Skocz do zawartości

Koła do Supermoto


Rekomendowane odpowiedzi

kto sie nie zna ... ten siedzi cicho :buttrock: kola 17 cali tyl i przod, normalnie sa w produkcji 17, np. mitas takie robi, jak chcesz konkretnie pomiatać to napewno rekawice z carbonikiem, buciki dobre i nakolanniki + do tego zwykly crossowy :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana oleju w supermoto to im czesciej tym lepiej - tak samo jak w crossowce czy enduro 4t. rzadziej sie zaglada do filtra powietrza bo droga bardziej czysta niz las:) lc4 wymiana oleum jak strzelam co 3 tyś, drz pewnie co 6 tyś, chociaz wersja enduro ma 50KM i powinno sie co 3 tys to robić.

nie wiem czy miales okazje jezdzic czyms takim ale ja smigalem na fabrycznym DRZ SM i powiem Ci bajka nie z tej ziemi. podejrzewam ze lc 4 z racji wiekszej mocy i pojemnosci robi wieksze wrazenie ale osobiscie drz to wystarczajacy sprzet. idzie ponad 150 jak potrzeba a do 120 rozpedza sie migiem. na miasto nie ma nic lepszego. nie mowie jak mozna tym prosto sie nauczyc fiflaki robic bo przeciez motocyklem sie jezdzi na 2 kołach:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pseudosupermoto???? a co to ?? mozesz to rozwinac???

co masz na mysli??

 

 

pseudo czyli znaczna większość sprzętów mogących poruszać się po drogach, cena rasowego supermoto zaczyna się od 40 tys w górę

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kieyds widziałem w londynie kolesia na typowym off-road chyab jakaś Honda czy Yamaha XT i miał koła od hondy CB500, te charakterystyczne alusy z "wygietymi" szprychami. Innego razu widziałem tez goscia na off-road i miał koła cos jakby od GS500 - 3-szpyrchowe, białe do tego...ogólnie było OK. W UK jest ogromny wybór szrotów i częsci to mozna experymentować. Jak głosi stare przysłowie - Masz leb i h*j to kombinuj. pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana oleju w supermoto to im czesciej tym lepiej - tak samo jak w crossowce czy enduro 4t. rzadziej sie zaglada do filtra powietrza bo droga bardziej czysta niz las:) lc4 wymiana oleum jak strzelam co 3 tyś, drz pewnie co 6 tyś, chociaz wersja enduro ma 50KM i powinno sie co 3 tys to robić.

nie wiem czy miales okazje jezdzic czyms takim ale ja smigalem na fabrycznym DRZ SM i powiem Ci bajka nie z tej ziemi. podejrzewam ze lc 4 z racji wiekszej mocy i pojemnosci robi wieksze wrazenie ale osobiscie drz to wystarczajacy sprzet. idzie ponad 150 jak potrzeba a do 120 rozpedza sie migiem. na miasto nie ma nic lepszego. nie mowie jak mozna tym prosto sie nauczyc fiflaki robic bo przeciez motocyklem sie jezdzi na 2 kołach:P

 

 

 

 

Dzieki wielkie za wyczerpującą odpowiedz. Czyli mowisz ze jak sie przesiąde z SV na DRZ zeby własnie moc czasem w lekki teren po leśnych drogach sobie posmigac to nie bede zawiedziony osiągami tego moto?? Bo niestety nie mialem okazji sie przejechac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedziesz zawiedziony wg mnie, mocy jest pod dostatkiem do igraszek po miescie, przyspieszenie 0-100 tj okolo 5,5 sek ale wg mnie chyba mniej - przynajmniej takie wrazenie odnioslem. nie jest to motorek do sciagania sie ze ścigami od swiatel do swiatel ale uwierz mi ze jezeli znajdzie sie na drodze kilka samochodów to nawet ścigacz o mocy 170KM nie ma z Toba szans - taka jest wlasnie koncepcja SM. silniczek ladnie sie zbiera. co jest niewatpliwym plusem to masa. jak siadziesz na DRZ to bedziesz w szoku jakie to lekkie jest, jak rower prawie. kierownica szeroka, latwo sie manewruje, jest wąski do potęgi, prawie kolana ci sie beda stykały:) doskonale wybiera nierówności, jest wysoko zawieszony ale UPS są zestrojone sztywno, konstrukcja nawet w szybkich łukach nie wykazuje tendencji do niestabilności. z reszta uważam że suzuki jesli chodzi o ramy i zawieche zawsze było ok. jeżdze teraz starą DR 650 RS i powiem Ci ze jest bardzo sztywny i można na nim łatać winkle na jakich poddałby sie nie jeden naked z tamtego okresu albo i później. gdybym mial kasy na tyle to na bank bym SM sobie sprawil bo po 2x30min jazdy na DRZ zaden motocykl nawet co mial ponad 140KM nie dal takiej przyjennosci z jazdy po miescie. wyobraz sobie stoisz na światlach, zapala sie zielone a Ty bez zadnych ćwiczeń odkrecasz na jedynce - moto idzie do pionu jedziesz tak wbijasz dwójke jedziesz dalej. je nigdy wczesniej nie jezdzilem na SM ale powiem Ci ze jazda na kole na DRZ przychodzi bardzo łatwo - waga robi swoje. gdyby zamontować jeszcze oplot na przedni hamulec to by był miodzio - jakos gumowy mi nie podchodzil, ciezko mi bylo zrobic dluzsze stoppie przed swiatlami jak 1-2 m. nie jest to motorek dojkazdy na dlugie trasy chociaz udalo mi sie go rozpedzic do 160km/h a chroni przed wiatrem lepiej jak gsr na którym jezdzilem zaraz po drz.

polecam artykuł: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,3078347.html

http://www.super-moto.pl/index.php?module=...omments=1&id=64 oraz super filmik:

pozdro

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wroce do tematy ubioru na supermoto:D

zauazylem ze kolesie ktorzy smigaja na SM ubieraja sie w kurtki i spodnie skurzane i buty itp. a nie ktorzy tak jak na motocross(buzer itp.)

 

ktory ubior jest lepszy wygodniejszy na poczatek z przygoda z supermoto!!

 

 

Mają kombinezon z Kombi jak na ścigacze ponieważ na SM jeździsz po asfalcie i taki kombinezon lepiej chroni przed obdarciami skóry i z ukodzeniem kręgosłupa. Jak glebniesz sie na asfalcie w ciuchach od MX to zostały by z nich strzępy, a kawałki skóry jeźdzca zostały by na asaflcie.

 

http://www.motocrossmx1.com/files/06-11-05...2-mzgotz806.JPG

http://www.motocrossmx1.com/files/06-11-05...fiorucci806.JPG

 

 

Pozdro 600V

Edytowane przez piasektt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy orientuje sie ktos czy fabryczna wersja Suzuki DRZ 400 SM nadaje sie do uzytkowania w terenie (oczywiscie po przekladce kol i opon). Czy roznica w porowananiu ze zwykla S-ka jest jeszcze jakas inna niz tylko kola supermoto?

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy orientuje sie ktos czy fabryczna wersja Suzuki DRZ 400 SM nadaje sie do uzytkowania w terenie (oczywiscie po przekladce kol i opon). Czy roznica w porowananiu ze zwykla S-ka jest jeszcze jakas inna niz tylko kola supermoto?

pozdrawiam!

 

 

Oczywiście jeszcze zmian przełożeń. I przydało by sie również wyminić sprężyny w przednim amortyzatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...