Skocz do zawartości

Jak to jest z ecia ??


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Ja szukam dokladnie tego samego pojazdu :D.

Jestesmy w podobnej sytuacji :D.

 

Z tego co ja wiem o MZ, to jest ona przede wszystkim malo awaryjna, wiec nie ma sie co zastanawiac nad naprawianiem :D.

Slyszalem jednak, ze troche jest jajek ze sprzeglem, bo kosz sprzeglowy siedzi bezposrednio na wale. Ktos gdzies mowi, ze ciezko sie je reguluje?

Gdzis tez czytalem, ze najslabszym punktem, najszybciej podchodzacym pod wymiane sa lozyska walu, ale czy to prawda, musieliby uzytkownicy tych motorkow powiedziec.

To tyle :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz zrobilem na swojej mz 250 ponad 4 000 km, praktycznie zadnych powaznych awarii, czasami tylko jakis kabelek albo cos, glownie male pierdolki nie przeszkadzajace w eksploatacji.

ale ja bym ci polecal 250, jest dluzsza od 251, lepiej nadaje sie na turystyczne wypady i jest latwiejsza w manewrowaniu pomimo ze jest dluzsza.Tylko bierz maszyne z tarcza z przodu, daje bbaaardzo duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie mam MZ ale moze sie wypowiem... Zawsze mi sie podobala.. o kupnie jawy zdecydowalo to ze na Mz siedzi mi sie za nisko i czuje sie nieswojo moze jestem za duzy:) o roli tarczy to chyba nie trzeba nigogo przekonywac... Czesci sa dosc latwo dostepne itd... Dla mnie 251 wyglada troszeczke lepiej niz 250 (chyba z racji tego oblego baku) ale faktycznie jest krutsza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja MZ jest praktycznie bezawaryjna,dobry hamulec tarczowy.Z wad to przy większych prędkościach(tak powyżej 100-110kmh)jest dość niestabilna no i jadąc z pasażerem to przydałaby się większa moc(w tym przypadku podobno lepsza jest Jawa),sprzęgło faktycznie trudno się reguluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku zacznie Ci się sypac parę rzeczy na raz, co spowoduje depresję kieszeni :D ale później będzesz tylko lał wachę i raz na jakiś czas smarował i sprawdzał co ważniejsze podzespoły. Wtedy masz pewne, że MZ Cię nie zawiedzie na drodze.

Kup etz 250 - jest stabilniejsza, wygodniejsza, ma więcej miejsca i lepiej nadaje się do średniodystansowej turystyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kupisz model zadbany (i bedziesz dbal o niego) to nie powinno byc wiekszych awarii - najwyzej jakis kabelek, sprężynka (np. u kopnika u samej góry, co sie w to kopie butem - połama się) Zwykła książka typyu "Jeżdżę motocyklem MZ" w ręku, kilka kluczy i śrubokętów, jakieś pytanko na tym forum :D - spokojnie sobie poradzisz z ETZ-tą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eMZetki to naprawde fajne i porządne motocykle. Chyba że kupisz kompletengo zajeżdzonego trupa tak jak to mi się trafiło to będzie Cie czekać kosztowny remont.

Ja w swojej jestem zakochany 8) i nie zamienie jej na nic innego, no chyba że później :D

ehh, nie ma to jak jakiś kultowy motorek w super stanie

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup etz 250 - jest stabilniejsza' date=' wygodniejsza, ma więcej miejsca i lepiej nadaje się do średniodystansowej turystyki.[/quote']

 

Zdecydowanie popieram.Ze sprzęgłem to są naprawde jaja.życzę Ci abyś nie musiał tego robić.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystki problemy techniczne min. te niby kiepskie sprzęglo to moim zdanie blędy popelnione przy remontach -obsludze. Przejechalem na swojej Mz`ce jakies 35 tys po remoncie silniczka , stosuje mixol do paliwka i hipol do skrzynki i motorek dziala prawidlowo ...... a z obracającym sie sprzęglem nie mialem okazji sie jeszcze spotkac :D hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystki problemy techniczne min. te niby kiepskie sprzęglo to moim zdanie blędy popelnione przy remontach -obsludze. Przejechalem na swojej Mz`ce jakies 35 tys po remoncie silniczka ' date=' stosuje mixol do paliwka i hipol do skrzynki i motorek dziala prawidlowo ...... a z obracającym sie sprzęglem nie mialem okazji sie jeszcze spotkac :D hey[/quote']

 

popieram - moga byc problemy jak ktos robi street fighter festiwal na MZ , przy normalnej jeździe MZ jest naprawde bezawaryjnym i przyjemnym sprzetem.

 

no i oczywiscie co to etz to sie nie zgadzam z wiekszoscia jak zawsze , nie bede pisal po setny raz czemu...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo pisać: etka to zaje**sty motocykl, w mieście przeciśniesz się wszędzie, manewruje się po prostu świetnie - na trasę też jest dobrze, chociaż faktycznie 250 jest tu nieco lepsza niż 251, zwłaszcza do jazdy we dwoje. Prędkości na trasie trzymam tak ok. 110-120 i jeszcze nigdy nic mi się nie zepsuło po drodze (i uważam, że taka jazda mniej wysila silnik, zwłaszcza wał - choć niektórzy się pewnie nie zgodzą :D :D).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem tak -że co jak co ale o etke trzeba dbać- tzn. podstawowe regulacje, częste kontrole ( z bólem przyznaje ale etki powoli sie starzeją) wszelkich podzespołów. Może uznacie mnie za jakiegoś wariata albo paranoika który ciągle coś dłubie w motorku - ale dzieki temu nie zawiodła (moja 251 :D ) mnie jeszcze nigdy. Odrebnym problemem jest kwestia ładowania w mz-tkach- tzn jak jest to ok jak nie ma to już jest spory problem- a co do sprzegła to tak jak mówił Viper- jest to wina nieudolnych mechaników i tylko ich. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...