Piotr Dudek Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Nie chcę się z Wami sprzeczać ale w wolnej chwili odgrzebię w warsztacie zza sterty moje NS1 i zrobię kilka fotek. Ten silnik jest trochę podobny do MBX ale z daleka. Moduł zapłonowy można porównać do CBRa 600 a nie do tej maleńkiej kostki z MBXa. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 zgadzam się w zupełności; modul mbxa do ns1 ma sie jak miod do g*(kazdy wie czego:P), niemniej punkt zaplonu pozostal ten sam dzieki czemu z powodzeniem mozna zastosowac modul hondy MBX w NS1. skutki; brak tzw. turbodziury. nie wiem jednak jak inne aspekty bo testowalem to w zimie z na wpol rozebranym motocyklem. po rozgrzaniu silnika obroty eleganckie, byl nieco mocniejszy u dolu i nieznacznie slabszy na gorze, ale dla mnie to nawet lepiej. poza tym, jezeli juz porownywac to lepiej z modulem NSR125- nawet wtyczka ta sama, tylko jeden kabelek dodatkowy dochodzi. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Czyli z tego co piszesz wynika ze jezeli nawet punkt zaplonu jest taki sam, to krzywa juz sie rozni ( ze wzrostem obrotow punkt zaplonu bedzie sie zmienial wykladniczo ).Ciezko na odleglosc udzielac rad w ustawianiu motocykla, ale jezeli nie chce schodzic z obrotow to poszukaj lewego powietrza w np niedokladnie dokreconym gazniku, czy spekanym kroccu laczacym gaznik z glowica.Juz wueska o tym napisal - warto sprawdzic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Wykluczam lewe powietrze, ponieważ kiedy miałem moduł przeznaczony do NS1 to wszsytko było git. Odległość elektrod na świecy zmieniałem już kilkadziesiąt razy i nadal moto nie chce spadać z obrotów, a nawet idą one w góre. HELP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Moim zdaniem to musi być gaźnik, ponieważ moduł ma za zadanie dac iskrę do zapalenia sie mieszanki, a obrotami steruje gaźnik i to w nim najprędzej szukać trzeba przyczyny, chyba ze jak ktoś wcześniej wspomniał lewe powietrze. Bo jeżeli nie spada z obrotów to jaka w tym wina modułu? tzn. że jeśli będzie dostawał iskre, a nie dostanie mieszanki to będzie chodził na powietrzu czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 kurna kiedy ci ludzie zrozumieja ze jak motocykl stoi to czasem lubi potem własnie występowac lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Pojeździłem troche i problem sam znikł :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Pojeździłem troche i problem sam znikł :)I jeszcze powróci - lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Witam Dobrze że ci się udało Mirooo, fakt lewe powietrze to było pewne bo nawet jawka i simson reagują tak samo jak napisałeś:crossy:)) Tak chciałem dodać że do NS-1 idzie świeca NGK BR9ES i ta jest najlepsza nawet od tej którą deklaruje NGK cos tam ecs czy ecm, a odstęp między elektrodami ma być 0,7-0,8mm i nie wiem po co zmieniasz ustaw taki i ma być dobrze (tak mi pisze w serwisówce od Nsr 75F) wziąłem z tamtąd dane bo ten model jak sie nie myle leciał właśnie przed Ns-1, a silnik ten sam raczej , poza tym moja na takich ustawieniach śmiga piekielnie:)Pozdr. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Tak jak mówiliście lewe powietrze powróciło :biggrin: Ale dodam tylko, że moto chodzi dobrze na ssaniu. Jeżeli go wyłącze to obroty idą na full. Co radzicie? Szukać oryginalnego modułu do NS1 czy wymienić łożyska i simmeringi na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 moduł do lewego powietrza, ma tyle co nic. Podobne objawy miałem jak miałem suchy filtr powietrza. Nasącz go, potem poszukaj nieszczelności.Przyczynę zawsze zaczynaj szukać w najprostszych miejscach (np. filtr pow, świeca, potem gaźnik, itd.) BO co z tego jeśli wymienisz łożyska lun simmeringi, jak się okaże że trzeba było tylko kawałka izolacji by zakleić szparkę w gumie prowadzącej pow. z filtra do gaźnika (przykład). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Dokładnie, tak zrobie. Tylko dziwi mnie, że na ssaniu chodzi dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Na ssaniu chodzi dobrze, bo dochodzi więcej paliwa i mieszanka jest odpowiednia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 No zgadza się ale przy próbie wyregulowania gaźnika pojawia się problem. Bo jak ustawie odpowiednią mieszankę to moto nie trzyma wolnych obrotów(bez ssania); na ssaniu obroty rosną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.