ze dowiedziałem sie o tym jedynie telefonicznie wiecej powiem po niedzieli po odwiedzeniu warsztatu.Mam jeszcze pytanie dotyczące alternatora bowiem mechanik zaproponował jego regeneracje.Cena nowego w granicach 1000zł , przewinięcie -300 zł. Nie wiem co mam robić wiec proszę o pomoc.Oczywiście mega respekt dla Piotra który znał odpowiedź po nakreśleniu problemu.Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Może masz w silniku cos metalowego :) niewiem jakieś opiłki albo podkładka ci spadła podczas regulacji. Warto nadtym sieteż zastanowić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiedi Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Może masz w silniku cos metalowego :P niewiem jakieś opiłki albo podkładka ci spadła podczas regulacji. Warto nadtym sieteż zastanowićNiestety nie bardzo rozumiem co masz na myśli ale dzieki za sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 W związku z pytaniemAlternator do wymiany ( nie do przewinięcia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.