grzegorz12 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 witam kiedyś mi śmigneło viadro z płyta od africa twin 750 gośc miał oklejonego wyprawa polska mongolia zapakowany po sam dach i masakrycznie upier..... :) jak ktoś ma jakieś info to będzie super albo foto i proszę o opis zdjęcia cokolwiek apropo wysokiego błotnika enduro do varadero z gury dziękuje i pozdrawiam grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Propo Varadero, to mój dobry kumpel ma. Teraz sprzedaje, bo kupił KTMa 990. Jechałem z nim na dwa moto w traske nad morze. On zapakowany w 3 kufry, torby na kufry, dziewczyna z tyłu przy spokojnej jeździe spalił około 5,4 litr - ma wersje z 2009roku bodajże, czyli wtrysk. Sam byłem świadkiem jeśli chodzi o te spalanie. Generalnie bardzo wygodny motocykl, niczego nie brakuje. Propo turystków, to polecam jeszcze BMW RT 1150, niedawno kupiłem taki i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz12 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 witam a propos spalania to potwierdzam 5,4 l na sto max 120 jechałem kagrze naprawde wącha a nie pali :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz12 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 witam chce zamatować BŁOTNIK ENDURO DO VARADERO 1000 HRC 2007 macie morze jakies zdjęcia pomysły opisy cokolwiek czekam i pozdrawiam grzegorz :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) macie morze :cool: Mamy. Bałtyk sie nazywa ;) Ja tez sie dorzucę w temacie spalania. Moje jak bym nie jechał oscyluje w granicy 5.5 litra. Wracając z konkretnym deszczu w prędkosciami 80-90 na godzine zszedłem poniżej 5 litrów. Dla mnie pozytywne zaskoczenie jak na takiego giganta bo gdy kupowałem nastawiałem sie psychicznie na wiecej. Przy okazji pytanie. Co myslicie o przesiadce z Viadra na Transalpa po 2008 roku? Kusi mnie ta waga o 60 kilo niższa. Te roczniki wizualnie nie odstraszają a motocykl mógłby być poręczniejszy jak mi sie wydaje. Będę próbował sie w przyszłym sezonie przejechac tym i sprawdzić czy nie bedzie przesadnego spadku mocy który by mi przeszkadzał. No i ciekawi mnie spalanie. Edytowane 18 Grudnia 2012 przez elemeledudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Przy okazji pytanie. Co myslicie o przesiadce z Viadra na Transalpa po 2008 roku? Kusi mnie ta waga o 60 kilo niższa. Aż 60 kg różnicy? Wg danych ze strony Auto Plaza TA waży 214 kg. Varadero SD02 z ABS to ok 235-240 kg. Zaś trampek sprzed 2007 to 191 kg. Jak średnie enduro to popatrz na DL 650 V-strom . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Nie wiem skad takie dane na stronie o której wspominasz, ale według mojej wiedzy Varadero to waga około 280 kilogramów.O DL650 wiem z pierwszej ręki że mocy brakuje, więc odpada. Poza tym wizualnie też mi nie do konca leży za to spalanie ma wręcz bajeczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jak w DL za mało mocy to TA też nie wystarczy. Varadero "gotowe do jazdy"*:roczniki 99 - 02 250 kgroczniki 03 - 06 bez ABS 265 kgroczniki 03 - 06 z ABS 272 kgroczniki 07 - bez ABS 269 kgroczniki 07 - z ABS 276 kg *(dane za "Shop manual XL1000VX", "Shop manual XL1000V1", "Shop manual XL1000V3", "Shop manual XL1000VA4", oraz "Shop manual XL1000V/VA7"). Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Nie wiem skad takie dane na stronie o której wspominasz, ale według mojej wiedzy Varadero to waga około 280 kilogramów.Podają dane suchego motocykla. Jak mu włożysz akumulator, wlejesz olej , płyn chłodniczy, hamulcowy i pełny baniak paliwa to dociągniesz do twoich danych.Jak napompujesz opony i naładujesz akumulator to jeszcze więcej. :icon_mrgreen: Ta "pierwsza reka" faktycznie jakaś słabowita, jeżeli w małym sztormiaku brakuje mocy. Ale pisałeś o różnicy wagi pomiędzy Varadero a TA. I tu DL650 też jest "lepszy": jego dry-weight to 194 kg a XL700 to 214 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Posiadałem varadero, posiadałem transalpa 650ccm, różnica mocy wg mnie odczuwalna w zasadzie w dwóch przypadkach:- jak chcesz nadrobić stracony czas na autostradzie - viadrem przy odrobinie samozaparcia pojedziesz dłuższy odcinek 200km/h, transalpem 150km/h... (Max jaki jechałem trampkiem to było chyba 175km/h z trzema oryginalnymi kuframi- gdy poczujesz potrzebę odrobiny adrenaliny podczas gwałtownych przyspieszeń/startów - viadro to zapewni, trampek już zdecydowanie nie.Kwestia czy rzeczywiscie tego potrzebujesz, mnie po paru latach użytkowania varadera bardziej irytowała jego masa, odczuwalna zwłaszcza na gruntowych drogach i np w koleinach, gdzie dość łatwo było o przekroczenie tej magicznej granicy, po której brakowało już pewnego podparcia nogą w celu utrzymania motocykla w pionie.No i (znowu subiektywnie) transalp (ten którego miałem, czyli 650) był jednak odrobinę wygodniejszy - bardziej miękkie zawieszenia, mimo wszystko viadro załadowane kuframi i załogą potrafiło być po prostu za twarde po usztywnieniu (koniecznym) zawieszenia.Rozważałem trampka, ale ma wadę w moich oczach dyskwalifikującą go do spokojnej turystyki - czyli dętki. Zakupiłem więc dl 650 i sprawdzę, czy aby nie jest tym złotym środkiem :) A osobiście w dzisiejszych "przeradarowionych" czasach osiągami trampka zupełnie bym sie nie przejmował, do turystycznej jazdy we dwoje nadaje się, w sumie jak ma być turystycznie i wygodnie dla plecaczka to około 120-130 km/h jest najprzyjemniej a tyle pojedzie i trampek, i viadro i deel. Edytowane 20 Grudnia 2012 przez Staszek_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Hun996, coś sie tak przyczepił do tej wagi na sucho? Jeździsz w ten sposób? Raczej nie więc dla mnie te dane są cokolwiek bezwartościowe. Gdy przychodzi mi Viadro podnosić to tez wachy nie spuszczam i akumutatora nie wyjmuję ;) A na piachu latam jak szmata hyhyPrędkośc maksymalna jest dla mnie raczej nie ważna bo nie latam wiecej niz 140 najczęściej. Raczej mi sie rozchodzi o przyspieszanie a co za tym idzie komfort na przykład wyprzedzania. Kolega na DLu mówił podczas powrotu z Bieszczad, że zapakowany trochę za nami nie wydala a podczas wyprzedzania tira przydało by się jeszcze troszkę mocy aby poszło to sprawniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zaraz tam się przyczepił. Myk polega na tym że jak wlejesz do obu motocykli po 15 l paliwa (olejmy akumulatory i całą reszte) to różnica nie jest taka wielka jak pisałeś. A oba motocykle są gotowe do drogi w takim samym stopniu. Ja jeździłem swoim Varadero po polu, po śladach traktora i spoko. O drogach leśnych i piaszczystych nie wspominam. W tym roku nawet trafiłem do kamieniołomu i też bez sęków wydostałem się na druga stronę. Z tym że ze nigdy nie miałem więcej paliwa jak pół baku. A tu pół baku to więcej niż w niejednym motocyklu cały.Z kolei jak załadujesz 3 kufry i torbę na siedzenie, zatankujesz "w grzdykę" to masz grubo ponad 300 kg wagi- prawie jak Pan Europa na "sucho" ;) . I wtedy możesz powiedziec że motocykl jest gotowy do jazdy :rolleyes: (na koniec świata). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Elemeledudku, ten świat jest już tak urządzony, że jakiego motocykla byś nie dosiadał (pomijając ekstrema), po jakimś czasie tej mocy zaczyna jakby brakować i wydaje się, że mogłoby być więcej. Zawsze też jak jedzie sie za kimś, to wszelkie manewry trzeba wykonywać szybciej, zawsze jest mniej czasu na nie i zawsze sie po prostu "goni" resztę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Staszku, teoretyczne sie z toba zgodzę, w praktyce jednak ja już doszedłem do punktu gdzie naprawde mi więcej nie trzeba. NIe wykorzystuje mocy drzemiącej ze Viadrze bo mi to do szczęścia nie potrzebne. Dlatego też spokojnie mogę sie przesiąść na coś słabszego jeśli na przykład pociagnie to za soba mniejsze spalanie. Teść ma NC 700X i widzę w tym sprzecie wiele plusów. Spalanie jak w skuterze, lekki jak zabaweczka, całkiem sie fajnie kula.....tylko że jakos taki nieładny. Hun, ja tam sypkiego piachu nie ogarniam i za każdym razem ląduje na płasko. Ubaw po pachy......mają ci co to ogladają z boku :) Edytowane 20 Grudnia 2012 przez elemeledudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 No to trochę nie rozumiem obawy Twojej, że Ci może mocy nie wystarczyć przy zmianie na trampka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.