Lysy5g1 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 a no chyba że tak :)w takim razie poprawka: jeśli instrukcja nie zaleca inaczej to czytajta wyżej mój post :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Ale większośc użytkowników wybiera olej do skrzyń bo są znacznie tańsze niż olej do 4t. Poza tym 75W jest bardzo gęsty i znacznie lepiej sprawdza sie w skrzyni niż 10W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Ale większośc użytkowników wybiera olej do skrzyń bo są znacznie tańsze niż olej do 4t. Poza tym 75W jest bardzo gęsty i znacznie lepiej sprawdza sie w skrzyni niż 10W40.Chyba niebardzo masz pojecie o czym piszesz... Mobil do skrzyni kosztuje 50 zl za litr. A olej trzeba lac taki jaki zaleca producent. Ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 50zł??? Kto Cie tak biedaku naciągnoł?? Nie wiem gdzie ten olej kupujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 mobil 75w90 tyle właśnie kosztuje........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio17 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 50 zł to przesada chyba lekka nie? 50 zł to przesada chyba lekka nie?a ze biegi nie redukują to może być ze wałek sie skrzywił! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) 50zł??? Kto Cie tak biedaku naciągnoł?? Nie wiem gdzie ten olej kupujesz.Olej kupuje w sklepie :lalag: byl mi potrzebny na wczoraj a nie chcialem czekac az mi zamowia inny :lalag: 50 zł to przesada chyba lekka nie? Nie... niech Cie glowa o to nie boli :lapad: Edytowane 12 Października 2007 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertk-g Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Witam. Osobiście miałem podobny problem z biegami, ale w hondzie nsr 125 96' Tyle że u mnie występowało to czasami w nowym silniku ( wymieniłem na nowy ponieważ stary nie dał rady-zatarł się cylinder z tłokiem ). Jeszcze przed pierwszym odpaleniem zaraz po montażu silnika wymienłem olej i co się okazało-z olejem wylały się opiłki metalu ze skrzyni biegów. Ale silnik zajarał od bez problemu i to po dość długim czasie leżakowania. Pierwsza sprawa to było zapieczone sprzęgło-odpaliłem moto, rozgrzał się, wbijam 1 a moto zdechło. Domyśliłem się co to może byś. Poruszałem na biegu w przód i w tył-sprzęgło rozkleiło się i było OK. Po jakimś czasie okazało się że sprzęgło zaczyna się ślizgać-przełożyłem w całości razem z koszem ze starego silnika i było GUCIO. Dziwną sprawą było to że motorek po przejechaniu nie dużego odcinka potrafił zgasnąć. Chwilę nie palił. Pokręciłem go na ssaniu i jarał. I tak kilka razy. Poem to ustało ( pewnie kwestia gaźnika po tak długim czasie nie używania, choć był czyszczony przed montażem). I potem zaczęło się z tymi biegami właśnie to co opisujesz. Tyle że u mnie występowało to sporadycznie i nie regularnie. Przy redukcjach tak jakby coś się blokowało i nie chciało zredukować niżej, ale po chwili odpuszczało i było OK. A, jeszcze jedno, u mnie przy wysokim biegu szczególnie na 6 przy puszczaniu gazu było słychać wyraźne piłowanie tak jakby ze skrzyni. Do dziś nie wiem co to było ponieważ sprzedałem moto. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juri35 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Witam mam problem z biegami w Yamaha xjr 1300 jak wrzucam jest lekkie szarpnięcie ale Moto niechce ruszyć jakby był cały czas na luzie jaką tego przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Spalone sprzęgło Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.