serwient Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=2QoXUALdL6k a tutaj instrktaż przejazdu przez błoto :lalag: a potem jak sprzedaje moto to pisze : amatorsko używany w weekendy, nie katowany :bigrazz: Tutaj jest to pokazane nieco bardziej hardcore-owo :P :lalag: http://pl.youtube.com/watch?v=96xAnbFtQ5Q :buttrock: :biggrin: o ja fuckuje :buttrock: ten też typowo amatorsko jeździ :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 eeee z tym błotem to jeszcze nic takiego ... amatorka ... a co do przejazdu przez wode to ... yhy nigd sie za to nie zabiorę bo przy takiej predkości nie trudno stracić równowagę i .. GLEBA - auch bolało by .... :) :icon_mrgreen: Pzdr :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 siadać powinno się tylko na ostrzejszych zakretch proponuję obejrzeć jakąś eliminacje MŚ ME itd. Tam chłopaki dużo nie stoją na prostych jeżeli nawierzchnia pozwala (dziury) też powinniśmy siedzieć ( w celu odpoczynku, i dociążenia przodu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Bardziej chodziło mi o to że włąsnie powinno się stać z powodu złej nawieszchni, no racja siadać też trzeba żeby odpocząć bo nogi nie są ze stali,wydaje mi się że o wiele łatwiej jest pokonywać nierównosci na stojąco.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Bardziej chodziło mi o to że włąsnie powinno się stać z powodu złej nawieszchni, no racja siadać też trzeba żeby odpocząć bo nogi nie są ze stali,wydaje mi się że o wiele łatwiej jest pokonywać nierównosci na stojąco.Pzdr dokładnie tak jest, gdy są dziury to nie usiedzisz. Ale tam gdzie się da, trzeba siadać. I na motorze nie można stać jak kołek trzeba z nim współpracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwient Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 (edytowane) Czachor udzielił wywiadu i porad dla ŚM i jest tam troszku o technice jazdy.Poruszona jest tampozycja stojąca, jednak nie wydaje mi się żebym daleko zajechal w dołach szutrach itpUdziela info o pozycji stojącej dla pustyniarzy gdzie nie trzeba nawet dociążać tyłu, z racji wagi motocykla i nawierzchni ps. ale generalnie chcialbym sobie posmigac z takim zawodowcem, wielki szacunek dla tego czlowieka Edytowane 5 Maja 2008 przez serwient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrrrr Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Tamta przeprawa to moje strony :) ...Przy takim efektownym przejeździe po wodzie to jaką tzreba mieć miej wiecej predkośc? do jakej głebokości mozna pokonać stawik i ile mozna przejachac po takiej wodzie?:flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Znajdź sobie bardzo małe wzniesieni lub górke z najazdem i zjazdem. Wjeżdżaj na nią powoli i odchlaj się stojąc na podnóżkach lub siedząc. Złap balans ciałem, tak żebyś nie musiał dodawać gazu a zjeżdżać z górki na kole (jak najdalej od zjazdu stawiaj moto na 2 koła). Jak to opanujesz, to na szczycie wzniesienia poczujesz moment , w którym będziesz mógł obrócić moto. Potem to samo na płaskim. Niezawodna metoda nauczyłem tak wiele osób. Najważniejsze to wyczucie balansu moto. Rób wszystko na małych prędkościach, potem sprzęgło i gotowe. Trening ok. 2 dni.Pozdrawiam.konikkonik, dzięki za wskazówki :biggrin: Czy dobrze rozumiem, że jak już opanuję te sztukę (tak jakby manuala na motocyklu) to pozwoli mi ona obrócić motocykl przy małej prędkości, tak? A nie stanie sie tak, że jak bedę trzymał tego piona, obrócę moto o 180stopni w czasie powolnej jazdy to nie polecę potem na plecy? :) A właściwie jak je obrócić? Szarpnąć w lewo lub prawo po prostu? Dzięki za odp. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 krotkie pytanko , jak obrocic motocykl na nodze ? czasem mam ptrzebe zawrocic na waskiej polnej drodze bez pobocza , w tym celu zazwyczaj zsiadalem i zawracalem kloca recznie , ale moze da sie bez zsiadania ?:icon_rolleyes: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) Taki wyjadacz i tego nie wie :crossy: :crossy: skręcasz kiere,opierasz się na np lewej nodzestrzał ze sprzęgłą i juz :biggrin:] PS: mi to jakoś samo przyszło w nawyk juz na wsk 6 lat temu :biggrin: Edytowane 31 Maja 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 tzn tyle to ja wiem , ale na rownym latwo to zrobic , na drodze polnej czesto w krztalcie odwroconego U jedno majtcienie w bok i leze :crossy: p.s a przedni hebel wciskac ? ja zawsze wciskam , ale moze bez wyjdzie prosciej ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 tzn tyle to ja wiem , ale na rownym latwo to zrobic , na drodze polnej czesto w krztalcie odwroconego U jedno majtcienie w bok i leze :crossy: p.s a przedni hebel wciskac ? ja zawsze wciskam , ale moze bez wyjdzie prosciej ?nie nie raczej nie ma potrzeba wciskania hebla, ja sie obracałem w miejscu tenere 600 pierwszy raz i mi wychodziło bez problemu :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 jak hebel wciśniesz to od razu leżysz przy dużym złożeniu . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 no mi też sie tak,przecież przy nawracaniu koło musi się przednie obracać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 słuchaj Nitekrobisz takopierasz sie na tej nodze, w ktora chcesz kitę zawrócić (pewnie bedzie to lewa)potem przechylasz moto mocno w tą stronę - ja przechylam czasami nawet pod kątem 45*potem gwałtownie puszczasz sprzęgło (broń Boże z niego nie strzelaj bo wyk..wisz glebę) i odwijasz gaz, jednoczensie mocno trzymając kierownicę. moto będzie Ci spod dupy uciekało, ale Ty je musisz trzymać i sciągać do siebie niczym byka za rogi. VIOLA !powinno pójść łatwo niczym z płatka btw.ale z Ciebie lama ze tego jeszcze nie umiesz :icon_rolleyes: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.