Skocz do zawartości

1.9 TDI OCENY, TRWAŁOŚĆ


Patriko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Osbiście słyszałem o dieslu 4.2 TDi i 5.0 TDi, ale ani o 5.2 ani o 6.0 w sieslu nigdy nie słyszałem. W jakim to furach niby montowano??? Jak dla mnie to ktoś coś pochrzanił.

 

Mówisz i masz! Audi Q7 silnik 6,0 V12 TDI 500KM

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/audi/...tdi_2006_03.jpg

 

Co do 5,2 słyszałem czytałem w prasie niemieckiej, ale nie mam czym tego poprzeć!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O w mordę!!! Nawet nie wiedziałem, że Audi montuje takiego diesla!!! Ku*wa, 500 koni w dieslu!? O ŻESZ MADA FAKA :icon_exclaim: Przecież to potwór a nie samochód.

 

Ciekawe jak z trwałością...? :icon_exclaim:

 

Silnik robi wrażenie co??!!:icon_exclaim::D

 

Powiem Ci tylko tyle że Audi w modelu Q7 z tym silnikiem za około 500 tyś zł nie może pozwolić sobie na lipę. Wieć wydaje mi się, że silnik jest jednak trwały, no do 300tyś km pewnie wytrzyma. Dodam że jeżdziłem Touaregiem 5,0 w TDi V10 ( takim co ciągnał Boeinga 747-200 ważącego 155 ton) i to już był potwór który miał tylko 313 KM, no i taki sam silnik rozbierałem ostatnio. Powiem Wam że wrażenia są bezcenne. (jestem zakochany w tdi:P)

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajj tdi i tdi :P

 

hi hi, normalnie niereformowalni jestescie ;)

 

jak mowimy o ekstremalnych mocach i silnikach - w prezesa mercu mamy V12 6,2 500 kw - czili koniow w pyte i ciut..., silnik doladowany jakos podwojnie czy poczwornie, momentu 1200 jakos w okolicy 2 tys obrotow, kreci do ponad 7... :icon_mrgreen:

 

TO JEST silniczek na dzwiek ktorego Paniom robi sie mokro a nam slina cieknie...

a jedzie to naprawde niezle i zadne kopciuszki - no bo jak wyglada S czy Q7 jak przyciszniesz a tu dymek jak z jawy na wykonczeniu :crossy:

 

hihi - ciekawe czy bedziecie tacy szczesliwi jak zaczna moto w kopciuchach wypuszczac :icon_razz:

 

Pozdrawiam maniakow benzynek :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz i masz! Audi Q7 silnik 6,0 V12 TDI 500KM

 

http://www.autogaleria.pl/fotografie/audi/...tdi_2006_03.jpg

 

Co do 5,2 słyszałem czytałem w prasie niemieckiej, ale nie mam czym tego poprzeć!!

 

To jest jakaś bzdura... nawet jeśli taki silnik jest to jest to jakaś samoróba... Przeszukałem wszystkie wiarygodne źródła, strony audi i VW i jest tak jak myślałem że największym dieslem pozostaje 5.0 TDI V10 a obecnie w Q7 montują największego 4.2 TDI. Czytam wszystkie numery auto świata i auto moto i nigdy w życiu nie słyszałem czegokolwiek na temat 6 litrowego diesla TDI. Nie wierzę że gdyby coś takiego istniało żebym nigdy nie słyszał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś o najlepszych 2,3 (4 cyl) 2,9 (5cyl)montowanych m.in w "Kaczkach",

 

A ja myslalem, ze w Citroen'ie 2 CV " kaczka " mintowane byly jedynie 2 cylindry. Kuswa jak slysze te polskie nazewnictwo to czasami lapy rozkladam. Tylko czekam jak na jakies Renault - Garbus zaczna mowic :icon_mrgreen:

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik robi wrażenie co??!!:icon_mrgreen::D

 

Powiem Ci tylko tyle że Audi w modelu Q7 z tym silnikiem za około 500 tyś zł nie może pozwolić sobie na lipę. Wieć wydaje mi się, że silnik jest jednak trwały, no do 300tyś km pewnie wytrzyma. Dodam że jeżdziłem Touaregiem 5,0 w TDi V10 ( takim co ciągnał Boeinga 747-200 ważącego 155 ton) i to już był potwór który miał tylko 313 KM, no i taki sam silnik rozbierałem ostatnio. Powiem Wam że wrażenia są bezcenne. (jestem zakochany w tdi:P)

 

 

Tak robi wrażenie...

 

 

 

 

To jest jakaś bzdura... nawet jeśli taki silnik jest to jest to jakaś samoróba... Przeszukałem wszystkie wiarygodne źródła, strony audi i VW i jest tak jak myślałem że największym dieslem pozostaje 5.0 TDI V10 a obecnie w Q7 montują największego 4.2 TDI. Czytam wszystkie numery auto świata i auto moto i nigdy w życiu nie słyszałem czegokolwiek na temat 6 litrowego diesla TDI. Nie wierzę że gdyby coś takiego istniało żebym nigdy nie słyszał

 

Teraz to jest ciekawie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

hihi - ciekawe czy bedziecie tacy szczesliwi jak zaczna moto w kopciuchach wypuszczac :)

 

No ba -zeby zloic dupe benzynom ;P

 

A przy tym spalic polowe paliwa!

No chyba ze jest sie tak bogatym jak janciownik, to sobie wtedy mozna nawet promem kosmicznym latac i sie nie przejmowac :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba ze jest sie tak bogatym jak janciownik, to sobie wtedy mozna nawet promem kosmicznym latac i sie nie przejmowac

 

 

ojjj pomylka :)

do srajacych kasiora na lewo i prawo nie naleze, ale wydaje mi sie ze taka srednia na moto/auto w okolicy 10 litra, moze 12 na 100 to nie jest burzujstwo :icon_eek:

:icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś bzdura... nawet jeśli taki silnik jest to jest to jakaś samoróba... Przeszukałem wszystkie wiarygodne źródła, strony audi i VW i jest tak jak myślałem że największym dieslem pozostaje 5.0 TDI V10 a obecnie w Q7 montują największego 4.2 TDI. Czytam wszystkie numery auto świata i auto moto i nigdy w życiu nie słyszałem czegokolwiek na temat 6 litrowego diesla TDI. Nie wierzę że gdyby coś takiego istniało żebym nigdy nie słyszał

 

 

kilka dni temu na DSFie w programie MOTOR lub MOTORVISION testowali nowego VW Tiguan, była tam też historia diesli w skrócie i wzmianka o ropniaku V12 od Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś bzdura... nawet jeśli taki silnik jest to jest to jakaś samoróba... Przeszukałem wszystkie wiarygodne źródła, strony audi i VW i jest tak jak myślałem że największym dieslem pozostaje 5.0 TDI V10 a obecnie w Q7 montują największego 4.2 TDI. Czytam wszystkie numery auto świata i auto moto i nigdy w życiu nie słyszałem czegokolwiek na temat 6 litrowego diesla TDI. Nie wierzę że gdyby coś takiego istniało żebym nigdy nie słyszał

 

Zle szukales - nie tylko Polska jest na tym swiecie.

Co do tej samoroby:

 

http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergaleri...ml?tab=0&page=1

 

Nie wiem czy znasz niemiecki ale jak nie to krotkie streszczenie Ci podam:

6 litrow pojemnosci, 500 KM, maks moment obrotowy 1000Nm, przyspieszenie do 100 w 5,5 sekundy - chyba niezle jak na diesla i auto wazace pod 3 tony. Od 2008 roku w handlu.

Z innych informacji silniczek ten ma spelniac norme emisji spalin Euro 5, ktora zacznie obowiazywac w 2010 roku wiec jakos niebardzo z tym kopceniem i sadze ze kopci zdecydowanie mniej niz przytoczony w jednym z powyzszych postow merc z ktorego zapewne AMG lub Brabus wycisnelo ostatnie soki i gdzie silnik nawet polowy przebiegu tego diesla nie wytrzyma. Ale to tylko moja opinia.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze kopci zdecydowanie mniej niz przytoczony w jednym z powyzszych postow merc z ktorego zapewne AMG lub Brabus wycisnelo ostatnie soki

 

powiem tak - ten merc to AMG - i nie kopci wogole, nawet jak za*ebie sie w kotly oporowo - merc innego z vipow 400 CDI (chyba) kopci jak sie wcisnie pedla w podloge strasznie - a sa to samochody o przebiegach <100 tys...

jechalem kawalek obydwoma - uwierz na slowo ze w beznzynie bylo bardziej komfortowo - w momencie rozruchu brak szarpniecia ktore wystepowalo w dieslu, i po prostu w benzynie jest troche ciszej mimo ze to obie S klasy,

nigdy oewnie sie nie dowiemy jaka zywotnosc tych aut, jednak AMG zaklada 500tys km bez ingerencji (info z katalogu reklamowego),

zakladaja ze jest to silnik strasznie wyzylowany i ma taka zywotnosc - logika nakazuje ze fabryczny 500 czy 600, niedoladowany, wytrzyma drugie tyle, a patrzac na styl jazdy kierowcow naszych vipow to powatpiewam czy diesel wytrzyma takie przebiegi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak - ten merc to AMG - i nie kopci wogole, nawet jak za*ebie sie w kotly oporowo - merc innego z vipow 400 CDI (chyba) kopci jak sie wcisnie pedla w podloge strasznie - a sa to samochody o przebiegach <100 tys...

jechalem kawalek obydwoma - uwierz na slowo ze w beznzynie bylo bardziej komfortowo - w momencie rozruchu brak szarpniecia ktore wystepowalo w dieslu, i po prostu w benzynie jest troche ciszej mimo ze to obie S klasy,

nigdy oewnie sie nie dowiemy jaka zywotnosc tych aut, jednak AMG zaklada 500tys km bez ingerencji (info z katalogu reklamowego),

zakladaja ze jest to silnik strasznie wyzylowany i ma taka zywotnosc - logika nakazuje ze fabryczny 500 czy 600, niedoladowany, wytrzyma drugie tyle, a patrzac na styl jazdy kierowcow naszych vipow to powatpiewam czy diesel wytrzyma takie przebiegi

 

Szkoda, że nie dane nam będzie być świadkami, jak ten AMG wytrzyma katalogowy przebieg... Ja też w to wątpię i bardziej wywyłuje u mnie to uśmiech politowania niż respekt przed "legendarną" trwałością merców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uśmiech politowania niż respekt przed "legendarną" trwałością merców.

 

Racja... :icon_mrgreen:

Dlatego sprzedaj u nas wiekszosc vipowskich aut maks w ciagu 5 lat lub w okolicach 100 tys km,

Choc po rozmowkach z kierowcami AMG (mamy 2 blizniacze sztuki) jakos nie laduje w serwisach, podobnie jak S8 - natomiast inne vipowskie - BMW, Phateony, S-klasy - bywaja w serwisach. Wydaje mi sie ze jednak AMG sporo rozni sie technicznie od klasycznej S600,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...