tygrys Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 wymienić uszczelkę pod głowicę na sucho czy na smar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 ja kłade na sucho, zreszta glównie zalezy od konstrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 na olej, to nie szkodzi Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 olej też jest w porzadku i mozna go nakładać pedzelkiem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Zaraz od kiedy to sie w ogóle smaruje uszczelke pod głowice?? Przecież ona ma fabrycznie nałożony specjalny klej dlatego jest jednorazowa. Więc na sucho i czysto:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Radze sprawdzic czy glowica jest od strony uszczelki plaska, najlepiej na plycie traserskiej w warsztacie mechanicznym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Ja zawsze skladam na sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 wymienić uszczelkę pod głowicę na sucho czy na smar? WITAM>>> Zasadniczo nie używa sie żadnych mazideł do montażu uszczelki pod głowicą. Wiem że są uszczelki pokrywane fabrycznie czymś w rodzaju kleju (ale jest to robione przez producenta danego modelu silnika) . Ważne jest by płaszczyzny przylegania głowica/ cylinder były odpowiednio przygotowane tzn. dokładnie oczyszczone lub delikatnie splanowane>> wtedy masz pewność że wszystko będzie dobrze i nic nie bedzie dmuchało . POZDRAWIAM................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Ja zakałdam na silikon. Smaruje jak najcieniej z obu stron. Czekam aż zaschnie. Płaszczyznę głowicy i cylindra bardzo dokładnie czyszczę i odtłuszczam. Składam. W kilku silnikach to zastosowałem i jest ok, nikt sie nie skarzył i żaden silnik nie wybuchł.Na zaden smar, olej nigdy nie składałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Troszke to wszystko zalezy od rodzaju silnika i uszczelki.Ja prawde mowiac nigdy nie smarowalem niczym, tyle ze zawsze zabielalem ( delikatne planowanie ) glowice a w BSA zarowno glowice jak cylinder i podstawe karterow pod cylindrem. Pamietajcie ze wbrew pozorom to wszystko pracuje, specjalnie w wypadku japonskiej czworki z dlugimi szpilkami montowanymi w karterach, trzymajacymi glowice i cylinder. Dlatego b. wazne jest nie zgubienie zadnych kolkow ustalajacych, sprawdzenie czy powierzchnie przylegajace sa naprawde plaskie i dokrecenie glowicy po kilkunastu cyklach pracy ( kluczem dynamometrycznym ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.