toowdie Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Witam!Posiadam od miesiąca Bandita 600 '99 rok. Na początek napiszę że był on zblokowany do 34 kucyków.Odblokowałem go, jest po pełnej regulacji gaźników. Motocykl ma nalatane 40 tys mil czyli 60 tys km. Silnik jest w stanie b. dobrym i nie bierze oleju (bynajmniej w zauważalnych ilościach). Otóż moto nie jedzie jak powinno, brak mu odpowiedniego kopa. na pewno ślizga mu się sprzęgło, które jest wyregulowane (5mm luzu na klamce). Olej wymieniłem po kupnie, koło 2 tys ma najechane, 10w40 półsyntetyk (motocyklowy oczywiście)TO tyle gwoli wstępu.Teraz pytanie: Doradzono mi żebym dał podkładki pod sprężynki, wiec czy to dobre rozwiązanie czy lepiej kupić nowe, jeśli nowe to ile?Pytanie drugie: Jeśli to nie pomoże, to czy tarcze sprzęgłowe są do dostania i ile tak impreza kosztuje. Wszelkie naprawy robię we własnym zakresie wiec tylko koszt części mnie interesuje. P.S. Jaki łańcuch najlepiej do niego? BO ten obecny się wyciąga jak z plasteliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Dawanie podkladek pod sprezyny to jak cerowanie skarpet, mozna, ale zaraz obok nowa dziura.Nowe sprezyny i przy okazji wyjmij i zmierz grubosc tarcz i przekladek, sprawdz czy nie zeszklone, lub podpalone.Jak sa w kiepskim stanie to tez bym wymienil, w koncu to 8 lat i 60 tys km.Sprezyny sa tanie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) jesli same tarcze to powinienes sie w 250zl zmiescić. sprawdz tak jak pisal Adam wymiary - w serwisowce na bank bedziesz miał limity i normy. poza tym zobacz czy przekladki stalowe nie sa zwichrowane - muszą być idealnie płaskie bez przypaleń czy odbawien. pozdro Edytowane 25 Września 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 w larssonie maja sprezyny za 50 zyli - zamienniki i mocniejsze. kiedys mialem podobne problemy w vfr, przy czym, "wydawalo" mi sie, ze nie idze jak powinna z miejsca. bo przy wyzszych predkosciach szla ok. po wymianie sprezyn okazalo sie, ze mialem racje, co owocowalo odlotowym startem, czarnym sladem lub braniem na kolo przy normalnym ruszeniu:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 można kombinowac z podkładaniem podkładek pod spręzyny rozkręcanie motoru tam i zpowrotem kupować sale nowy komplet uszczelek, i za chwile stwierdzisz że i tak jest ch*j i że wydałeś wiecej kasy na rześbe niż jak byś miał kupić nowe, ty siadająć na motor musisz być pewien że jest zrobione raz i dobrze a tam wiecej zaglądać nie bedziesz musiał. Pamiętaj "z gówna bata nie ukrecisz..." polecam nowe i tarcze i sprężyny twardsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Tu nie chodzi o kasę, ja wychodzę z założenia że jak robić to dobrze. Sprężyny w takim razie kupie mocniejsze i sprawdzę tarcze, będzie co robić w okolicach świąt :-). Łańcuchy napędowe są lepsze o czy x-ring? Chodzi mi zarówno o trwałość jak i walory użytkowe. Zauważyłem że zarówno łańcuchy jak i zębatki najtańsze są na niemiecki e-bayu. Czy te będą dobre?http://cgi.ebay.de/DID-X-Ring-Kettensatz-S...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/DID-Kettensatz-V-Serie-...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/DID-O-Ring-Kettensatz-K...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/REGINA-Kettensatz-SUZUK...1QQcmdZViewItem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelosiak18 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 jesli chdzi o sprzegło to pewnie jest przypalone wymien sobie na EBC kewlarowe w komplecie masz juz nowe spręzynki cena to 280 zł wymiana bardzo prosta a jesli chodzi o łańcuch to tylko DID pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 na pewno ślizga mu się sprzęgło, które jest wyregulowane (5mm luzu na klamce). P.S. Jaki łańcuch najlepiej do niego? BO ten obecny się wyciąga jak z plasteliny. Luz powinien wynosić 10-15mm . Napisz na czym opierasz pewność że to sprzęgło się ślizga . Co do łańcucha , to może już kończy swój żywot . Ja kupuję dedykowany RK , Jeśli nie szalejesz , to 30 kkm powinien zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Próbowałeś regulować mechanizmem przy deklu silnika? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.