Dr.Artur Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 dokladnie zabierz ze soba kogos obeznanego z motocyklami niech ci pomoże w wyborze, samemu nieraz mozna niezle gowno kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Przez zrobione 30kkm tym modelem moja ingerencja orgraniczyla sie do corocznego sprawdzaniu luzu - ZERO regulacji zaworow poneiwaz nie byly potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 wczoraj zmieniałem olej + filtr, niby wszystko ok. zasadniczo prosta czynność, ale dzisiaj przy oględzinach starego filtra oleju zauważyłem podkładkę fi 20 przyklejoną do uszczelnienia wewnętrznego filtranowy filtr założyłem bez tej podkładki bo najzwyczajniej nie rzuciła mi się ona w oczyjaką funkcję pełni ta podkładka i w którym miejscu ją założyć (góra czy dół fitra)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dashofer Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Kupiłem Kawasaki ZR7, 2003 rok, teraz mam tylko nadzieję, że nic mi się nie sypnie. Macie jakieś sugestie, jak dbać o tą Kawę?? coś co zawsze robicie w trakcie sezonu, jakieś wymiany, smarowania, jak często, czym, wszystko to co sprawi, że będzie mi służyć, mam nadzieję, że mogę liczyć na wsparcie doświadczonych posiadaczy!ps. napotkaliście na swojej drodze jakieś ciekawe informacje na temat tego motocykla? jak tak podajcie link. z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 ustaw zawory, wymien filtr powietrza, swiece olej z filtrem zrob synchro gaznikow, wymien plyn w układzie hamulcowym, wyczysc i nasmaruj łancuch, zmien olej w przednich lagach i to ty bylo w miare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Kupiłem Kawasaki ZR7, 2003 rok, teraz mam tylko nadzieję, że nic mi się nie sypnie. Macie jakieś sugestie, jak dbać o tą Kawę?? coś co zawsze robicie w trakcie sezonu, jakieś wymiany, smarowania, jak często, czym, wszystko to co sprawi, że będzie mi służyć, mam nadzieję, że mogę liczyć na wsparcie doświadczonych posiadaczy!ps. napotkaliście na swojej drodze jakieś ciekawe informacje na temat tego motocykla? jak tak podajcie link. z góry dzięki. Pozdrawiam. Drogi kolego kupiłeś najzwyklejszy w świecie popularny motocykl użytkowy a zadajesz pytania na jego temat jakby to był biały kruk o nietypowych rozwiązaniach konstrukcyjnych, zastosuj się do rady Dr.Artur i ciesz się poprostu jazdą. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wasilewski Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam, mam pytanko odnośnie sprawdzenia prawidłowego poziomu oleju w zr 7. Domyślam sie ze trzeba by to robić na centralnej stópce i na równym podłożu...ale co dalej, przy wlewie nie ma bagnetu wiec pozostaje jedynie przezroczysty okrągły "wizjer" przy silniku. jak mam określić max i min skoro niema tam zadnych oznaczeń. Na równym i centralnej stópce brakuje mi ok 0.8cm do pełnego zasłonięcia szybki. wysokośc mierzona na środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateq34 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jak jest stan po środku i wyżej, to na pewno jest ok. Po prostu powinien być widoczny w okienku, jak nie ma oznaczeń. Czasem trzeba mierzyć na centralnej, czasem przy moto na kołach i ustawionym do pionu - zweryfikuj w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziko86 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 witam wszystkich.jestem tu nowy i jestem poczatkujacym motocyklista. kupilem kawasaki zr 7 z 2000 roku i mam z nim pewnien problem. Otóż wszystko jest ładnie pięknie z odpalaniem chodzi w miare równo ale gdy jade nim i chce dodac wiecej gazu to zdarza sie ze na chwile sie zamuli tak jakby zaplon odlaczalo i strzeli z tlumika. nie wiem co moze byc przyczyna wiec moze ktos z was mi pomoze. czy pomoglaby synchronizacja gaznikow i regulacja zaworow?motor dlugo stal. jesli ktos moze mi pomoc to z gory dzieki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) Opisane przez Ciebie objawy to zbyt uboga mieszanka (na 90%) dokręć do końca śruby składu mieszanki i odkręć wstępnie o dwa obroty, jeżeli objawy nie ustąpią to czeka Cię wykręcenie i czyszczenie gaźników... Edytowane 11 Lipca 2011 przez Sigel Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Jeśli motocykl długo stał to oddaj do fachowca na czyszczenie i regulację ( co obligatoryjnie należy się motocyklowi ) i będziesz zadowolony. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziko86 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 witam. a nie wiecie moze koledzy co jest powodem strzelania z tlumika? kupilem kawe zr 7 i podczas jazdy zdarza sie ze na chwile przymuli tak jakby zaplon sie rozlaczal i strzeli z tlumika.nie znam sie na motorach wiec pytam was. to cos powaznego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bziko86 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 witam wszystkich ponownie. a wiec powracam do tematu strzelajacego tlumika:) pojezdzilem troche motorem i zauwazylem ze strzela z tlumika i zamula na chwile jak wjade w dziure lub inna nierownosc. Podjąłem odpowiednie dzialania i sprawdzilem akumulator i okazalo sie ze jedna klema jest bardzo luzna i po dokreceniu jej wszystko jest dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan krool Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Witam, sam osobiście jestem 2 miesiące po zakupie ZR7-s z 2002 roku. Przebieg 10 tys. sprowadzony z Włoch co oznacza, że niejedna wiertarka skończyła swój żywot na jego kręceniu.Z początku spalał około 11-12 litrów przy zarzucaniu iskrami z wydechu co zostało wyleczone regulacją gaźników a spalanie spadło do 6-7 przy spokojnej jeździe.Motocykl jak na pierwszy sprzęt nadaje się znakomicie i wcale nie eliminuje dłuższych wypraw ze względu na przyzwoitą owiewkę w wersji s. Jedyny większy zarzut do jazdy w dłuższe trasy z pasażerem jaki mam to profil kanapy, która dla kierowcy jest wyśmienita, lecz znaczne nachylenie jej tylnej części owocuje chronicznym zjeżdżaniem pasażera na kierowce. Dodatkowo obowiązkowym dodatkiem do tego motocykla są gmole ze względu na znacząco wystające poza obrys dekle czujnika położenia wałka i alternatora dostające za każdym razem gdy motocykl przybiera pozycją horyzontalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 kawa jednak została u mnie,co w połowie sezonu mogę stwierdzić?mam 193 cm wzrostu, przez to dotykam kolanami pokrywy zaworowej, trzeba uważać, na początku było ciężko, teraz już się przyzwyczaiłem, że trzeba siedzieć ,,inaczej", w dodatku szyba jest ciut za niska jak dla mnie, zastanawiam się nad deflektoremspalanie na trasie przy prędkości 100/120 kmh ok 5 l. na 100km, miasto około 7 mimo że jeżdżę dynamicznie brakuje mi 6 biegu ;( ale to raczej kwestia przyzwyczajenia, jeśli ktoś wcześniej nie jeździł motocyklem z 6cioma biegami nie będzie miał problemupowoli zaczyna mi już brakować w nim werwy, ale póki co rozsądek trzyma górę co do gmoli/crash padów tak jak wyżejjeśli ktoś ma namiar na listki przedłużające przedni błotnik to prosiłbym o linka, mam już dość zabłoconego silnika na którym wszystko się już zapiekło i wygląda okropnie po każdej przejażdżce po deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.