luki_91 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Witam!!!Mam następujący problem a dokładniej, strasznie luźno wchodzą łożyska od walu do karteru.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Raczej to nie jest rzadkość.Dlatego często przy wymianie łożysk stosuję się dodatkowo klej.Rozmawiałem z mechanikiem z autoryzowanego serwisu KTM i mówił że nawet w najświeższych sprzętach się to zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 a taki klej tez można zastosować na czopy walu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 No musisz sie zdecydowac gdzie chcesz te lozyska miec mocowane w razie rozbiorki, jezeli chcesz zeby zostaly w karterach to tam je wklejasz, jak na wale to wklejasz na czopie walu.Jezeli lozysko jest luzne i tu i tam to masz problem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 ja miałem kidyś luźne łożysko na wale, na czopie, i pytąłem sie szlifierza(maliniak, ale jedyny w okolicy stary dziad), i powiedizał mi że napawują na wał coś, oddałem do niego ten wał, co si okazało, tam gdzie nachodiz łożysko włą był minimalnie "podtoczony" i w tym własnie miejscy napawane takie kropki metalu, coś podobnego , jakie tworzą sie w uchwycie od miga jak sie spawa , ale najdizwniejsze to było takie tylko jakby pokropione, a tryzmało sie jakby normalnie przyspawane. no i kazał mi nabić łozysko na to i nie ruszać na amen:) ale niestety wał pękł w tym miejscu(sprzęt był mocno wysilony wiec w słabszych jednostkach chyba to zdaje egazmin) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Jak fachowo nazywa sie zrobienie czegoś z tym czopem walu.??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 nie mam pojęcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Witam!!!Mam następujący problem a dokładniej, strasznie luźno wchodzą łożyska od walu do karteru.pzdr I tak ma być bo po rozgrzaniu karterów i bieżni łożysk silnik pracuje bez oporów i oddaje dużą moc.Jak wkleisz łożyska do karteru silnik będzie trochę słabszy bo łożyska będą stawiały opory. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Ale jak wał będzie sobie latał na boki to jezeli jest to silnik z przerywaczem mechanicznym nie będzie dobrze chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 to nie jest silnik z przerywaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Jak fachowo nazywa sie zrobienie czegoś z tym czopem walu.???To jest właśnie napawanie jak kolega kuba_195 napisał.A potem przetoczenie. I już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.