Sloniu Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Siema! pewien znajomy przed chwilą mi zarzucił text, że cylinder po szlifie powinno się polerować... czy to prawda czy raczej bujda? mam zrobiony luz na 0,05 i honowanie i wg. mnie to wystarczy... powierzchnia po honowaniu powinna byc polerowana czy jak ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 nie no gdzie tam. Honowanie jest juz tym ostatnim zabiegiem a więcej o tym mozesz przeczytać w temacie kilka linijek nizej o tym gdzie nakładać nowy nicasil. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Siema! pewien znajomy przed chwilą mi zarzucił text, że cylinder po szlifie powinno się polerować... czy to prawda czy raczej bujda? mam zrobiony luz na 0,05 i honowanie i wg. mnie to wystarczy... powierzchnia po honowaniu powinna byc polerowana czy jak ? :) Siemasz >> nawet nie myśl o polerowaniu cylka bo sobie tylko zaszkodzisz. Możesz pobawić się w polerkę kanałow i przepłuków ale nie cylindra ( te ryski sa tam potrzebne i to bardzo ) >>> umożliwiają przywieranie oliwy do ścianek cylindra i są ważnym elementem końcowej obróbki cylindra. Pozdro........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 ja to wiem, tylko cos mi sie obilo, wlasnie chyba o kanalach :icon_mrgreen: , a ten koles co to mowil juz 2 razy zatarl swojego sprzeta :icon_mrgreen: , chcialem sie Ciebie podpytac, powiekszylem w szerz kanal wydechowy o ok, 0,2 mm na strone i w dol o 0,3 mm i calosc wyczyscilem i z grubsza wypolerowalem - nie zaszkodzi ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Jesli zrobiles to dobrze to powinno pomoc. Ale nie oczekuj zbyt wiele :icon_mrgreen:Moze cos odczujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 ja to wiem, tylko cos mi sie obilo, wlasnie chyba o kanalach :) , a ten koles co to mowil juz 2 razy zatarl swojego sprzeta ;) , chcialem sie Ciebie podpytac, powiekszylem w szerz kanal wydechowy o ok, 0,2 mm na strone i w dol o 0,3 mm i calosc wyczyscilem i z grubsza wypolerowalem - nie zaszkodzi ? :) Witam >> z tym powiększaniem okien to radziłbym uważać ale polerowanie kanałow jeszcze nikomu nie zaszkodziło a co najwyżej pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 no nie wiem czy tak go końca poleowanie kanałów pomaga.... czytałeś kiedyś dlaczego kanału dolotowego się nie poleruje?? własnie glatego żeby powietrze lepiej mieszało sie z paliwem-lepsze spalanie. myśle że to kompletnie nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 sa 2 szkoły i kazda inaczej mówi;] ja kanału dolotowego nie poleruje... Poleruje denko tłoka i kruciec wydechowy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatka Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 witam cylindra po honowaniu sie nie poleruje! no chyba ze chcesz stracic kaske włożoną w szlif polerowanie kanałów: wydechowy polerujemy całkowicie, a ssący polerujemy tak aby otrzymać rysy w "prostopadle" do osi kanału.Polerowanie denka tłoka i wnętrza komory spalania w głowicy zapobiega osadzaniu się nagaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 dolotowego nie ruszam, tak samo komory i denka - nie chce czegos spieprzyc ;) jedynie wydechowy ciut powiekszylem :wink: meteor... ciekawe jak dlugo polata :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zaraz będzie temat : " pomocy, moto straciło moc i kompresję " albo " dlaczego pękły pierścienie " :icon_biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 zaraz będzie temat : " pomocy, moto straciło moc i kompresję " albo " dlaczego pękły pierścienie " :Dhehehe :D Fakt :P tematów o podobnej treści było sporo. Meteor to nie jest dobra firma... Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 dolotowego nie ruszam, tak samo komory i denka - nie chce czegos spieprzyc :) jedynie wydechowy ciut powiekszylem :D meteor... ciekawe jak dlugo polata :icon_eek:pamiętam twój post jak szukałeś inny tłok, oprócz meteora...Przyznam że ja też szukałem i nic... Ale... ktoś sie pochwalił, że do minarelli Am6 wstawił ostatnio Vertexa...priva do niego i mam namiary: martinmotocykle.pl cena?? 169.99... Mam nadzieje że dałeś inne pierścienie niż te w zestawie, bo podobno szybko pękają... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 przecie pierscienie to nie problem ! w polsce jest od groma firm zajmujacych sie dorabianiem pierscieni, jakie tylko sobie ubzdurasz(oczywiscie powinno sie to robić z rozsadkiem). mam znajomego który własnie jak mu sie nieche maszyny docierac i wie ze bedzie mocno dawał po garach robi taki trik;) przetrze drobniutki papierem wodnym cylek i pierscienie poczym śmiga.... Trudno mi określic czy sposób jego myślenia jest błedny;] Bo ja nigdy sam jeszcze sprzetu nie docierałem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 przecie pierscienie to nie problem ! w polsce jest od groma firm zajmujacych sie dorabianiem pierscieni, jakie tylko sobie ubzdurasz(oczywiscie powinno sie to robić z rozsadkiem). mam znajomego który własnie jak mu sie nieche maszyny docierac i wie ze bedzie mocno dawał po garach robi taki trik;) przetrze drobniutki papierem wodnym cylek i pierscienie poczym śmiga.... Trudno mi określic czy sposób jego myślenia jest błedny;] Bo ja nigdy sam jeszcze sprzetu nie docierałem;] I co to niby daje?? śmiech.... A dorabiane pierscienie można zastosować w jakiejs niskoobrotowej maszynie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.