nowytzrdt Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Tylna felga to chyba 18 czyli stndardowa i opona to nie problem a przód to 17.Co do ubioru To normalnie jak na crossa buzer kask buty rękawice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 kto sie nie zna ... ten siedzi cicho :buttrock: kola 17 cali tyl i przod, normalnie sa w produkcji 17, np. mitas takie robi, jak chcesz konkretnie pomiatać to napewno rekawice z carbonikiem, buciki dobre i nakolanniki + do tego zwykly crossowy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_CK Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 aaaaaaaaaaaaaaa jeszcze jedno czy na takich zwyklych oponkach supermotomozna poszalec w lesie ??? i czy supermoto jest drogie w explatacj do eksploatacji crossa\enduro??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 chodzi ci o supermoto czy pseudosupermoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 zdecyduj się co chceszna "slickach" do lasu spacerowo wjedziesz ale nic więcej . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_CK Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 chodzi ci o supermoto czy pseudosupermoto pseudosupermoto???? a co to ?? mozesz to rozwinac??? co masz na mysli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 wymiana oleju w supermoto to im czesciej tym lepiej - tak samo jak w crossowce czy enduro 4t. rzadziej sie zaglada do filtra powietrza bo droga bardziej czysta niz las:) lc4 wymiana oleum jak strzelam co 3 tyś, drz pewnie co 6 tyś, chociaz wersja enduro ma 50KM i powinno sie co 3 tys to robić. nie wiem czy miales okazje jezdzic czyms takim ale ja smigalem na fabrycznym DRZ SM i powiem Ci bajka nie z tej ziemi. podejrzewam ze lc 4 z racji wiekszej mocy i pojemnosci robi wieksze wrazenie ale osobiscie drz to wystarczajacy sprzet. idzie ponad 150 jak potrzeba a do 120 rozpedza sie migiem. na miasto nie ma nic lepszego. nie mowie jak mozna tym prosto sie nauczyc fiflaki robic bo przeciez motocyklem sie jezdzi na 2 kołach:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 pseudosupermoto???? a co to ?? mozesz to rozwinac??? co masz na mysli?? pseudo czyli znaczna większość sprzętów mogących poruszać się po drogach, cena rasowego supermoto zaczyna się od 40 tys w górę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 kieyds widziałem w londynie kolesia na typowym off-road chyab jakaś Honda czy Yamaha XT i miał koła od hondy CB500, te charakterystyczne alusy z "wygietymi" szprychami. Innego razu widziałem tez goscia na off-road i miał koła cos jakby od GS500 - 3-szpyrchowe, białe do tego...ogólnie było OK. W UK jest ogromny wybór szrotów i częsci to mozna experymentować. Jak głosi stare przysłowie - Masz leb i h*j to kombinuj. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baders Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 wymiana oleju w supermoto to im czesciej tym lepiej - tak samo jak w crossowce czy enduro 4t. rzadziej sie zaglada do filtra powietrza bo droga bardziej czysta niz las:) lc4 wymiana oleum jak strzelam co 3 tyś, drz pewnie co 6 tyś, chociaz wersja enduro ma 50KM i powinno sie co 3 tys to robić. nie wiem czy miales okazje jezdzic czyms takim ale ja smigalem na fabrycznym DRZ SM i powiem Ci bajka nie z tej ziemi. podejrzewam ze lc 4 z racji wiekszej mocy i pojemnosci robi wieksze wrazenie ale osobiscie drz to wystarczajacy sprzet. idzie ponad 150 jak potrzeba a do 120 rozpedza sie migiem. na miasto nie ma nic lepszego. nie mowie jak mozna tym prosto sie nauczyc fiflaki robic bo przeciez motocyklem sie jezdzi na 2 kołach:P Dzieki wielkie za wyczerpującą odpowiedz. Czyli mowisz ze jak sie przesiąde z SV na DRZ zeby własnie moc czasem w lekki teren po leśnych drogach sobie posmigac to nie bede zawiedziony osiągami tego moto?? Bo niestety nie mialem okazji sie przejechac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 (edytowane) nie bedziesz zawiedziony wg mnie, mocy jest pod dostatkiem do igraszek po miescie, przyspieszenie 0-100 tj okolo 5,5 sek ale wg mnie chyba mniej - przynajmniej takie wrazenie odnioslem. nie jest to motorek do sciagania sie ze ścigami od swiatel do swiatel ale uwierz mi ze jezeli znajdzie sie na drodze kilka samochodów to nawet ścigacz o mocy 170KM nie ma z Toba szans - taka jest wlasnie koncepcja SM. silniczek ladnie sie zbiera. co jest niewatpliwym plusem to masa. jak siadziesz na DRZ to bedziesz w szoku jakie to lekkie jest, jak rower prawie. kierownica szeroka, latwo sie manewruje, jest wąski do potęgi, prawie kolana ci sie beda stykały:) doskonale wybiera nierówności, jest wysoko zawieszony ale UPS są zestrojone sztywno, konstrukcja nawet w szybkich łukach nie wykazuje tendencji do niestabilności. z reszta uważam że suzuki jesli chodzi o ramy i zawieche zawsze było ok. jeżdze teraz starą DR 650 RS i powiem Ci ze jest bardzo sztywny i można na nim łatać winkle na jakich poddałby sie nie jeden naked z tamtego okresu albo i później. gdybym mial kasy na tyle to na bank bym SM sobie sprawil bo po 2x30min jazdy na DRZ zaden motocykl nawet co mial ponad 140KM nie dal takiej przyjennosci z jazdy po miescie. wyobraz sobie stoisz na światlach, zapala sie zielone a Ty bez zadnych ćwiczeń odkrecasz na jedynce - moto idzie do pionu jedziesz tak wbijasz dwójke jedziesz dalej. je nigdy wczesniej nie jezdzilem na SM ale powiem Ci ze jazda na kole na DRZ przychodzi bardzo łatwo - waga robi swoje. gdyby zamontować jeszcze oplot na przedni hamulec to by był miodzio - jakos gumowy mi nie podchodzil, ciezko mi bylo zrobic dluzsze stoppie przed swiatlami jak 1-2 m. nie jest to motorek dojkazdy na dlugie trasy chociaz udalo mi sie go rozpedzic do 160km/h a chroni przed wiatrem lepiej jak gsr na którym jezdzilem zaraz po drz. polecam artykuł: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,3078347.htmlhttp://www.super-moto.pl/index.php?module=...omments=1&id=64 oraz super filmik: pozdro Edytowane 3 Października 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_CK Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 a ja wroce do tematy ubioru na supermoto:Dzauazylem ze kolesie ktorzy smigaja na SM ubieraja sie w kurtki i spodnie skurzane i buty itp. a nie ktorzy tak jak na motocross(buzer itp.) ktory ubior jest lepszy wygodniejszy na poczatek z przygoda z supermoto!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 (edytowane) a ja wroce do tematy ubioru na supermoto:Dzauazylem ze kolesie ktorzy smigaja na SM ubieraja sie w kurtki i spodnie skurzane i buty itp. a nie ktorzy tak jak na motocross(buzer itp.) ktory ubior jest lepszy wygodniejszy na poczatek z przygoda z supermoto!! Mają kombinezon z Kombi jak na ścigacze ponieważ na SM jeździsz po asfalcie i taki kombinezon lepiej chroni przed obdarciami skóry i z ukodzeniem kręgosłupa. Jak glebniesz sie na asfalcie w ciuchach od MX to zostały by z nich strzępy, a kawałki skóry jeźdzca zostały by na asaflcie. http://www.motocrossmx1.com/files/06-11-05...2-mzgotz806.JPGhttp://www.motocrossmx1.com/files/06-11-05...fiorucci806.JPG Pozdro 600V Edytowane 5 Października 2007 przez piasektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam!Czy orientuje sie ktos czy fabryczna wersja Suzuki DRZ 400 SM nadaje sie do uzytkowania w terenie (oczywiscie po przekladce kol i opon). Czy roznica w porowananiu ze zwykla S-ka jest jeszcze jakas inna niz tylko kola supermoto?pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam!Czy orientuje sie ktos czy fabryczna wersja Suzuki DRZ 400 SM nadaje sie do uzytkowania w terenie (oczywiscie po przekladce kol i opon). Czy roznica w porowananiu ze zwykla S-ka jest jeszcze jakas inna niz tylko kola supermoto?pozdrawiam! Oczywiście jeszcze zmian przełożeń. I przydało by sie również wyminić sprężyny w przednim amortyzatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.